احتمال جهش قیمت بلیت پرواز تهران – مشهد

لست سکند

بررسی اجمالی سایت‌های عرضه کننده بلیت هواپیما نشان می‌دهد قیمت بلیت پرتقاضاترین پرواز داخلی یعنی بلیت پرواز تهران – مشهد برای مسافران کماکان ارزان و حتی رویایی است اما جهش ناگهانی قیمت نیز دور انتظار نیست.

به گزارش کاماپرس، اگر تصمیم عزیمت به مشهد را دارید این روزها با پرداخت مبالغی که همیشه رویایی به نظر می رسید می توانید تصمیم خود را عملی کنید اما ممکن است مبالغی که اکنون به شما پیشنهاد می شود چندان پایدار نماند.

علت آن که احتمال می رود قیمت بلیت پرواز تهران – مشهد دستخوش تغییر شود این است که گمانه زنی هایی درباره لغو ممنوعیت حضور مردم در اماکن زیارتی – با رعایت پروتکل های بهداشتی – در هفته پیش رو وجود دارد و در این صورت شاهد افزایش تقاضا و قیمت بلیت پرواز تهران – مشهد خواهیم بود.

قیمت 150 هزار تومانی بلیت هواپیمای مشهد در آغاز ماه رمضان

در حال حاضر ارزان‌ترین قیمت بلیت پرواز تهران – مشهد در سایت علی بابا 150 هزار تومان است که این قیمت در روز آغاز ماه رمضان یک رکورد به شمار می‌رود و در شرایط غیر کرونایی چنین قیمتی برای این پرواز را فقط در رویا اتفاق می افتاد! این در حالیست که بلیت این پرواز روز گذشته به قیمت 140 هزار تومان هم فروخته شده است.

راز آسمان پایتخت

قیمت‌های دیگری نیز در سایت علی بابا و سایت های دیگر مثل فلایتیو، لست سکند، دلتابان، سام سیر و …  به متقاضیان بلیت پرواز تهران – مشهد پیشنهاد شده است و از جمله مسافران می توانند بلیت این پرواز را به قیمت های 170 هزار تومان، 180 هزار تومان، 190 هزار تومان،  229 هزار و 400 تومان، 590 هزار تومان و 781 هزار و 300 تومان نیز خریداری کنند.

البته بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط سازمان جهانی هوانوردی(IATA) به نظر نمی‌رسد وضعیت پروازها و در نتیجه قیمت بلیت پروازها به سرعت به شرایط عادی بازگردد.

شایان ذکر است؛ کارشناسان یاتا  به تازگی بر اساس نظر سنجی جدید صورت گرفته اعلام کردند: حدود نیمی از مسافران در سراسر جهان، تصمیم گرفته اند پرواز خود را حداقل به مدت ۶ ماه یا بیشتر به تعویق بیاندازند.

مرتبط با : علی بابا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز