اجاره ویلای قیمت مناسب در نمک آبرود

نمک آبرود

نمک آبرود منطقه‌ای با آب و هوا، شرایط و امکانات ویژه مانند تله کابین و سورتمه در میان جنگل بوده که به یکی از قطب‌های گردشگری شمال کشور تبدیل شده‌ و به همین دلیل تقاضای اجاره ویلای مبله در آن زیاد است. این شهر زیبا و سرسبز در ۱۲ کیلومتری شهر چالوس قرار دارد که به دلیل دوری از دریا از رطوبت بسیار کمی برخوردار است و همین موضوع باعث شده که پوشش گیاهی متنوعی نسبت به دیگر مناطق استان مازندران داشته باشد. به‌طور کلی می‌توان گفت که آب و هوای این شهر معتدل جلگه‌ای، کوهستانی و معتدل سرد است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جاذبه‌های گردشگری و چگونگی اجاره ویلا نمک آبرود ‌پرداخته است.

نمک آبرود

جاذبه‌های گردشگری نمک آبرود

نمک آبرود دارای جاذبه‌های بسیاری مانند تله‌ کابین، پارک جنگلی، پل معلق، زیپ لاین، سورتمه، پینت بال، کارتینگ، تفرجگاه ساحلی، باشگاه تیراندازی، آکوالیون، موزه خودروهای اولیه تاریخی و … است اما تله کابین و سورتمه جزو پر مخاطب‌ترین آن‌ها بوده و روزانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کنند.

تله کابین: تله کابین نمک آبرود از معروف‌ترین و بلندترین تله کابین‌های ایران است. این تله کابین به دلیل سرویس هر روزه، به یکی از امن‌ترین و مطمئن‌ترین تله کابین‌های شمال هم معروف شده است. تله کابین نمک آبرود دارای دو خط بوده که یک خط آن دارای 42 کابین قرمز رنگ به ظرفیت چهار نفر است و تا ارتفاع 970 متری از سطح زمین حرکت می‌کند. خط دوم نیز دارای 35 کابین فایبرگلاس با ظرفیت شش نفر است که در ارتفاع 700 متری از زمین حرکت می‌کند. با خط 1 تله کابین می­توان مسافت 2100 متری برای رسیدن به قله مدوبن را حدود 15 دقیقه طی کرد، اما خط 2 تله کابین در مدت زمان 10 دقیقه شما را از کوه‌پایه‌های نمک آبرود به قله دیو حمام می‌رساند. با خط دوم تله کابین به کوه‌هایی می‌رسید که در دل خود غارهایی زیبا و اسرار‌آمیز دارند

راز آسمان پایتخت

نمک آبرود

سورتمه سواری: سورتمه سواری، یکی دیگر از جاذبه‌های نمک آبرود است که طرفداران زیادی دارد. سورتمه نمک آبرود از بین درختان و طبیعت سرسبز جنگل‌ها عبور می‌کند.

اجاره ویلا نمک آبرود - کاماپرس

اجاره ویلا نمک آبرود

در صورتی که قصد سفر به نمک آبرود دارید، قبل از هر چیز باید به دنبال ویلای مبله برای اجاره باشید. با ورود به وب‌سایت‌های اینترنتی ارائه دهنده خدمات اجاره ویلا و سوئیت می‌توان با انتخاب مقصد نمک آبرود، بهترین ویلای مبله را پیدا کرد. پس از انتخاب ویلا در صورتی که بخواهید اقامتگاه رزرو شده را لغو کنید، اگر تا پنج روز قبل از تاریخ رزرو شده درخواست دهید، مبلغ به صورت کامل مسترد می‌شود، اما در غیر این صورت، مبلغ برگشتی با احتساب هزینه‌ شب اول اقامت‌ به علاوه‌ 50 درصد هزینه شب‌های دیگر مسترد خواهد شد. همچنین درصورتی که بخواهید مدت زمان اقامت خود را کاهش دهید، پس از اعلام‌ درخواست و گذشت 24 ساعت از آن، مبلغ با احتساب کسر هزینه‌ 50 درصدی از شب‌های باقیمانده به شما بازگردانده می‌شود. مدارک لازم برای برای اجاره نیز شامل کارت شناسایی مانند کارت ملی یا شناسنامه می‌­شود.

قیمت اجاره سوئیت مبله نمک آبرود از شبی ۲۹۰ هزار تومان آغاز شده و بعضا تا شبی ۴ میلیون و ۱۱۸ هزار تومان هم اجاره می‌شود. این تفاوت قیمت بالا به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان نمونه تعداد خواب‌های سوئیت، موقعیت جغرافیایی آن، امکاناتی مانند استخر، سونا و جکوزی یا دوری و نزدیکی به امکانات تفریحی و مکان‌های دیدنی در تعیین این قیمت موثر خواهند بود.

نمک آبرود

اجاره ویلا نمک آبرود از “سپنجا”

سپنجا، وب سایت ارائه‌دهنده‌ سرویس اجاره‌ منزل است که از طریق آن می‌توان اقامتگاه‌های اجاره‌ای سراسر ایران را مشاهده و منزل مورد نظر را رزرو کرد. این وبسایت دارای مجوز رسمی از اتحادیه کشوری کسب و کار اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیکی است؛ لذا با خیال راحت می‌توان رزرو خود را انجام داد.

با انتخاب مناسب از ليست مكان‌هاي ارائه شده مي‌توان اقامتی كم‌هزينه و راحت را در كنار خانواده و دوستان‌ تجربه كرد. به عبارتی می‌توان از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب سوئیت، منزل مبله، ویلا و اقامتگاه بوم‌گردی مورد نظر را بررسی و سپس اقدام به اجاره آن کرد.

در صورت لزوم نیز می‌توان رزرو خود را طبق قوانین سایت سپنجا لغو و پول پرداختی را پس گرفت.

همکاران سپنجا در واحد پشتیبانی، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲شب آماده پاسخگویی به سوالات هستند. برای ارتباط با مجموعه سپنجا می‌توان با شماره تلفن‌های 07191302012 و 07138303014 تماس گرفت با به نشانی اینترنتی https://sepanja.com مراجعه کرد.

اجاره در نمک آبرود : https://sepanja.com/search/اجاره-ویلا-در-نمک-آبرود

انتهای پیام

مرتبط با : سپنجا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز