اجاره شاهین در تهران روزی چند؟

شاهین-کاماپرس
لست سکند

هزینه‌های سنگین و مسافت‌های طولانی تهران، رفت‌وآمد در مسیرهای مختلف را دشوار می‌کند. در چنین شرایطی اجاره خودرو اقتصادی برای مسافت‌های داخل شهری، ضمن کاهش صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌تواند آسایش و راحتی افراد را تضمین کند. شاهین یکی از بهترین محصولات اخیر سایپا است که امکان اجاره آن از کافه رنت برای متقاضیان فراهم شده است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی هزینه اجاره خودرو شاهین در تهران ‌پرداخته است.

هزینه اجاره شاهین

حداقل زمان برای اجاره خودرو شاهین بدون راننده سه روز بوده و هزینه اجاره روزانه آن یک میلیون و 100 هزار تومان است. حداقل مسافت مجاز برای رانندگی روزانه با این خودرو 200 کیلومتر در داخل شهر است و در  صورت عبور از این حد، افراد باید هزینه بیشتری بپردازند. مبلغ ودیعه برای اجاره این ماشین 20 میلیون تومان است که بعد از تحویل خودرو به شرکت، چک آن به اجاره‌کننده خودرو بازگردانده می‌شود.

در صورتی که افراد تمایل به اجاره شاهین با راننده داشته باشند، هزینه اجاره در مسافت‌های درون‌ شهری ساعتی 180 هزار تومان است. برای مسافت‌های برون شهری نیز هزینه اجاره خودرو به ازای هر کیلومتر 4400 تومان خواهد بود. هزینه ترانسفر این خودرو از فرودگاه امام خمینی نیز 700 هزار تومان است.

شرایط اجاره شاهین بدون راننده

برای اجاره شاهین بدون راننده، متقاضی باید حداقل 20 سال سن و گواهینامه‌اش تا شش ماه اعتبار داشته باشد. ارائه مدارک شناسایی و کارت ملی و گواهی معتبر اشتغال به کار نیز ضروری است. همچنین لازم است که متقاضی، ودیعه به مبلغ 20 میلیون تومان به صورت چک یا سفته عرضه کند که بعد از تحویل خودرو، چک یا سفته به افراد بازگردانده می‌شود. در صورت استفاده از خدمات اجاره خودرو بدون راننده، همه هزینه‌های مصرفی ماشین به عهده کافه رنت خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

اجاره خودرو شاهین-کاماپرس

شرایط اجاره شاهین با راننده

برای افرادی که تمایل به رانندگی در خیابان‌های شلوغ و پر ترافیک تهران ندارند، اجاره ماشین با راننده یک انتخاب منطقی به نظر می‌رسد. در صورت استفاده از خدمات همراه راننده، افراد نیازی به ارائه گواهی و ضمانت خاصی ندارند و راننده در زمان و مکان از پیش تعیین‌شده منتظر آن‌ها خواهد بود. همچنین در اجاره ماشین با راننده، افراد هیچ مسئولیتی در قبال خودرو نداشته و همه مسئولیت‌ها بر عهده راننده خواهد بود.

شرایط بیمه شاهین

همه خودروهای کافه رنت به صورت پیش‌فرض دارای بیمه پایه هستند که رایگان است. در صورتی که افراد تمایل داشته باشند بابت خسارت‌های احتمالی خاطرجمع شوند، می‌توانند از پکیج‌های مختلف بیمه کافه رنت استفاده کنند. به عنوان نمونه هزینه بیمه طلایی برای اجاره شاهین روزانه 100 هزار تومان و هزینه بیمه الماس برای این خودرو روزانه 150 هزار تومان است.

شرکت کافه رنت

شرکت “کهن گشت آراد” با نام تجاری “کافه رنت” از سال 1393 کار خود را در زمینه اجاره خودرو در تهران آغاز کرد و در سال 1399 فعالیتش را به صورت اینترنتی گسترش داد. این مجموعه دارای متنوع‌ترین خودروهای لوکس و اقتصادی بوده و طیف انتخاب وسیعی برای متقاضیان فراهم ‌کرده است. این مجموعه خدمات مختلف اجاره خودرو با راننده و بدون راننده و اجاره ماشین عروس را به متقاضیان عرضه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “اجاره شاهین در تهران روزی چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز