اجاره سراتو روزی چند؟

قیمت اجاره سراتو-کاماپرس

یک خودرو خانوادگی با آپشن‌ خودرو‌های لوکس دنده‌ای و اتوماتیک، یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند یک سفر لذت‌بخش و راحت را برای افراد رقم بزند. سراتو یکی از بهترین خودرو‌هایی است که خانواده‌ها می‌توانند برای سفرهای جاده‌ای خود انتخاب کنند. در صورتی که افراد بنا به هر دلیلی تمایل نداشته باشند که با ماشین خود به مسافرت بروند، می‌توانند اقدام به اجاره سراتو کنند که امکان آن در کافه‌رنت فراهم شده است.

کاماپرس در این گزارش به بیان شرایط لازم برای اجاره سراتو ‌پرداخته است.

شرایط اجاره سراتو بدون راننده

فرد اجاره‌کننده باید حداقل 20 سال سن داشته و گواهینامه رانندگی او تا شش ماه اعتبار داشته باشد. همچنین متقاضی باید کارت شناسایی ملی به همراه گواهی معتبر اشتغال به کار را برای اجاره خودرو ارائه دهد. آخرین مدرک لازک برای اجاره، ارائه یک فقره چک یا سفته به مبلغ 30 میلیون تومان است که متقاضی به عنوان ودیعه عرضه می‌کند.

در صورتی که افراد تمایل داشته باشند از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده کنند، همه هزینه‌های مصرفی خودرو به عهده شرکت خواهد بود. حداقل زمانی که افراد می‌توانند سراتو اجاره کنند، سه روز بوده و مسافت روزانه مجاز برای اجاره سراتو نیز 200 کیلومتر است.

شرایط اجاره سراتو با راننده

بعضی افراد از رانندگی و تحمل ترافیک کلافه می‌شوند؛ در چنین شرایطی بهترین کار، اجاره خودرو با راننده است. در صورتی که افراد بخواهند از خدمات اجاره خودرو با راننده استفاده کنند، نیاز به ارائه مدرک و ضمانت خاصی نیست و راننده در زمان و مکان تعیین‌شده آماده فعالیت خواهد بود. در این شرایط فرد اجاره‌کننده هیچ مسئولیت خاصی در قبال خودرو نخواهد داشت و همه مسئولیت‌ها بر عهده راننده خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

هزینه اجاره سراتو

همانطور که گفته شد، حداقل زمان برای اجاره سراتو سه روز است و در صورتی که افراد بخواهند از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده کنند، هزینه اجاره روزانه آن یک میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود. در صورتی که افراد بخواهند از اجاره خودرو با راننده استفاده کنند، برای مسیرهای درون‌شهری، هزینه آن به ازای هر ساعت 250 هزار تومان محاسبه می‌شود و هزینه مسیرهای برون‌شهری نیز 6000 تومان به ازای هر کیلومتر است.

قیمت اجاره سراتو-کاماپرس

شرایط بیمه سراتو

همه سراتوهای کافه‌ رنت به طور پیش‌فرض دارای بیمه هستند؛ با این حال متقاضیان برای اطمینان خاطر می‌توانند از سایر پکیج‌های بیمه کافه رنت استفاده کنند. این بیمه‌ها سقف تعهدات متفاوتی دارند و افراد بر حسب تمایل خود می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. به عنوان مثال هزینه بیمه طلایی برای اجاره سراتو 230 هزار تومان و هزینه بیمه الماس 350 هزار تومان است.

مزیت‌های اجاره سراتو

کیا سرانو آپشنال توانایی تولید 154 اسب بخار دارد و با این حال یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های آن، کم‌مصرف بودن است. این خودرو در مسافرت‌های جاده‌ای 6.5 لیتر بنزین مصرف می‌کند و هچنین به عنوان یکی از ایمن‌ترین خودروهای کم‌مصرف جهان شناخته می‌شود. سنسور پارک، کیسه هوا و امنیت بالا از مزیت‌ها و امکانات این خودرو برای سفرهای جاده‌ای است.

کافه رنت

شرکت “کهن گشت آراد” با نام تجاری “کافه رنت” از سال 1393 در زمینه اجاره خودرو، در تهران شروع به کار کرد و از سال 1399 فعالیت خود را به صورت اینترنتی گسترش داد. این مجموعه دارای متنوع‌ترین خودروهای لوکس و افتصادی است و طیف انتخاب وسیعی برای متقاضیان فراهم می‌کند. این مجموعه خدمات مختلف اجاره خودرو با راننده و بدون راننده و همچنین اجاره ماشین عروس را برای متقاضیان فراهم کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “اجاره سراتو روزی چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز