اجاره خودرو بدون راننده چه شرایطی دارد؟

اجاره خودرو-کاماپرس

در بسیاری از موقعیت‌های سفرهای کاری یا سفرهای خانوادگی افراد ترجیح می‌دهد که از خودرو شخصی خود استفاده نکنند و ماشین اجاره کنند. در این شرایط بسیاری از متقاضیان اجاره ماشین بدون راننده را ترجیح می‌دهند. مدارک و شرایط متفاوتی برای اجاره ماشین بدون راننده وجود دارد که با توجه به نوع نیاز متقاضیان متفاوت خواهد بود. امکان اجاره انواع ماشین ایرانی و خارجی در کافه رنت برای کاربران وجود دارد و می‌توانند با ارائه مدارک مورد نیاز به آن اقدام کنند.

کاماپرس در ادامه به توضیح شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده از کافه رنت می‌پردازد:

شرایط لازم برای اجاره خودرو بدون راننده

برای  اجاره خودرو متقاضیان باید حداقل دارای 20 سن باشند و گواهینامه شخص اجاره‌کننده حداقل شش ماه اعتبار زمانی داشته باشد. انواع ماشین‌های مختلف ایرانی و خارجی در کافه رنت موجود است که افراد می‌توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود اقدام به رزرو آن کنند. امکان رزرو ماشین قبل از تاریخ مورد نظر از طریق سایت برای متقاضیان فراهم است. حداقل زمانی که افراد می‌توانند ماشین اجاره کنند، سه روز است و مسافت مجاز روزانه برای رانندگی 200 کیلومتر است. در صورت رزرو ماشین بیش از 14 روز، افراد باید هزینه اجاره کمتری به ازای هر روز بپردازند.

مدارک لازم برای اجاره ماشین بدون راننده

شخص اجاره‌کننده باید کارت ملی خود را برای اجاره ماشین ارائه کند. همچنین ارائه گواهی معتبر اشتغال به کار و یا محل سکونت شخص متقاضی نیز ضروری است. در آخر با توجه به ماشین اجاره‌شده، ارائه یک چک یا سفته به مبلغ ارزش خودرو نیز لازم است. در صورت اجاره ماشین بدون راننده از کافه رنت، همه هزینه‌های مصرفی خودرو به عهده شرکت خواهد بود.

اجاره خودرو-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

مزیت‌های اجاره خودرو بدون راننده از کافه رنت

در بسیاری از موارد افراد ترجیح می‌دهند که خودشان لذت رانندگی با خودرو مورد نظر را تجربه کنند. همچنین بعضی از متقاضیان اقدام به رزرو ماشین برای مراسم‌های عروسی خود می‌کنند و ترجیح می‌دهند از خدمات اجاره خودرو بدون راننده استفاده کنند. همه ماشین‌های موجود در کافه رنت به صورت پیش‌فرض دارای بیمه پایه هستند که به صورت رایگان است و نیازی به پرداخت مبلغ اضافه ندارد. متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند از بیمه طلایی و یا بیمه الماس استفاده کنند، که با توجه به نوع ماشین اجاره شده، باید مبلغ بیشتری برای بیمه پرداخت کنند.

کافه رنت

شرکت کهن گشت آراد با نام تجاری کافه رنت در سال 1393 در تهران شروع به کار کرد. این مجموعه از سال 1399 فعالیت خود را به صورت آنلاین گسترش داد و یکی از اولین شرکت‌های بین‌المللی اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود. کافه رنت دارای تنوع زیادی در اجاره خودروهای لوکس و اقتصادی است و دامنه گسترده‌ای از انتخاب‌ را برای متقاضیان فراهم می‌کند. این مجموعه خدمات خود را به صورت اجاره ماشین با راننده، اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین عروس عرضه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز