اجاره خودرو با راننده در تهران

شرکت اجاره خودرو آراد سیر با ارائه‌ی خدمات نوین در امر اجاره خودرو با راننده در تهران و اجاره خودرو بدون راننده توانسته طی سالیان طولانی خودروهای لوکس و تشریفاتی را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

به گزارش کاماپرس به نقل از آراد سیر، ممکن است گاهی اوقات شما از کشوری خارجی مهمان مهمی داشته باشید و بخواهید از فرودگاه تا محل کار یا منزلتان ایشان را همراهی کنید؛ در شرکت اجاره خودرو آراد سیر ترانسفر فرودگاهی هم به‌صورت شبانه‌روزی انجام می پذیرد.

تمامی رانندگان شرکت از شرایط بسیار عالی برای اجاره خودرو با راننده در تهران برخوردار هستند و مجرب و حرفه‌ای در رانندگی با خودروهای لوکس و تشریفاتی هستند شما می‌توانید با خیال راحت و با اطمینان کامل از خودروهای تشریفاتی شرکت استفاده کرده تا خدمات تشریفاتی و استقبال از میهمانان شما هر چه بهتر انجام پذیرد. هنگامی‌که نیاز به خودروهای لوکس و تشریفاتی پیدا کردید و فقط کافیست با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل کنید تا در اسرع وقت خودروی مورد نظرتان را تحویل بگیرید و از اجاره خودرو با راننده در تهران بسبار لذت ببرید.

شرکت‌های بسیاری در زمینه ی اجاره ماشین با راننده در تهران هستند که هرکدام به نوبه‌ی خود خودروهای موجود را اجاره می‌دهند. خودروهای موجود در شرکت اجاره خودرو آراد سیر شامل انواع بنزها و بی‌ام‌و پورشه ماکان و دیگر خودروهای لوکس و لاکچری هستند که در انجام کارهای تشریفاتی همچنین ترانسفر با راننده اجاره داده می‌شوند. برای اطلاع از قیمت اجاره خودرو با راننده در تهران می‌توانید با مراجعه به سایت از تمامی قیمت‌های موجود و چگونگی رزرو آنلاین مطلع شوید.

مدارک و شرایط لازم برای اجاره خودرو با راننده در تهران

برای اجاره خودرو با راننده در تهران نیاز به مدارک و شرایط خاصی نیست فقط از مشتری چک یا سفته به قیمت مبلغ خودروی اجاره‌ای به‌عنوان ضمانت نزد شرکت گذاشته می‌شود. اجاره خودرو با راننده در تهران بهترین گزینه برای کسانی است که برای یافتن مدرک به مشکل برمی‌خورند؛ به همین خاطر پیشنهاد می‌شود این گزینه را امتحان کنند تا با خیال راحت و بدون هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال خودرو از اجاره‌ی آن لذت ببرند.

راز آسمان پایتخت

بیشترین مشتریان اجاره خودرو با راننده در تهران برای شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی که در حال جابه‌جایی مسافران خارجی می‌باشند دیده می‌شود در این نوع اجاره نیاز به خودروهای لوکس و راننده‌های باتجربه هست. در شرایط امروز و با وجود افزایش قیمت‌های روزافزون خودروهای لوکس ممکن است امکان خرید این نوع خودروها برای همه ی افراد وجود نداشته باشد شرکت اجاره خودرو آراد سیر این امکان را آسان و سهل کرده است تا همگی اشخاص بتوانند با قیمت بسیار مناسب و ویژه هر خودرویی را که خواستار هستند با راننده برای انجام کارهای تشریفاتی اجاره کنند. اجاره خودرو با راننده در تهران بهترین گزینه در شرایطی این‌چنینی است.

خودروهای به‌روز و مدل بالا برای خدمات تشریفاتی و حتی اجاره خودرو با راننده در اختیار مشتریان گرامی برای به استقبال رفتن مهمان خارجی به فرودگاه و برعکس انجام‌پذیر است. برای هماهنگی های لازم و اجاره خودرو با راننده کافیست با شماره های مندرج در سایت و یا مراجعه ی حضوری در شعبه ی تهران خودروی مورد نظرتان را بازدید و پس از عقد قرارد و تحویل مدارک لازم اجاره خودرویی بی‌نظیر را تجربه فرمایید.

شرکت اجاره خودرو آراد سیر با بیش از ۱۰ سال سابقه ی کار واقع در خیابان الهیه تهران با ارائه‌ی خدمات اجاره خودرو به مشتریان گرامی توانسته‌است در این امر خوش بدرخشد. اجاره انواع خودروهای لوکس و مدل بالا که در ادامه به برخی از اسامی آن‌ها اشاره می‌‌شود، با قیمت‌های ویژه و متعادل در اختیار اشخاص قرار می‌گیرد.

خودروهایی نظیر انواع بنزها، بی‌ام‌و، پورشه ماکان، حتی خودروهای شاسی‌بلند مانند: سانتافه، لندکروز، توسان، پرادو و خودروهایی با ظرفیت بالاتر مانند هیوندا ون اچ ۳۵۰ انواع مینی‌بوس‌ها برای مسافرت‌های طولانی و اجاره خودرو با راننده در اختیارتان قرار می‌گیرد.

دیگر خودروهای اجاره‌ای موجود در شرکت مانند سوناتا وای اف، اسپورتیج و … همگی از معاینه فنی لازم برخودار و سالم هستند تا بتوانید اجاره خودرو با راننده را با خیال راحت برای انجام خدمات تشریفاتی، مسافرت، گردش و تفریح و حتی برگزاری مراسم عروسی تجربه کرده و بهره‌ی لازم راببرید.

مرتبط با : آراد سیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز