اثرات برکناری سم آلتمن بر رمزارز ورلدکوین

لست سکند

برکناری سم آلتمن، مدیرعامل اُپن ای آی باعث شده که بازار رمزارزها تا حدودی دچار تلاطم شود. پس از انتشار خبر قطعی برکناری آلتمن، ارزش ارز دیجیتال ورلدکوین بالغ بر 10 درصد کاهش پیدا کرد. طبق اعلام وب‌سایت کوین مارکت کپ از بهترین سایت‌های تحلیل ارز دیجیتال، شرکت اُپن ای آی به تازگی خبر از برکناری آلتمن با این متن داد که «دیگر به توانایی وی برای ادامه رهبری شرکت اعتمادی ندارد». البته این متن توضیح دقیقی برای طرفداران هوش مصنوعی و شرکت اُپن ای آی نبود.

کاماپرس در این گزارش، ماجرای پیش آمده برای ارز دیجیتال ورلدکوین و اثرات بر بازار سایر رمزارزها را بررسی کرده است.

شروع کاهش قیمتی ارز دیجیتال ورلدکوین

به فاصله کمی از انتشار این خبر، اثرات آن روی توکن ورلدکوین نمایان شد. در حال حاضر ارزش توکن ورلدکوین 13 درصد کم شده و در محدوده 1.91 دلار قرار دارد. براساس اطلاعات موجود، طی چند روز اخیر حدود 53 هزار و 800 حساب جدید برای ورلدکوین ایجاد شده و در همین مدت بالغ بر 59 هزار تراکنش روزانه برای این ارز دیجیتال اتفاق افتاده است.

رمزارز ورلدکوین-کاماپرس

توضیح مختصری درباره ورلدکوین

ورلدکوین، یک پروژه جذاب در دنیای دیجیتال است که با هدف ایجاد شبکه جهانی از هویت‌های دیجیتال با استفاده از فناوری اسکن عنبیه شکل گرفت. به طور خاص، این پروژه پروتکلی متن باز است که به منظور دسترسی راحت عموم مردم به خدمات مالی و احراز هویت بدون توجه به محدودیت‌های جغرافیایی، نژادی، قومی، شرایط اقتصادی و پیشینه افراد برای گسترش فرصت‌های اقتصادی شکل گرفت.

راز آسمان پایتخت

بنیانگذار این پروژه، سام آلتمن نام دارد که یکی از پیشگامان اصلی گسترش هوش مصنوعی به حساب می‌آید. آلتمن ادعا کرده که پروژه ورلدکوین باعث افزایش فرصت‌های اقتصادی، حفظ حریم خصوصی، تمایز میان انسان‌ها و هوش مصنوعی در فضای مجازی و همچنین راهی برای توزیع ثروت و ترویج فراگیری دیجیتالی خواهد شد.

ارز دیجیتال ورلدکوین که با نام دبلیو ال دی نیز شناخته می‌شود، براساس استاندارد ای آر سی-20 روی شبکه اتریوم ساخته شده است. استفاده کنندگان این رمزارز امکان شرکت در شبکه و کسب هویت دیجیتالی منحصر به فرد دارند.

به نظر برخی فعالان و سرمایه گذاران بازار رمزارزها، عرضه ارز دیجیتال ورلدکوین به بازار رمزارزها باعث جنب و جوش بیشتر فضای کلی کریپتو و رونق دوباره آن شد. به نظر همین گروه، اکنون با خبر برکناری آلتمن، احتمالا بازار ارزهای دیجیتال نوساناتی را در چند روز آینده پشت سر خواهد گذاشت.

رمزارز ورلدکوین-کاماپرس

قیمت رمزارزها را از کجا مشاهده کنیم؟

در صورتی که با انتشار اخبار مذکور، قصد مشاهده و بررسی لحظه به لحظه قیمت روز بیت کوین، اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتال را دارید، باید به درگاه مطمئنی برای این کار سر بزنید. بیت پین، یکی از درگاه‌های معتبر ایرانی است که قیمت روز بیت کوین و نرخ دقیق دیگر رمزارزها را در شرایط نوسانی و همچنین اوضاع آرام بازار منتشر می‌کند. افراد به منظور آگاهی از نرخ هر ارز دیجیتالی کافی است که به وبسایت بیت پین به آدرس bitpin.ir مراجعه کرده و روی رمزارز مورد نظر خود کلیک کنند تا اطلاعات قیمتی و جدول تغییرات نرخ آن را مشاهده کنند. این مجموعه، گذشته از ارائه اطلاعات قیمتی، درباره خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف نیز خدمات مناسبی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز