اتریوم 5000 دلاری خواهد شد؟

بازار رمزارزها همچنان در مدار صعودی حرکت می‌کند و معامله‌گران زیادی نسبت به رشد قیمتی بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال امیدوارند. به نظر فعالان بازار، افزایش سرمایه گذاری مردم در کریپتو (رمزارزها) گذشته از این که باعث رشد قیمتی بیت کوین شده، روی نرخ سایر رمزارزها (آلت‌کوین­‌ها) از جمله اتریوم نیز اثر گذاشته است.

به گزارش کاماپرس، تحلیلگران و فعالان بازار رمزارز پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت اتریوم در سال 2024 تا مرز 5000 دلار صعود خواهد کرد. این انتظارات سبب شده که تحلیلگران در مورد اهداف قیمتی خود تجدید نظر کرده و نرخ بیت کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال را بالاتر از قبل اعلام کنند.

در این گزارش، وضعیت بازار رمزارز اتریوم در سال آینده مورد بررسی قرار گرفته است.

پیش­‌بینی قیمت اتریوم در سال 2024

برخی از تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند در صورتی که شرایط بازار به همین منوال ادامه پیدا کند، قیمت اتریوم تا پایان سال 2024 به مرز 5000 دلار خواهد رسید؛ یعنی اینکه نرخ این ارز دیجیتال نسبت به قیمت کنونی آن نزدیک به 120 درصد رشد خواهد داشت.

عامل دیگری که احتمالا باعث جهش نرخ اتریوم خواهد شد، پدیده نصف شدن بیت کوین‌های در گردش یا هاوینگ است. نصف شدن بیت کوین، یک رویداد برنامه­‌ریزی شده است که هر چهار سال یک بار رخ می‌دهد و باعث نصف شدن پاداش بلاک ماینرها و مقدار بیت کوین در گردش می‌شود. معمولا بر اثر این اتفاق، قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی در جهت مثبت تغییر می‌کند. به نظر فعالان و کارشناسان بازار، بر اثر این رویداد، احتمالا نرخ آلت کوین‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اتریوم نیز از جمله رمزارزهایی است که تحت تاثیر پدیده هاوینگ قرار خواهد گرفت.

راز آسمان پایتخت

طبق آمار و گزارش‌های یک ماه گذشته، علاقه مردم به ارزهای دیجیتال معروف به صورت بنیادی افزایش پیدا کرده است. این افزایش علاقه‌­مندی را می‌توان در افزایش درخواست‌ها برای ETF (صندوق قابل معامله بیت کوین و اتریوم در بورس) مشاهده کرد. هرگونه تایید ای تی اف نیز روند بیت کوین و اتریوم برای دست یابی به مرزهای بالاتر قیمتی را هموار می‌کند.

اطلاع از قیمت روز ارزهای دیجیتال و معامله آنها با «بیت پین»

علاقه­‌مندان معامله رمزارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم، لازم است در ابتدا از طریق یک درگاه معتبر قیمت روز بیت کوین یا اتریوم را چک کرده و سپس به بررسی اخبار مربوط به این رمزارزها بپردازند. ایرانیان علاقه­‌مند به معامله و ذخیره‌سازی بیت کوین، اتریوم یا دیگر رمزارزهای معروف بازار امکان مشاهده قیمت روز بیت کوین و دیگر رمزارزها و کسب اطلاعات درست و دقیق درباره ارز دیجیتال مورد نظر خود را از درگاه بیت پین به آدرس  bitpin.ir دارند. بیت پین به دلیل سرلوحه قرار دادن حفظ امنیت و سهولت معاملات برای مشتری همواره تلاش می‌کند که اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال معروف را با سرعت و دقت بیشتری جمع آوری کرده و در اختیار متقاضیان قرار دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز