ابرخودرو جدید کمپانی بوگاتی به زودی رونمایی می شود

کمپانی فرانسوی بوگاتی که ابرخودروهای افسانه‌ای تولید می‌کند به تازگی اعلام کرده که در ماه ژوئن از ساخته جدیدش رونمایی خواهد کرد. این ابرخودرو جدید به یک پیشرانه هیبریدی مجهز می‌شود و موتور 16 سیلندری که نیروی بوگاتی شیرون و بوگاتی ویرون را تأمین می‌کرد کنار گذاشته خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده از پیشرانه جدید 16 سیلندر هیبریدی یک نقطه عطف بزرگ برای کمپانی بوگاتی به شمار می‌آید و نشان‌دهنده عزم جدی این خودروساز برای حرکت به سوی برقی‌سازی محصولاتش است.

موتور 8.0 لیتری و 16 سیلندری که به چهار توربوشارژر مجهز بود و با بوگاتی شیرون و بوگاتی ویرون توانسته بود رکوردهایی جهانی برای خودش ثبت کند دیگر تولید نخواهد شد و در دورانی که همه خودروسازها به سوی آینده‌ای با محصولات برقی در حرکت هستند، این موتور یکی از آخرین ابرموتورهای درون‌سوز به شمار می‌آید.

کمپانی بوگاتی تا کنون جزییات مربوط به پیشرانه جدید را منتشر نکرده است ولی در یک تیزر ویدیویی به هواداران بوگاتی این امکان را داده است تا صدای با شکوه این هیولای جدید را بشنوند. این احتمال وجود دارد که بوگاتی جدید به یک پیشرانه با حجم کمتر مجهز بشود تا با سیستم هیبریدی هماهنگ باشد. تنها موردی که قطعی به نظر می‌رسد این است که پیشرانه جدید نیز نیرویی خارق‌العاده دارد و ترکیب یک موتور بنزینی با موتورهای برقی عملکردی همتراز با موتور کنونی که 1508 اسب بخار قدرت دارد خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

آن‌طور که یکی از مدیران کمپانی بوگاتی اعلام کرده، طراحی بوگاتی جدید اوایل سال 2024 تکمیل می‌شود و دوران جدیدی در طراحی این ابرخودرو آغاز می‌گردد. البته جلو پنجره نعل اسبی همچنان حفظ خواهد شد.

انتظار می‌رود جانشین بوگاتی شیرون در ژوئن 2024 وارد بازار بشود و برچسب قیمتی در حدود 5 میلیون دلار بر روی آن بخورد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : بوگاتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز