آموزش غواصی در کیش ؛ تفریح محبوب

لست سکند

یکی از تفریحاتی که هنگام سفر به جزیره کیش ، بسیار مهیج است و می توانید از آن لذت ببرید،غواصی می باشد. همه افراد ۷ سال به بالا می توانند لذت غواصی در کیش را تجربه کنند. امروز قصد داریم شما را با این تفریح هیجان انگیز در کیش بیشتر آشنا کنیم.

به گزارش کاماپرس به نقل از کیش آنلاین، در ابتدا قبل از هر چیزی ، باید با افتخار اعلام کنیم که آموزش غواصی در کیش ، توسط استاد حمید سیدی آموزش داده میشود. ایشان یکی از مجرب ترین و توانمند ترین اساتید غواصی ایران به شمار می رود. با توجه به اینکه جزیره کیش و اطراف یک پوشش مرجانی دارد ، همین موضوع این منطقه را برای غواصی بسیار مناسب کرده است. در کنار سایر تفریحات جزیره کیش، پیشنهاد می کنیم که حتماً غواصی را نیز تجربه کنید. با رونق گرفتن صنعت گردشگری در جزیره کیش ، غواصی نیز بسیار در بین مسافران و گردشگران جا افتاده است و علاقه مندان خاص خود را دارد. شما میتوانید بدون اینکه نگرانی داشته باشید ، غواصی را یاد بگیرید و از آن لذت ببرید.

غواصی در کیش-کاماپرس

مهارت های مورد نیاز برای غواصی

هر ورزش و تفریحی که میخواهیم انجام بدهیم ، تعدادی پیش نیاز و مهارت لازم دارد که می بایست از قبل با آن آشنا باشیم ، تا بتوانیم با موفقیت آن را انجام دهیم. غواصی نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد ، شما برای این که بتوانید غواصی بکنید می بایست توانایی ها و شرایط زیر را داشته باشید ، که در ادامه به آنها می پردازیم.

شرایط سن

می توان گفت برای اینکه بخواهیم غواصی را تجربه کنیم شرایط سختگیرانه سنی ندارد و حتی کودکان نیز می توانند غواصی را یاد بگیرند ، اما بطور کلی کودکان بالای ۸ سال میتوانند غواصی کنند. هم چنین محدودیتی در حداکثر سن لازم وجود ندارد.

شرایط محیطی

معمولا غواصی در آبهای آزاد آموزش داده می شود ، اما در برخی موارد مانند دوره های آموزشی های بسته یا همان Indoor Water ، این استثنا وجود دارد که باید آموزش در محیط آب بسته صورت بپذیرد. دوره آب های بسته میتواند در استخر برگزار شود ، اما دوره های اصلی آموزش غواصی همواره در آبهای آزاد آموزش داده می شود.

راز آسمان پایتخت

توانایی جسمانی

قبل از آموزش دیدن غواصی در کیش و در هنگام ثبت نام انجام دادن چکاپ پزشکی اجباری می باشد ، خیلی از افراد توانایی جسمی لازم برای غواصی را دارا می باشند ، اما اگر فردی مشکلات قلبی داشته باشد ، حتماً باید از پزشک خود مشورت کند. شکستگی استخوان ها نیز مانع غواصی میباشد ، اما چنانچه شکستگی ترمیم شده است ، مشکلی برای غواصی وجود نخواهد داشت. نکته مهم دیگر اینکه اگر سابقه بیماری مربوط به گوش داشته اید ، باید دوره درمان خود را کامل کنید ، سپس به غواصی بپردازید.

غواصی در کیش-کاماپرس

پیش نیاز مهارتی

شاید برای شما نیز سوال باشد که برای غواصی کردن باید شنا بلد باشیم؟ بله برای غواصی کردن می بایست شنا بلد باشید ، اما این بدان معنا نیست که باید شما یک شناگر حرفه ای باشید ، بلکه باید بتوانید خود را روی سطح آب شناور نگه دارید. بنابراین قبل از شروع غواصی از شما تست شنا گرفته می شود ، تا میزان مهارت های عمومی شنای شما سنجیده بشود.

غواصی در کیش-کاماپرس

شرایط و قوانین غواصی در کیش

برای غواصی در کیش باید چند نکته مهم را مدنظر بگیرید ، در ادامه میخواهیم به قوانین غواصی در کیش بپردازیم.

  • پر کردن فرم های آموزشگاه

هنگامی که به آموزشگاه غواصی مراجعه می کنید ، باید فرم های مخصوص را به دقت پر کنید ، نکته مهم اینکه اگه بیماری زمینه ای دارید می بایست حتما آن را در فرم بنویسید. مربیان فرم را ارزیابی می کنند و با توجه به بیماری زمینه ای شما ، چنانچه تشخیص دهند غواصی برای شما ضرری ندارد ، آنگاه مجاز هستید که غواصی کنید.

  • عدم انجام مسافرت هوایی تا ۱۲ ساعت پس از غواصی

یکی از قوانین غواصی این است که تا ۱۲ ساعت پس از آن سفر هوایی نداشته باشید ، زیرا ممکن است مشکلاتی مانند پارگی مویرگ ها ، آسیب دیدن پرده گوش ،و ایجاد مشکل در سینوس ها را  برای شما در پی داشته باشد.

  • توجه به اتمسفر آب در عمق های مختلف

وقتی به عمق ۱۰ متری آب می روید ، یک اتمسفر به اتمسفر فعلی آب اضافه می شود ، بنابراین غواصی در عمق زیاد برای افراد مبتدی توصیه نمی شود. معمولا افراد مبتدی نهایتا در عمق ۶ متری آب آموزش می بینند.

  • گوش دادن به توصیه های مربی

شما بعنوان یک فرد مبتدی که میخواهید غواصی را یاد بگیرید ، می بایست توصیه های مربی را به دقت گوش دهید و نکات مهم را به خاطر بسپارید ، تا بتوانید غواصی را در حالت ایمن تجربه کنید. اصلی ترین عامل در آموزش غواصی، مربی توانمند می باشد. در کیش آنلاین آموزش غواصی در کیش توسط بهترین مربیان و در راس آن ها ، استاد حمید سیدی آموزش داده می شود. از مهم ترین ویژگی اساتید غواصی کیش آنلاین ، تجربه و مهارت بالای آن ها در امر آموزش می باشد ، این عامل مهم مجموعه ما را به یکی از موفق ترین و معتبر ترین ها تبدیل کرده است.  بنابراین برای آموزش غواصی در کیش شما با خیالی آسوده ، حتی اگر تا بحال غواصی را از نزدیک ندیده اید ، می توانید آن را یاد بگیرید ، از این تفریح هیجان انگیز و مفرح لذت ببرید و زیبایی های دنیای زیر آب را از نزدیک مشاهده کنید. چنانچه قصد سفر به جزیره کیش را دارید پیشنهاد ما این است ، حتما به فکر غواصی در آبهای نیلگون خلیج فارس نیز باشید ، زیرا می تواند تجربهای متفاوت و بیاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

ارائه مدرک بین المللی غواصی

نکته مهم اینکه شما با گذراندن دوره آموزش غواصی در کیش ، مدرک بین المللی دریافت می کنید. حتی پس از گذراندن دوره های پیشرفته مربیگری، میتوان خودتان به آموزش دادن افراد بپردازید.

قیمت غواصی در کیش

غواصی در کیش یکی از تفریحات مهیج و لاکچری جزیره کیش به حساب می آید. اما شما با بصرفه ترین هزینه ممکن میتوانید از غواصی در کیش لذت ببرید.

انتهای پیام

مرتبط با : کیش آنلاین دات کام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز