آغاز فروش مرغ به قیمت 18 هزار و 500 تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

لست سکند

بعد از فروش مرغ با قیمت بالای ۳۵ هزار تومان در خرده فروشی‌ها، قرار است مرغ به قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاههای زنجیره ای عرضه شود.

به گزارش کاماپرس، با شروع تعطیلات دو هفته ای قیمت مرغ که در هفته های اخیر با افزایش قیمت روبرو شده بود، باز هم گران تر شد. تا جایی که بعضی از خرده فروشی ها مرغ را با قیمت ۳۷ هزار تومان و حتی ۴۰ هزار تومان می فروختند.اما حالا مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع روزانه ۹۵۰ تن گوشت مرغ گرم و منجمد در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر می دهد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

رضا سالمی در این باره می گوید:« قرار بود ابتدا میادین میوه و تره بار از گوشت مرغ گرم و منجمد تأمین شود پس از آن در مرحله بعدی به توزیع گوشت مرغ گرم و منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ورود کنیم. در یک هفته اخیر با توزیع گسترده در میادین، مرغ کافی وارد میادین میوه و تره بار شد و از روز شنبه مرغ گرم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع خواهد شد و کمبودی در این زمینه نداریم.»

مرغ گرم ۱۸ هزار تومان، منجمد ۱۵ هزار تومان

راز آسمان پایتخت

به گفته مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران روزانه ۶۵۰ تن مرغ گرم و ۳۰۰ تن مرغ منجمد در میادین میوه و تره بار استان تهران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع خواهد شد.

براساس مصوبه دولت هر کیلوگرم مرغ گرم با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ منجمد با نرخ ۱۵ هزار تومان باید به دست مصرف کنندگان برسد.
سالمی در ادامه به خبرگزاری صدا و سیما می گوید:« برای جلوگیری از تجمع در فروشگاه‌ها برنامه داریم تا توزیع مرغ گرم و منجمد را با نرخ‌های مصوب در فروشگاه‌های منتخب و صنوف محلات داشته باشیم.»

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز