سقوط آزاد قیمت مرغ نزدیک است

لست سکند

اطلاعات منتشر شده از افزایش قابل توجه کشتار مرغ و حجم مرغ ورودی به مراکز عمده فروشی همچون میدان بهمن، حکایت از آن دارد که سقوط آزاد قیمت مرغ نزدیک است.

به گزارش کاماپرس، قیمت مرغ از مدتها پیش دچار تلاطم شده و گفته می شود علت گرانی بی رویه این کالای غذایی کاهش جوجه ریزی و افزایش قیمت نهاده های خوراک دام است.

از سوی دیگر دولت برای تنظیم بازار اقدام به توزیع بخشی از ذخایر استراتژیک مرغ کرده و از امروز دامنه توزیع را از میادین میوه و تره بار به فروشگاه های زنجیره ای و واحدهای صنفی فروشنده مرغ و ماهی هم گسترش داده است.

با این شرایط به نظر می رسد زمینه برای کاهش قیمت مرغ فراهم باشد به خصوص آن که امروز اخبار جدیدی نیز از قول رئیس سازمان دامپزشکی درباره سقوط قیمت مرغ در تسنیم منتشر شده است.

سقوط قیمت از هفته آینده

راز آسمان پایتخت

علیصفر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور در این باره گفته است: بر اساس اطلاعات این سازمان درباره حجم کشتار مرغ، قیمت این محصول از هفته آینده سقوط می کند.

این مقام مسئول تصریح کرده است: امروز 143 ماشین مرغ وارد میدان بهمن – بازار عمده فروشی مرغ تهران – شد که نتایج آن از هفته آینده مشخص می شود و مرغ به قیمت مصوب 20400 تومان می رسد.وی افزود: با توجه به تدابیری که در وزارت جهاد کشاورزی اندیشیده شده منتظر سقوط آزاد قیمت مرغ  از روز شنبه باشید.

رئیس سازمان دامپزشکی با اشاره کاهش جوجه ریزی مقطعی جوجه ریزی  اظهار داشت: در قضیه افزایش قیمت مرغ یک عده ای سوداگری کردند و  عده ای نیز برای خرید این محصول هجوم بردند که موجب افزایش قیمت این کالا شد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سقوط آزاد قیمت مرغ نزدیک است

  1. شهروند گفته:

    دامپزشکی اینهمه مشکلات بهداشتی و تشکیلات اداری داره این بابا رفته ادای تعزیرات رو در میآره تو رو چه به قیمت مرغ به کار خودت برس این ژستها قدیمی شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز