آشنایی با سه مدل از گران ترین خودروهای خارجی بازار

خرید خودرو در شرایط کنونی بسیار دشوار شده ولی با این وضعیت همچنان اتومبیل‌های گران قیمت بازار مشتری دارند و مورد استقبال قرار می‌گیرند. در واقع خیلی از افراد با پرداخت پول کلان روی این نوع خودروها سرمایه گذاری می‌کنند. با جست و جوی لیست قیمت خودروهای وارداتی به راحتی می‌توان گران‌ قیمت‌ترین آن‌ها را مشاهده کرد.

به گزارش کاماپرس، واردات خودرو از سال 1398 ممنوع شد و همین موضوع روی نرخ خودروهای وارداتی اثر گذاشت. ممنوعیت واردات در کنار رشد بی‌سابقه نرخ دلار باعث شد تا قیمت برخی از خودروهای وارداتی گذشته رشد قابل توجهی داشته باشد. با نگاهی به لیست قیمت خودروهای وارداتی می‌توان فهمید که طی چند سال گذشته بیشترین رشد قیمت مربوط به خودروهای برند لکسوس، ولوو، بنز و بی ام دبلیو بود. در ادامه برای آگاهی بیشتر تعدادی از این خودروها که رشد قیمتی قابل توجهی داشتند معرفی خواهند شد؛

فولکس تیگوان 2018

کارکرد؛ 123 هزار کیلومتر

میانگین قیمت؛ 5 میلیارد و 700 میلیون تومان

خودرو تیگوان یکی از خودروهای وارداتی گران قیمت بازار ایران است که با موتوری دارای 180 اسب بخار قدرت و گشتاور 320 نیوتن متری به بازار عرضه شده است. حداکثر سرعت این خودرو 208 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 7.7 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. این خودرو امکانات رفاهی فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کروز کنترل، اتو پارک، سنسور جلو و عقب، ترمز ضدقفل، توزیع نیرو ترمز، دی لایت و اتولایت، دکمه‌های کنترلی، آینه جانبی تاشو برقی، سقف پانوراما و سانروف اشاره کرد.

قیمت خودرو - کاماپرس

ولوو 2017 XC90

کارکرد؛ 143 هزار کیلومتر

میانگین قیمت؛ 8 میلیارد و 300 میلیون تومان

خودرو ولوو ایکس سی 90 یکی دیگر از گران قیمت‌های موجود در ایران است که به موتوری با قدرت 320 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر مجهز شده است. سرعت این خودرو به 230 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. شتاب صفر تا 100 کیلومتر این خودرو در 6.9 ثانیه محقق می‌شود. این اتومبیل در 100 کیلومتر 7.7 لیتر سوخت ترکیبی مصرف دارد. این اتومبیل شاسی بلند امکانات زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به کروز کنترل، کنترل پایداری، اتوپارک، سنسور خواب آلودگی راننده، توزیع نیرو ترمز، ترمز با نیروی کمکی، گرمکن فرمان، ایربگ راننده و سرنشین جلو، استارت دکمه‌ای، صندوق برقی با جک، ایزوفیکس صندلی و سانروف را اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

لکسوس RX 2017-2018

کارکرد؛ 123 هزار کیلومتر

میانگین قیمت؛ 10 میلیارد و 400 میلیون تومان

لکسوس در رده گران‌ترین خودرو ایران قرار دارد و دارای امکانات و قدرت زیادی است. موتور این خودرو معادل 238 اسب بخار قدرت داشته و گشتاور 350 نیوتن متری دارد. این خودرو در 9.5 ثانیه از صفر به شتاب 100 کیلومتری می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 200 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. لکسوس 2017 در هر 100 کیلومتر معادل 7.9 ثانیه سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند. این خودرو امکاناتی مانند کروز کنترل، کنترل کشش، دی لایت و اتولایت، ارتفاع نور اتومات، پدل شیفتر، دکمه‌های کنترلی، صندوق برقی با جک، ایزوفیکس صندلی، آینه عقب الکتروکرومیک، تاشو برقی و سقف پانوراما دارد.

قیمت خودرو - کاماپرس

درگاه مناسب ایرانی برای مشاهده قیمت خودروها و کارشناسی این محصولات

در صورتی که به مشاهده لیست قیمت خودروهای وارداتی علاقه دارید بهتر است به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. این درگاه قیمت روز انواع خودرو خارجی و قیمت خودرو داخلی را با دقت کامل در اختیار کاربران می‌گذارد.

این مجموعه از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت زمان کمی به یکی از مراجع و درگاه‌های اصلی معامله اتومبیل تبدیل شد. افرادی که مایل به خرید خودرو هستند به راحتی و با چند کلیک امکان خریدن این محصول از درگاه مذکور را دارند. اشخاصی که به فروش خودرو تمایل دارند باید با مشاوران این مجموعه تماس گرفته و برای آگهی اقدام کنند.

این مجموعه به منظور راحتی مشتریان خدمت خرید اقساطی را نیز ایجاد کرده است. افراد با هر میزان بودجه‌ای امکان خرید خودرو را دارند.

یکی دیگر از خدمات همراه مکانیک کارشناسی خودرو است. در صورتی که افراد تنها به کارشناس خبره احتیاج داشته باشند کافی است برای کارشناسی به درگاه همراه مکانیک درخواست بدهند.

افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر این امکان را دارند تا به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com مراجعه کرده یا با شماره 02167632000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز