آشنایی با چند خودرو خارجی معروف مدل 2018

خودروهای خارجی به دلیل امکانات رفاهی و شکل و شمایل ویژه خود همواره محبوب و مورد توجه ایرانیان هستند. اخیرا واردات این محصولات به ایران از سر گرفته شده و مدل‌های جدیدی از آن‌ها به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند. اما به دلیل تورم و رشد قیمت دلار، معمولا مدل‌های جدبد نرخ زیادی دارند. در کل با نگاهی به لیست قیمت خودروهای وارداتی می‌توان بهترین مدل‌ها با قیمت نسبتا مناسب را پیدا و خریداری کرد.

به گزارش کاماپرس، انواع خودرو خارجی از برندهای اروپایی، کره‌ای و چینی در بازار ایران وجود دارند. با نگاهی به لیست قیمت خودروهای وارداتی می‌توان دریافت که بیشتر اتومبیل‌های خارجی کنونی بازار مربوط به سال‌های 2018 به قبل هستند. زیرا وزارت صنعت و معدن ایران در سال 2018، به منظور تقویت صنعت خودروسازی واردات را ممنوع کرد. اما امسال این تصمیم مورد بازبینی قرار گرفت و بار دیگر روند واردات خودرو از سر گرفته شد. اکنون خودروهای جدید متناسب با نرخ روز دلار و مالیات وارداتی به کشور ورود پیدا می‌کنند، در نتیجه نرخ بالایی دارند. خودروهای مدل 2018 به قبل موجود در ایران نیز با رشد قیمت دلار افزایش نرخ داشته‌اند اما صعود آن‌ها به مراتب کمتر از مدل‌های جدید وارداتی به نظر می‌رسد. در ادامه سه مورد از خودروهای پرطرفدار مدل 2018 به همراه میانگین قیمت آن‌ها معرفی خواهند شد؛

رنو تلیسمان مدل 2018

میانگین قیمت؛ 3 میلیارد و 500 میلیون تومان

یکی از خودروهای سدان خارجی مورد توجه در ایران رنو تلیسمان 2018 است که حداکثر توان موتور آن به 190 اسب بخار در 6 هزار دور در دقیقه می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 237 کیلومتر بر ساعت اعلام شده و زمان رسیدن آن از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت 7.6 ثانیه است. این خودرو در هر 100 کیلومتر 5.6 لیتر سوخت ترکیبی مصرف دارد. سیستم ترمز ضدقفل آ بی اس، کنترل ترکشن، ترمز اضطراری خودکار، حفظ خودرو بین خطوط، ورود و خروج بدون کلید، چراغ روشنایی در روز، تنظیم خودکار چراغ جلو، سنسور پارک عقب و جلو، استارت بدون کلید و نمایشگر سربالا تنها بخشی از امکانات این خودرو است.

خرید اقساطی خودرو - کاماپرس

هیوندای النترا مدل 2018

میانگین قیمت؛ 2 میلیارد و 795 میلیون تومان

یکی دیگر از خودروهای خارجی مدل 2018 پرطرفدار، هیوندای النترا است که پیشرانه خطی دارد. حداکثر توان این خودرو معادل 152 اسب بخار در 6 هزار و 200 دور در دقیقه است. این خودرو در زمان 10.4 ثانیه به شتاب 100 کیلومتر می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 202 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. هیوندای النترا 2018 در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی 7.4 لیتر سوخت مصرف می‌کند. استارت بدون کلید، سنسور باران، کامپیوتر سفری، گرمکن آیینه و صندلی جلو، قفل صندلی کودک، آیینه الکتروکروماتیک، نمایشگر مرکزی، سیستم تهویه خودکار و استراحتگاه مرکزی دست برخی از امکانات رفاهی این خودرو هستند.

راز آسمان پایتخت

خرید اقساطی خودرو - کاماپرس

دی اس 7 اپرا 2018

میانگین قیمت؛ 4 میلیارد و 250 میلیون تومان

یک کراس اوور فرانسوی که در ایران طرفدار پیدا کرده، خودرو دی اس 7 اپرا مدل 2018 است که معادل 163 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو چهار سیلندر خطی دارد و حداکثر سرعت آن 227 کیلومتر بر ساعت است. تقریبا 8.3 ثانیه طول می‌کشد تا این خودرو به شتاب 100 کیلومتر برسد. این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 6 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. سیستم پایش و هشدار نقاط کور، درب صندوق عقب برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با تهویه دوگانه اتوماتیک مجهز به مجراهای عقب، عملکرد نور بدرقه، مه شکن‌های جلو با گردش اتوماتیک، کروز کنترل مجهز به محدود کننده سرعت و تایرهای یخ شکن میشلین تنها برخی از امکانات رفاهی این خودرو هستند.

خرید اقساطی خودرو- کاماپرس

خدمات همراه مکانیک در یک نگاه

افرادی که مایل به بررسی انواع اتومبیل‌های وارداتی سال 2018 هستند کافی است به درگاه همراه مکانیک سر بزنند. این مجموعه در لیست قیمت خودروهای وارداتی خود، نرخ انواع اتومبیل خارجی جدید و قدیم را ارائه داده است.

افراد با کلیک روی هر خودرو نمودار قیمتی و ویژگی‌های آن را مشاهده خواهند کرد. ضمنا از این درگاه به راحتی امکان خرید هر نوع خودرویی وجود دارد. ضمنا فروش اتومبیل نیز از همراه مکانیک آسان است.

این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات مربوط به خرید و فروش، خدمت کارشناسی و خرید اقساطی ماشین را هم ارائه می‌دهد. متقاضیان حقیقی خودرو با هر میزان بودجه این امکان را دارند تا خرید اقساطی ماشین داشته باشند. به منظور بهره مندی از این خدمت کافی است خودرو مورد نظر را جست و جو کرد و با کلیک روی گزینه فروش اقساطی از شرایط آن آگاه شد.

همراه مکانیک یک درگاه معتبر خودرویی است که انواع خدمات مربوط به این محصولات را به مشتریان ارائه می‌دهد. معامله گران یا علاقه‌مندان به بازار خودرو به منظور کسب اطلاعات بیشتر یا استفاده از خدمات این مجموعه امکان مراجعه به سایت www.hamrah-mechanic.com یا تماس با شماره 02167632000 دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز