آشنایی با هتل هایی در دل تهران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تهران مهم‌ترین شهر ایران محسوب می‌شود، زیرا گذشته از اینکه آثار تاریخی زیادی را در دل خود دارد به لحاظ سیاسی و اجتماعی نیز برای تمام مردم کشور و حتی ساکنان خاورمیانه حائز اهمیت است. به همین دلیل افرادی زیادی با اهداف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به این شهر مراجعه کرده و در هتل تهران اقامت دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، سکونت در شهر تهران بالغ بر 3 هزار سال سابقه دارد، این اطلاعات از طریق آثار تاریخی و دست نوشته‌های مختلفی که از سده‌های قبل به جا مانده به دست آمده است. شهرهایی مانند ری تهران از قدیمی‌ترین شهرهای جهان هستند که در نوشته‌های تاریخی کشورهای مختلف از آن اسم برده شده است. این شهر همواره بستر حوادث سیاسی، اقتصادی و اجتماعی زیادی بوده و همچنان هست. به همین دلیل هر روزه مسافران داخلی و خارجی زیادی به تهران مراجعه دارند و زیاد بودن هتل تهران و فعال بودن آن‌ها در تمامی ساعات شبانه روز عادی است. در صورتی که شخصی به هر دلیلی مایل به مراجعه به تهران است باید رزرو هتل داشته باشد تا برای انجام کارهای خود دچار مشکل نشود.

هتل هویزه

اگر به سکونت در دل تهران و لمس زندگی در این شهر علاقمند هستید، هنگام سفر می‌توانید در هتل هویزه اتاق رزرو کنید. این هتل چهار ستاره در خیابان نجات اللهی یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های تهران محسوب می‌شود. هتل هویزه 12 طبقه دارد و دارای 150 اتاق است. اتاق‌های این هتل به دو دسته معمولی و وی آی پی تقسیم می‌شوند. معمولا اتاق‌های این هتل حداکثر برای چهار نفر ظرفیت دارند و تمامی آن‌ها دارای امکانات رفاهی مناسبی هستند. از جمله امکانات ویژه این هتل می‌توان به اتاق ویژه معلولین اشاره کرد. کافی شاپ این هتل به صورت 24 ساعته به مشتریان خدمت رسانی می‌کند. سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن همایش 300 نفره و خدمات خانه داری از دیگر امکانات زبانزد این هتل هستند.

هتل هویزه-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

هتل ساینا

به منظور اقامت در یک هتل اقتصادی با امکانات مناسب بهتر است به هتل ساینا مراجعه کنید. این هتل نسبتا جدید سال 1389 در خیابان یوسف آباد افتتاح شد. تعداد اتاق‌های این هتل 30 واحد اعلام شده است که برخی از آن‌ها دارای آشپرخانه هستند. واحدهای اقامتی این هتل حداکثر برای سه مسافر جای دارند. مسافرانی که مایل به داشتن آشپزخانه هستند باید سوئیت استودیو این هتل را رزرو کنند. هتل ساینا امکاناتی مانند مجموعه ورزشی مجهز، رستوران مناسب و کافی شاپ لوکس دارد و آماده پذیرایی از مسافران داخلی و خارجی است. مسافرانی که در این هتل اتاق رزرو دارند با وسیله نقلیه شخصی می‌توانند به فاصله 14 دقیقه به موزه رضا عباسی تهران برسند. فاصله از این هتل تا برج میلاد، با وسیله نقلیه، 16 دقیقه است.

هتل مارلیک

یکی دیگر از هتل‌های مرکز شهر تهران، هتل مارلیک است. این هتل سه ستاره در خیابان مفتح جنوبی قرار گرفته و موقعیت آن از لحاظ دسترسی به مکان‌های مهم شهر مناسب به نظر می‌رسد. این هتل از سال 1342 در خدمت مسافران شهر تهران بوده و یک مرتبه در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل مارلیک 84 واحد اقامتی با امکانات رفاهی مناسب دارد. کافی شاپ این هتل بسیار لوکس و دنج بوده و نظر مثبت مسافران زیادی را جلب کرده است. این هتل رستوران مجهزی دارد که در آن انواع غذاها در سه وعده صبحانه، ناهار و شام طبخ می‌شود. علاوه بر این موارد، هتل مارلیک سفرخانه سنتی و یک سالن پذیرایی بزرگ دارد. استخر و سونای خشک نیز از دیگر امکانات تفریحی این هتل هستند.

هتل مارلیک-کاماپرس

در صورت تمایل به رزرو اتاق در هر یک از این هتل‌ها، می‌توانید وبسایت سفرانه را ملاحظه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز