آشنایی با مزیت ها و برخی امکانات هتل آزادی تهران

هتل آزادی تهران-کاماپرس
لست سکند

هتل‌های زیادی در تهران وجود دارد که قدمت آن‌ها 4 دهه یا بیشتر است و همچنان جزو هتل‌های معروف هستند و خدمات متنوعی به مسافران ارائه می‌دهند. یکی از این هتل‌ها، هتل آزادی تهران است که قبلا با نام هایت شناخته می‌شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، هتل آزادی تهران که بعد از پیروزی انقلاب و از سال 1356 به این نام شناخته شد، در تقاطع اتوبان یادگار امام و شهید چمران قرار دارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب فاصله کمی با برج میلاد، کوهستان توچال، بام تهران، کاخ سعدآباد، فرحزاد و درکه دارد. همچنین این هتل در نزدیکی نمایشگاه بین المللی تهران، سالن اجلاس سران و مرکز همایش‌های صدا و سیمای ایران قرار گرفته است.

درباره اتاق‌های هتل آزادی تهران

این هتل در 28 طبقه بنا شده و 470 واحد اقامتی دارد که به انواع یک تخته، دو تخته، سوئیت‌های لوکس و مجلل یک نفره، دو نفره جونیور و همچنین رویال و پرزیدنتال نقسیم می‌شود. اتاق‌های معمولی و استاندارد این هتل دارای امکانات کاملی مثل اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون ال سی دی، سرویس بهداشتی و حمام، مینی بار، میز آرایش، چای ساز و … هستند. در صورتی که شخصی مایل به رزرو اتاق‌های لوکس و دارای امکانات رفاهی عالی در هتل آزادی باشد، بهتر است انواع سوئیت‌های این مجموعه را رزرو کند. سوئیت‌های هتل مذکور استانداردهای بالایی دارند و امکانات و تجهیزات ویژه آن‌ها برای 2 الی سه مسافر تدارک دیده شده است.

هتل آزادی تهران-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

مجهزترین سوئیت هتل آزادی، پرزیدنتال است که به طور معمول متقاضیان آن مقامات عالی رتبه داخلی یا سران کشورهای دیگر هستند. این سوئیت دوبلکس است و تمامی امکانات لوکس و لاکچری اعم از اتاق خواب، نشیمن، اتاق مخصوص محافظ شخصی، سه حمام و سرویس بهداشتی مجزا، جکوزی، سه دستگاه تلویزیون، پرده با کنترل از راه دور، اتاق کار و حتی فضایی برای برگزاری جلسات را دارد. این سوئیت مطابق به روزترین استانداردهای جهانی و امکانات اقامتی و پذیرایی طراحی شده است.

هتل آزادی چه امکانات و خدماتی دارد؟

هتل آزادی از لحاظ امکانات و خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهد زبانزد است. رستوران پارسه هتل آزادی که در طبقه بیست و ششم آن قرار دارد، به عنوان رستوران اصلی این هتل شناخته می‌شود. این رستوران محبوب انواع غذاهای ایرانی و خارجی را باکیفیت مناسب طبخ کرده و به مشتریان ارائه می‌دهد. رستوران پارسه به صورت 24 ساعته به مشتریان خدمت رسانی می‌کند. در صورتی که مسافری به غذاهای آسیای شرقی علاقه داشته باشد، بهتر است رستوران ژاپنی کنزو هتل آزادی را از دست ندهد. این رستوران که در طبقه همکف هتل آزادی قرار دارد، فضا و دکوراسیون مطابق فرهنگ ژاپنی‌ها داشته و در آن تمامی غذاهای این منطقه سرو می‌شود.

لابی لانج نیلو دیکی از امکانات مناسب و مورد توجه هتل آزادی است که افراد زیادی برای قرارهای کاری و دوستانه خود این امکان را انتخاب می‌کنند.

علاوه بر رستوران‌های مذکور، این هتل سالن‌های گوناگون با ابعاد متنوع دارد که امکان برگزاری انواع جلسات، همایش‌ها، مراسم‌های عروسی، خانوادگی، تولد و حتی مراسم‌های عزا در آن‌ها وجود دارد. بنابراین متقاضیان با توجه به نوع گردهمایی و مهمانی‌های خود می‌توانند یکی از سالن‌های زرین، زمرد، الماس، برلیان، پانیذ و پارسه را انتخاب کنند.

هتل آزادی تهران-کاماپرس

این هتل امکانات و خدمات متنوع دیگری شامل کافی شاپ، کافی نت، سالن ورزشی و بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده، سونای خشک و بخار، اسپا و جکوزی، اتاق ماساژ، حوضچه آب سرد و … دارد. ضمنا هتل آزادی امکانات ویژه‌ای را برای مسافران ناتوان یا کم توان جسمی در نظر گرفته تا این گروه نیز به آسانی امکان استفاده از خدمات لوکس هتل را داشته باشند.

در صورتی که قصد رزرو این هتل را به صورت آنلاین دارید، وبسایت سفرانه امکان رزرواسیون هر یک از این اتاق‌ها را فراهم کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز