آشنایی با مدل خودرو و امکانات KMC X5

انواع خودرو چینی و اروپایی در بازار وجود دارد یا نسخه‌های قدیمی موجود در بازار دائما در حال به روزرسانی هستند. انواع فیس لیفت خودروهای چینی بازار موجود است که در ایران طرفداران زیادی دارد. یکی از خودروهای جدید چینی حال حاضر بازار ایران KMC X5 است که افراد زیادی مشتاق خرید ماشین مذکور هستند. این خودرو نسبت به نسخه‌های قبلی عرضه شده کی ام سی امکانات و طراحی جالب توجهی دارد.

به گزارش کاماپرس، اگر به دنبال یک کراس اوور متوسط قابل استفاده در شهر هستید، جک اس 5 یا KMC X5 یکی از گزینه‌های مناسب است. ابتدا نسخه دنده‌ای و اتوماتیک این خودرو به بازار عرضه شد، اما اکنون کی ام سی اس 5 در بازار وجود دارد که کامل‌ترین نسخه محسوب می‌شود. این مدل نسبت به نسخه‌های قبلی برجستگی و جذابیت‌هایی دارد و قیمت ماشین مذکور اندکی متفاوت از مدل‌های قبلی است. در ادامه به تفصیل به ویژگی‌های این ماشین اشاره خواهد شد؛

*فنی

خودرو کی ام سی ایکس 5 دارای موتور 1.5 لیتری با سیستم سوخت رسانی جی دی آی است. این موتور به اندازه 181 اسب بخار قدرت دارد. سیستم تعلیق و ترمزهای این مدل خودرو مشابه جک اس5 بوده و از استاندارد آلایندگی یورو شش پیروی می‌کند. این خودرو به شدت به کیفیت بنزین حساس بوده و سوخت مصرفی آن در هر 100 کیلومتر 7.9 لیتر اعلام شده است.

*طراحی ظاهری

کی ام سی ایکس 5 نسبت به نسخه‌های قبلی کاملا ظاهر متفاوتی دارد. KMC X5 از نمای جلو یک سپر با جلو پنجره ذوزنقه‌ای دارد و چراغ‌های اصلی آن در دو طرف سپر قرار گرفته‌اند. این خودرو از لحاظ طراحی شباهت زیادی با نیو ای اس 8 دارد. این خودرو از لحاظ فرم درب، ارتفاع اتاق‌ها، ستون‌ها و گلگیرها متفاوت از مدل‌های گذشته نیست. از لحاظ نمای عقب نیز خودرو کی ام سی ایکس 5 تغییرات محسوسی نسبت به مدل‌های قبلی داشته است.

راز آسمان پایتخت

*کابین

کابین این خودرو کاملا متفاوت از مدل‌های قبل است و حتی خریداران مدل‌های قبلی نیز در کابین این ماشین کاملا با فضای جدیدی روبرو می‌شوند. راننده از نمای روبرو با یک فرمان چهار شاخه مانند کی ام سی جی هفت مواجه می‌شود که روی آن کلیدهای کروز کنترل و اینترفیس قرار دارد. صفحه کیلومتر این مدل اتومبیل دیجیتالی شده و داخل یک قاب سایبان چرمی آن قرار گرفته است. یک مانیتور 12.5 اینچی در قسمت میانه داشبورد قرار دارد. صندلی‌های این خودرو مانند اس5 بوده و دارای شکل قابل قبولی هستند.

*امکانات رفاهی

خودرو کی ام سی ایکس 5 از لحاظ آپشن‌ها و امکانات متنوع است و مورد توجه مشتریان قرار دارد. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به شیشه بالابرهای برقی، سانروف، سیستم ورود بدون کلید، صندلی راننده با تنظیم برقی و مموری صندلی و دسته دنده الکترونیکی است. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به دوربین ثبت وقایع، ترمز پارک برقی، سیستم مولتی مدیا با مانیتور 12.5 اینچی، آینه‌های جانبی تاشونده برقی و … اشاره کرد.

این‌ها تنها برخی از امکانات و ویژگی‌های ظاهری و طراحی داخلی خودرو کی ام سی ایکس 5 بود که توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

بهترین درگاه ایرانی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خودرو کی ام سی ایکس 5

افرادی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت خودرو خارجی مذکور، امکانات و نحوه خرید آن هستند، باید به وبسایت مطمئن در این خصوص مراجعه کنند. همراه مکانیک سایت مطمئنی برای خرید و فروش یا کارشناسی خودرو کی ام سی 5 یا دیگر انواع اتومبیل است.

این مجموعه اطلاعات کامل قیمت خودرو خارجی مذکور را به همراه تمامی امکانات و ویژگی‌ها ارائه می‌دهد. افراد به منظور کسب این اطلاعات کافی است به وبسایت همراه مکانیک به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com مراجعه کرده یا با شماره‌ 02167632000 تماس بگیرند.

درگاه همراه مکانیک به مردم چه شهرهایی خدمات خودرویی ارائه می‌دهد؟

همراه مکانیک یک درگاه مطمئن برای معامله و کارشناسی خودرو است که سال 1392 فعالیت خود را با تیم متخصص و باتجربه آغاز کرد. این مجموعه در حال حاضر به مردم شهرهای تهران، کرج و اصفهان خدمات خودرویی ارائه می‌دهد. گذشته از خدمات مذکور، این مجموعه به منظور آسایش و رفاه حال مشتریان، خدمتی تحت عنوان خرید قسطی خودرو را به وجود آورده تا افراد با هر میزان درآمد و بودجه امکان خرید خودروهای مورد نظر و علاقه خود را داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز