آشنایی با تیغه برف روب بابکت و کاربرد آن

تیغه برف روب_کاماپرس
لست سکند

در فصل زمستان با شدت گرفتن میزان بارش برف در مناطق سردسیر، تیغه‌های برف روب بابکت نقش مهمی در تمیز کردن سطح جاده از برف و یخ دارد. تیغه‌ برف روب قابل اتصال به تراکتور یا بابکت است و با مکانیزم پیشرفته خود می‌تواند مشکلات ناشی از تجمع برف و یخ در جاده‌ها و معابر عمومی را برطرف و امنیت این سطوح را تضمین کند.

کاماپرس در این گزارش تیغه‌ برف روب بابکت و کارکردهای آن را بررسی کرده است.

ویژگی های ظاهری تیغه برف روب بابکت

ابعاد تیغه برف روب دو متر و 40 سانتی‌متر است که قابلیت پوشش  سریع و کارآمد از سطوح را فراهم می­کند. تیغ برف روب با بهترین اتصالات و جوش‌کاری‌ها تولید شده که علاوه بر پایداری و مقاومت زیاد در برابر یخ و برف، عملکرد بهینه تیغه را در طول زمان تضمین می‌کند. یکی از مزیت‌های این محصول، قابلیت تنظیم زاویه 45 درجه به سمت راست و چپ است که به کاربران کمک می‌کند به خوبی در کاربردهای مختلف از آن استفاده کنند. در تیغه برف روب بابکت از کوپلینگ‌های فستر ایتالیایی استفاده شده که باعث سهولت امکان اتصال و جدا شدن آنها می‌شود. استفاده از برف روب‌ بابکت در شرایط اضطراری آب‌وهوایی باعث تسریع فرآیند برف‌روبی شده و سرعت آن 20 برابر بیشتر از پارو است.


انواع تیغه برف روب

به طور کلی تیغه برفروب بر روی دستگاه های زیر متصل می شود:

  • تیغه برف روب بابکت : در این حالت برفروب مانند هر جلوبند دیگری از طریق کوپلینگ ها به مینی لودر شما نصب و از نیروی هیدرولیک آن استفاده کرده و به حرکت در می آید.
  • تیغه برف روب تراکتور : در این حالت تیغه برفروب به صورت عقب بند و یا جلوبند به تراکتور نصب می شود.


کاربردهای برف روب بابکت

تیغه برف روب بابکت به عنوان یکی از ابزارهای بسیار مهم در زمستان در مناطق سردسیر و برفی شناخته می­شود که با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود باعث تضمین ایمنی و راحتی می‌شود. اصلی‌ترین کاربرد این وسیله، پاک کردن برف‌ها از مسیرهای جاده‌ها، خیابان‌ها و معابر عمومی است که باعث تسهیل تردد و تضمین ایمنی در حین رانندگی می‌شود. تیغه‌های فولادی این دستگاه نه فقط برای پاکسازی، بلکه برای جمع‌آوری برف و یخ از سطوح مختلف نیز طراحی شده‌ است. مجموعه ویژگی‌های مختلف تیغه برف روب بابکت باعث شده که در فرودگاه‌ها برای تمیز کردن برف و یخ نقاط پروازی حساس پرکاربرد باشد و به ایجاد یک محیط ایمن کمک کند. در شهرستان و روستاهای سردسیری که میزان بارش برف بسیار زیاد است، برف روب بابکت به ایجاد شرایط استاندارد حمل و نقل کمک می‌کند. از تیغه برف روب در بسیاری از حوادث طبیعی و ناگهانی نیز استفاده می‌شود که نقش مکمل در عملیات اضطراری دارد.

راز آسمان پایتخت

خرید تیغه برف روب از «ایران بابکت»

ایران بابکت با داشتن بیش از 20 سال سابقه، یکی از بزرگ‌ترین مراجع خرید و فروش انواع مینی لودر و بابکت و عرضه‌کننده لوازم و قطعات یدکی بابکت محسوب می‌شود. این مجموعه دارای متنوع‌ترین اجناس است و کاربران با توجه به نیازهای خود می‌توانند بهترین محصول را انتخاب کنند. افراد با خرید اینترنتی علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌توانند محصول مورد نظر را تا 24 ساعت در تهران و تا 72 ساعت در شهرستان­ها دریافت کنند. در صورت عدم رضایت کاربران نیز امکان بازگشت کالا و عودت وجه وجود دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://bobcat-iran.ir مراجعه کنند. همچنین امکان تماس با شماره‌ تلفن­های 09196700620 و 66192021-021 وجود دارد و افراد می‌توانند از پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز