آشنایی با بهترین کلاس های تیزهوشان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در سال‌های اخیر با تفاوت‌های عمده‌ای مواجه شده است. ارتقای سطح سوالات و مفهومی شدن آنها از جمله مهم‌ترین تغییرات آزمون ورودی مدارس برتر است. در نتیجه، تنها افرادی می‌توانند در این آزمون قبول شوند که در کلاس‌های تیزهوشان شرکت می‌کنند و یا با برنامه‌ریزی دقیق به مباحث آزمون مسلط می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدارس تیزهوشان، موفقیت قابل توجه دانش‌آموزان سمپاد در کنکور است. این دانش‌آموزان نه‌تنها از اساتید برتر کنکور و کلاس‌های فوق‌العاده بهره‌مند می‌شوند؛ بلکه به دلیل سطح بالای رقابت می‌توانند سوابق تحصیلی خوبی را در کارنامه خود ثبت کنند. تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سال آینده 50 درصد و به صورت قطعی است. اما نمره کل سوابق تحصیلی چیست و برای قبولی در آزمون تیزهوشان باید چه کرد؟

نمره کل سوابق تحصیلی و تاثیر آن در کنکور

منظور از سوابق تحصیلی، نتیجه امتحانات کتبی نهایی است. این نتایج پس از ترازبندی بر اساس دستورالعمل‌های سازمان سنجش به عنوان سوابق تحصیلی دانش‌آموز ثبت می‌شوند. در سال‌های اخیر، میزان تاثیر مستقیم و قطعی سوابق تحصیلی در رتبه کنکور همواره روند صعودی داشته است. بر اساس آخرین اعلام سازمان سنجش کشور، تاثیر معدل در کنکور 1403 به صورت مقطعی 50 درصد است. چنانچه قانون حذف کنکور، اجرایی شود، این تاثیر به 100 درصد افزایش پیدا می‌کند.

راز آسمان پایتخت

چگونه در مدارس تیزهوشان قبول شویم؟

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هر ساله در دو مقطع ورودی هفتم و ورودی دهم برگزار می‌شود. در میان انواع مدارس موجود در سیستم آموزشی ایران، مدارس تیزهوشان و تعدادی از مدارس غیرانتفاعی در رده برتر کیفیت آموزشی قرار دارند. البته مدارس تیزهوشان در مقایسه با مدارس غیرانتفاعی درجه یک، شهریه بسیار کمتری از دانش‌آموز دریافت می‌کنند. بنابراین، چنانچه دانش‌آموز بتواند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان قبول شود، علاوه بر هموار کردن مسیر موفقیت تحصیلی و شغلی، می‌تواند با کمترین هزینه از بهترین امکانات آموزشی نیز بهره‌مند شود.

در ادامه، برخی از بهترین راهکارهای قبولی در آزمون تیزهوشان معرفی خواهد شد؛

بهترین راهکارهای قبولی در آزمون تیزهوشان!

برنامه‌ریزی اصولی: یک برنامه‌ریزی بد می‌تواند تمام استعداد و تلاش‌های دانش‌آموز را هدر بدهد. از آن جایی که اغلب دانش‌آموزان و والدین با اصول صحیح برنامه‌ریزی درسی آشنا نیستند، بهتر است این کار را به یک شخص مجرب بسپارند. همچنین، استفاده از برنامه‌ریزی‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت نیز به هیچ وجه توصیه نمی‌شود؛ چرا که برنامه‌ریزی درسی باید به صورت شخصی و بر اساس توانایی‌های دانش‌آموز انجام شود.

مطالعه خودخوان: دانش‌آموزان برای قبولی در آزمون ورودی تیزهوشان باید آشنایی کافی با منابع درسی داشته باشند و با استفاده از شیوه‌های نوین مطالعه بر مباحث کتاب، مسلط شوند. چنانچه فرد به ساعات مطالعه زیاد عادت ندارد، بهتر است به صورت تدریجی این ساعات را افزایش بدهد.

کلاس‌های آمادگی آزمون: یکی دیگر از تغییرات آزمون‌های مدارس تیزهوشان در سال‌های اخیر، استفاده از منابع غیردرسی در طرح سوالات است. اساتید و موسسات مجرب در این حوزه به مفاد آزمونی مورد نظر طراحان سوال، تسلط کامل دارند. در نتیجه، شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون می‌تواند دانش‌آموز را تا چند پله جلوتر از سایر رقبای خود قرار بدهد. در این موسسات، کلاس‌های رفع اشکال و تحلیل آزمون نیز برگزار می‌شود که به یادگیری عمیق مباحث، کمک زیادی می‌کند.

تضمین موفقیت در آموزشگاه موفقیت!

یکی از بهترین موسسات آموزشی که در زمینه برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان فعالیت می‌کند، آموزشگاه موفقیت است. این موسسه جز آموزشگاه های قابل اعتماد برای قبولی تیزهوشان در ایران است. آمار قبولی‌‎های این موسسه در آزمون تیزهوشان سال 1402 بیش از 100 نفر بوده است؛ به زبان دیگر درصد قبولی این موسسه برای دانش آموزان ورودی هفتم 83% و برای دانش آموزان ورودی نهم 81% بوده است.

همچنین، کلاس‌های آموزشگاه موفقیت به سه شکل حضوری، آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود. بنابراین، تمام دانش‌آموزان در سراسر کشور می‌توانند در کلاس‌های این آموزشگاه شرکت کرده و مسیر موفقیت را همواره‌تر کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از طرح‌های موسسه موفقیت به وبسایت این موسسه مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزش سنتر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز