آشنایی با بهترین کلاس آمادگی تیزهوشان نهم

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با توجه به اینکه مقطع متوسطه دوم به آزمون کنکور سراسری منتهی می‌شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل، بسیاری از والدین و دانش‌آموزان به دنبال تحصیل در مدارس برتر هستند. مدارس تیزهوشان هر ساله با سهم آمار بالای 80% از نفرات برتر کنکور، بهترین مدارس برای قبولی در رشته و دانشگاه‌های برتر محسوب می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، قبولی در این مدارس به خصوص در پایه نهم به دهم، نیازمند تلاش و زحمت بسیاری است. تحلیل آزمون تیزهوشان امسال نشان می‌دهد که بهترین راهکار برای قبولی در این آزمون، شرکت در کلاس‌ آمادگی تیزهوشان است.

در ادامه این گزارش، ضمن تحلیل سوالات تیزهوشان 1402-1403، بهترین آموزشگاه تیزهوشان نیز معرفی خواهد شد؛

راز آسمان پایتخت

مهم‌ترین تغییرات آزمون تیزهوشان 1402-1403

آزمون تیزهوشان نهم به دهم امسال در مقایسه با سال‌های گذشته، مفهومی‌تر و سخت‌تر بود. اغلب اساتید معتقدند که تنها دانش‌آموزانی در چنین آزمون موفق می‌شوند که با برنامه‌ریزی اصولی پیش بروند و در کلاس آمادگی تیزهوشان شرکت کنند.

دفترچه اول آزمون تیزهوشان ورودی دهم دارای 50 سوال هوش و استعداد تحلیلی است. دانش‌آموزان برای پاسخ به این دفترچه 50 دقیقه زمان دارند و بنابراین، باید بتوانند هر سوال را در حداکثر یک دقیقه حل کنند. چنین سرعت‌العملی، نیاز به مهارت و تسلط بالا در متون درسی دارد. سوالات امسال آزمون تیزهوشان هم دشوارتر بود و هم به خلاقیت و هوش بیشتری نیاز داشت. چرا که برخی سوالات در ظاهر روشن و واضح به نظر می‌رسیدند؛ اما چنانچه دانش‌آموز بر مهارت‌های حل مسئله تسلط نداشت، باید وقت زیادی را برای حل سوالات صرف می‌کرد.

دفترچه دوم آزمون تیزهوشان ورودی دهم نیز شامل 50 سوال از مباحث زبان و ادبیات فارس، قرآن و معارف اسلامی، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی و ریاضیات است. دانش‌آموزان برای پاسخگویی به این سوالات 70 دقیقه زمان دارند. سوالات دفترچه دوم نیز سطح بالاتری نسبت سال‌های گذشته داشتند.

دانش‌آموزان با چه درصدی در آزمون تیزهوشان قبول شدند؟

بررسی کارنامه دانش‌آموزان نشان داد که با حداقل میانگین 55 درصد می‌توان در مدارس علامه حلی یا فرزانگان قبول شد. کف قبولی در آزمون امسال حدود 40 درصد بوده است. تحلیل‌ها نشان می‌دهد که اهمیت دفترچه اول آزمون یعنی بخش هوش و استعداد بسیار بالاست؛ چرا که ضریب 2 را دارد و 66 درصد کل آزمون را تشکیل می‌دهد.

آزمون تیزهوشان-کاماپرس

موسسه موفقیت؛ بهترین آموزشگاه تیزهوشان ایران

با وجود آن که آزمون امسال، سخت‌تر از سال‌های گذشته بود، اما اغلب دانش‌آموزانی که در کلاس آمادگی تیزهوشان موسسه موفقیت شرکت کردند از عملکرد خود راضی بودند. آمار قبولی‌های این موسسه پس از اعلام نتایج، بالای 80 درصد بود که کیفیت آموزشی بالای موسسه را نشان می‌دهد.

همچنین، اساتید و مشاوران مجرب آموزشگاه موفقیت، جزء دبیران مطرح کشور هستند. اغلب این اساتید در مدارس برتر و تیزهوشان، تدریس می‌کنند و با فضای آزمون آشنایی کامل دارند. این موسسه در تهران قرار دارد؛ اما تمام دانش‌آموزان در سراسر کشور می‌توانند از خدمات موفقیت بهره‌مند شوند. چرا که کلاس‌های این موسسه به سه شکل حضوری، آنلاین و آفلاین قابل استفاده است. از جمله خدمات آموزشگاه موفقیت می‌توان به کلاس‌های تحلیل آزمون، آزمون‌های شبیه‌ساز، کلاس‌های رفع اشکال، مشاوره و… اشاره کرد.

چنانچه به دنبال یک کلاس آمادگی تیزهوشان به صرفه و با کیفیت هستید، موسسه موفقیت بهترین گزینه‌ها را به شما ارائه خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در کلاس‌ها می‌توانید به وبسایت موسسه آموزش سنتر به آدرس www.amoozeshcenter.com مراجعه کنید و یا با شماره 22891840-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : آموزش سنتر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز