آسان ترین راه برای استعلام قیمت لوله مانیسمان

لست سکند

لوله مانیسمان یکی از کاربری‌ترین مقاطع فولادی است که از آن برای‌ نقل و انتقال آب، گاز و نفت استفاده می‌شود. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این لوله‌ها استحکام بسیار زیاد و قابلیت تحمل فشار و نیرو در دماهای بالا است که باعث می‌شود در زمینه‌های مختلفی پرکاربرد باشند. لوله‌های مانیسمان به عنوان لوله‌های بدون درز و جوش‌کاری شناخته می‌شوند و بدنه آن‌ها یکپارچه است.

به گزارش کاماپرس، قیمت لوله مانیسمان به عوامل متعددی بستگی دارد و به همین دلیل دائما در حال نوسان است؛ به همین دلیل لازم است که افراد برای جلوگیری از ایجاد هزینه‌های اضافی، قبل از خرید به استعلام قیمت آن بپردازند.

در این گزارش عوامل موثر بر قیمت لوله مانیسمان و آسان‌ترین راه استعلام قیمت آن تشریح شده است.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله مانیسمان

این لوله‌ها از شمش‌های فولادی و مواد اولیه گندله‌های آهن تولید می‌شود. از آنجایی که قیمت مواد اولیه بر اساس قیمت جهانی سنگ آهن و شمش CIS تعیین می‌شود، نرخ دلار نقش مهمی در این باره دارد. قیمت دلار و نوسان‌های بازار به طور کلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر همه بازارهای مربوط به آهن‌آلات تاثیر می‌گذارد.

فرآیند تولید لوله‌های مانیسمان دشوار و پیچیده است و تکنیک‌های مختلفی مانند اکستروژن و سوراخ کردن چرخشی را در برمی‌گیرد. با توجه به این ظرافت‌ها، استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته در فرآیند تولید لوله مانیسمان می‌تواند نقش موثری در تعیین قیمت نهایی آن داشته باشد. با توجه به اهمیت کیفیت لوله‌های مانیسمان لازم است که استانداردهای خاصی در فرآیند تولید آن‌ها رعایت شده باشد. در صورتی که در تولید لوله‌ مانیسمان از استانداردهای بالایی استفاده شود، این کار می‌تواند کیفیت و دوام آن در طول زمان را تضمین کند و به همین دلیل قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. اندازه، قطر و ضخامت محصول نیز از عوامل مهمی است که در تعیین قیمت لوله مانیسمان نقش دارد.

راز آسمان پایتخت

میزان عرضه‌ و تقاضا نیز از سایر عوامل مهمی است که نقش پررنگی در تعیین قیمت لوله مانیسمان در بازه‌های زمانی مختلف دارد. افزایش تقاضا و کاهش عرضه باعث بیشتر شدن قیمت این لوله‌ها می‌شود. در مقابل، کاهش تقاضا و افزایش عرضه می‌تواند به میزان قابل توجهی باعث کاهش قیمت این صنایع فولادی شود. هزینه‌های حمل و نقل نیز از سایر عوامل فرعی و غیرمستقیم تاثیرگذار بر قیمت نهایی لوله‌های مانیسمان محسوب می‌شود. افزایش هزینه‌های حمل و نقل مواد اولیه به کارخانه برای تولید محصول نیز می‌تواند باعث بالاتر رفتن هزینه تمام شده آن شود.

انواع لوله مانیسمان

لوله‌های مانیسمان رده 20 قادرند فشار 20 کیلوگرم بر سانتی‌متر را تحمل کنند و به عنوان لوله‌های سبک‌تر در بازار شناخته می‌شوند. لوله‌های رده 20 معمولا به صورت توکار مورد استفاده قرار می‌گیرند و در پتروشیمی و ساخت‌وساز از آن‌ها استفاده می‌شود. ضخامت لوله‌های مانیسمان رده 20 دو تا شش میلی‌متر و اندازه آن‌ها بین یک تا 12 اینچ متغیر است.

ضخامت لوله‌های مانیسمان رده 40 بین دو تا 10 میلی‌متر و میانگین وزن آن‌ها 500 کیلوگرم است. لوله‌های مانیسمان رده 40 به دلیل مقاومت و استحکام بسیار بالای خود در صنایع حساس مثل نفت‌ و گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله‌های مانیسمان رده 60 به دلیل طول زیاد خود تقاضا کمتری در بازار دارند. لوله‌های رده 80 با ضخامت سه تا 9 میلی‌متر جزو لوله‌های فولادی سنگین دسته‌بندی می‌شوند و از آنها در مواردی که فشار و خورندگی زیادی وجود دارد، استفاده می‌شود.

راحت ترین راه برای استعلام قیمت لوله مانیسمان

شرکت «توان کاوش شکیبا» با نام تجاری «آهن ملت» با بیش از 9 سال سابقه، فعالیت خود را با هدف جلب توجه و اعتماد مشتری در زمینه فروش و عرضه انواع محصولات در بازار آهن آغاز کرد. این مجموعه پس از خرید، پیش‌فاکتور را در کم‌تر از 30 دقیقه برای خریداران ارسال می‌کند و فاکتور نهایی بعد از ثبت شدن در سیستم‌های دولتی فرستاده می‌شود. افراد می‌توانند از مشاوره‌های تخصصی رایگان با کارشناسان این مجموعه بهره‌­مند شوند و با استفاده از جدول پیش‌بینی قیمت، بهترین زمان برای خرید را انتخاب کنند. با توجه به نوسانات قیمت لوله مانیسمان، افراد می‌توانند قبل از خرید، قیمت و مشخصات محصول را به صورت غیرحضوری استعلام بگیرند و از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آهن ملت می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://ahanmelat.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 67103-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز