آریا سهند تبریز عنوان صادرکننده نمونه آذربایجان شرقی را از آن خود کرد

لست سکند

گروه صنعتی آریا سهند تبریز صادرکننده غیرنفتی نمونه استان آذربایجان شرقی  در سال 1401 شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنعت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از دنیای اقتصاد، آریا سهند تبریز که تولیدکننده محصولات فولادی همچون لوله فولادی، قوطی فولادی، پروفیل فولادی و بیضی فولادی است یکی از اهداف خود را افزایش صادرات بیان می‌کند.

این گروه صنعتی سعی داشته طی سال‌های گذشته بازارهای هدف را شناسیایی کند و همین امر سبب شده تا در کشورهای مختلف نمایان شود. اهداف و برنامه‌های آریا سهند تبریز سبب شده تا این شرکت صادرات‌کننده نمونه آذربایجان شرقی در سال 1401 معرفی شود و در بیست‌وششمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی از این گروه صنعتی تجلیل شود.

راز آسمان پایتخت

میزان صادرات آریا سهند تبریز در سال 1400

گروه صنعتی آریا سهند تبریز سعی داشته تا میزان صادرات خود را طی یکسال گذشته افزایش دهد تا جایی که به  گفته مدیرعامل، این گروه صنعتی در سال 1400 موفق به صادرات بیش از 20 هزار تن محصولات فولادی همچون لوله، قوطی و پروفیل به کشورهای همسایه و منطقه شدند.

طبق اظهارات علیرضا حمل کاری استقبال از محصولات باکیفیت ایرانی افزایش یافته و میزان صادرات 9 ماهه گذشته این گروه نسبت به مدت مشابه سال قبل با 30 درصد افزایش روبه‌رو بوده است که این گروه به سبب تکیه بر توان داخلی با نگاه ویژه به صادرات ضمن داخلی‌سازی تولید محصولات فولادی و تامین بازار داخلی، به بازارهای هدف در کشورهای همسایه نیز توجه داشته است.

حمل‌کاری افزود: با حمایت مسئولان و تامین مواد اولیه می‌توان تولید را افزایش داد و توانایی صادرات نیز به همان اندازه افزایشی خواهد شد. همچنین به سبب صادرات نیاز به نیروی کار ایجاد می‌شود و همین امر سبب اشتغالزایی نیز می‌شود.

او همچنین درباره استاندارهای گروه صنعتی آریا سهند تبریز اشاره کرد: این گروه صنعتی توانسته 6 استاندارد مهم بین‌المللی از جمله ایزو 10002، ایزو 10004، ایزو 50001، ایزو 14001، ایزو 45001 و ایزو 9001 را دریافت کند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریا سهند تبریز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز