آبگرمکن توربو بوتان ؛ نسل جدید آبگرمکن های بوتان

گروه صنعتی بوتان، پس از گذشت سال‌ها صادرات موفق آبگرمکن دیواری به کشورهای هلند، ایتالیا، انگلستان، تاجیکستان، ازبکستان و غیره که توسط برند های معتبر خارجی همچون اینوویتا، ایمرگارس و بکسی به شرکت بوتان سفارش داده می‌شدند؛ در سال 1397 تصمیم گرفت تا این آبگرمکن های صادراتی را تحت مدل BX به بازار عرضه کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

با توجه به استقبال زیاد مصرف‌کنندگان از این سری آبگرمکن‌ها، بوتان بازطراحی این محصول را با توجه به آب و هوای ایران در دستور کار خود قرار داد و همین امر در سال 1399 باعث تولد نسل چهارم آبگرمکن بوتان شد. این نسل از آبگرمکن‌های بوتان با نام توربو شناخته می‌شود که در ادامه توضیح بیشتری درباره آن ارائه خواهد شد.

با آبگرمکن توربو بوتان بیشتر آشنا شوید

آبگرمکن توربو بوتان در ابتدا در سایز 18 لیتری در دو مدل شمعک دائم (B4118 Turbo) و جرقه‌زن  (B4218i Turbo) تولید شد. بعد از گذشت چند ماه از تولید این دو محصول سایز 15 لیتری آن نیز با دو مدل شمعک‌دار (B4115 Turbo)  و جرقه‌زن (B4215 Turbo) به بازار عرضه شد. از مزایای این مدل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

راز آسمان پایتخت

۱. این سری از آبگرمکن بوتان دارای طراحی منحصر به فرد و جدیدی در مبدل آن است، به طوری که مبدل این دستگاه مجهز به سیستم توربولاتور است که نام این سری از همین مورد گرفته شده است. درواقع، مبدل آبگرمکن توربو بوتان دارای شیارهایی است که جلوی جرم گرفتن دستگاه را تا حد زیادی می‌گیرند.

۲. از دیگر مزایای این سری آبگرمکن بوتان به نسبت مدل‌های قدیمی، ابعاد کوچکتر در کنار توان بالای آن است. با توجه به کوچک بودن منازل در کلان شهرها، نیاز به آبگرمکنی که بتواند خروجی آب بهینه داشته باشد و در عین حال ابعاد مناسبی داشته باشد، آبگرمکن های توربو بوتان یک انتخاب بهینه و مناسب هستند.

۳. در طراحی نسل چهارم آبگرمکن های دیواری بوتان، از فن‌آوری روز دنیا استفاده شده است؛ به گونه‌ای که این فناری در حال حاضر در کشورهای صنعتی اروپایی در حال استفاده است. لذا با بازطراحی این مدل‌ها به مصرف انرژی بسیار پایینی دست یافته‌اند.

۴. در سری آبگرمکن توربو بوتان علاوه بر باز طراحی پیلوت و شیر احتراق آهسته از رگلاتورهای پلیمری نیز استفاده شده است که برخلاف تبلغات نادرستی که وجود دارد، این نوع ریگلاتور دارای محاسن بسیار زیادی است که از جمله آن می‌توان به مقاومت بسیار بیشتر در مقابل املاح آب (عدم جرم گرفتن) و مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه و دما اشاره کرد.

۵. در این نوع از آبگرمکن‌ها برخلاف مدل‌های قدیمی آبگرمکن بوتان از دو کلید بر روی دستگاه استفاده شده است که یکی برای تنظیم شعله و دیگری برای تنظیم دمای آب خروجی است که با استفاده از آن می‌توان آب سرد را با آب گرم خروجی مخلوط کرد.

شرکت بوتان با عرضه نسل چهارم آبگرمکن توانست در عین نوآوری، جوابگوی بسیاری از نیازهایی که برای مصرف‌کنندگان این بازار ایجاد شده است باشد. همچنین آبگرمکن توربو بوتان هم مثل دیگر آبگرمکن‌های بوتان دارای سه سال ضمانت است. شرکت بوتان از دیرباز به دلیل خدمات پس از فروش مناسب و گستردگی واحد‌های خدمات زبانزد خاص و عام بوده است؛ لذا با انتخاب نسل چهارم آبگرمکن بوتان می‌توان در کنار استفاده از یک آبگرمکن دیواری با فناوری به روز، از خدمات قابل اعتماد بوتان استفاده کرد.

فروشگاه محصولات بوتان از سال 1393 به منظور دسترسی تمام مردم ایران به محصولات بوتان فروش اینترنتی خود را آغاز کرده است. مشتریان می‌توانند محصولات بوتان را از سایت به قیمت کارخانه تهیه و در سراسر ایران دستگاه خود را دریافت کنند. از دیگر محصولات بوتان می‌توان به پکیج دیواری، رادیاتور آلومنیومی و رادیاتور پنلی بوتان اشاره کرد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کارشناسی و یا اطلاعات بیشتر با فروشگاه بوتان به شماره 02177985000 تماس حاصل کنند، تا کارشناسان آن‌ها را برای انتخاب آبگرمکن بوتان با توجه به محیط و شرایط ایمنی راهنمایی کنند.

مرتبط با : بوتان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز