طلا 1 میلیون و 119 هزارتومان / سکه 200 هزار تومان گران شد

لست سکند

قیمت هر قطعه سکه در بازار تهران با افزایش 200 هزارتومانی نسبت به روز گذشته 12 میلیون و 200 هزارتومان شد.

به گزارش کاماپرس، در روزی که پیروزی بایدن از سوی مقامات قضایی و نمایندگان سنا و رای الکترال نهایی شد، بازارهای جهانی طلا با تغییرات قیمتی همراه بودند، البته کارشناسان معتقدند قیمت ها با نزدیک شدن به سرکار آمدن رسمی بایدن کاهش خواهد یافت.

اتحادیه طلا، جواهر و سکه اعلام کرد،  امروز  (۲۵ آذر ۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۲ میلیون و  ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه۶  میلیون و۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار  تومان و سکه یک گرمی۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۳۲ دلار  رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۱۱۹ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت انواع سکه

راز آسمان پایتخت

نرخ سکه نسبت به آخرین معاملات دیروز ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

سکه در آخرین معاملات دیروز  ۱۲ میلیون تومان بوده است. اما امروز سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 200 هزارتومان معامله شد.

سکه تمام طرح قدیم نیز 11 میلیون و 700 هزارتومان قیمت گذاری شد. در بازار طلا و سکه تهران همچنین قیمت نیم سکه بهار آزادی در حدود 6 میلیون و 400 هزارتومان اعلام شد.

اخبار مرتبط را بخوانید: 

ربع سکه بهار آزادی نیز در بازار به قیمت 4 میلیون و 400 هزارتومان خرید و فروش شد، سکه گرمی  نیز با قیمت 2 میلیون و 200 هزارتومان خرید و فروش می شود.

بازار طلا جهانی و داخلی نیز با تغییراتی همراه بود و هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۳۲ دلار  رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۱۱۹ هزار و 600 تومان معامله می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز