قیمت طلا تقریبا برابر با آجیل شب یلدا

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیشنهاد داد، خانواده‌ها بهتر است به جای آجیل در شب یلدا طلا بخرند، چون قیمت طلا کمی از یک بسته چند کیلویی آجیل بیشتر است.

به گزارش کاماپرس، هر سال و طبق رسم و رسومات ایرانی و هدیه به نوعروسها بازار طلا و سکه در شب یلدا داغ می شود و البته قیمتها هم بالا می رود. اما امسال و به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ممکن است قیمت طلا تا شب یلدا تغییر چندانی نداشته باشد.
به گفته مسعود یزدانی با اینکه تقاضای مردم برای طلا اندکی بیشتر شده،‌اما اگر انس جهانی طلا تا شب یلدا تغییر چندانی نداشته باشد بازار طلا در هفته پایانی آذر روند آرامی دارد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

در هفته سوم آذر با روند صعودی قیمت دلار، قیمت طلا در بازارهای داخلی دوباره با افزایش روبرو شد. به جز قیمت دلار، علت افزایش قیمت طلا در بازار داخلی ایران به نوسان صعودی انس جهانی طلا مرتبط می‌شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

آریاک سفر

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در این باره به تجارت نیوز می گوید:« در پایان هفته سوم آذر تقاضای مردم برای خرید طلا افزایش یافته است اما این تقاضا در حدی نیست که منجر به التهاب قیمت شود.در چند ماه گذشته سفته‌بازها به طور غیرفیزیکی و کاغذی طلا خرید و فروش کردند، این در حالی است که امروز خبری از سفته‌بازها نیست اما تقاضای مردم برای طلا اندکی بیشتر شده است.»

به جای آجیل، طلا بخرید

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در ادامه می گوید:« تقاضای خانگی خرید طلا کم شده است، امیدواریم شب یلدا تقاضای مردم برای خرید مصنوعات طلا بیشتر شود؛ چرا که فعالان بازار طلا از رکود دائم این بازار خسته شدند. امروز قیمت طلا کمی از یک بسته چند کیلویی آجیل شب یلدایی بیشتر است. پس خانواده‌ها بهتر است به جای آجیل طلا بخرند.»

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز