بلیت پرواز هند با قیمت نجومی به فروش می‌رسد

با اینکه مسئولان از لغو همه پروازهای هند و پاکستان خبر می‌دهند، اما بعضی از سایت‌های فروش اینترنتی هنوز برای پرواز به هند بلیت هایی با قیمتهای نجومی پیشنهاد می‌دهند.

به گزارش کاماپرس، کرونا در هند مشغول تاخت و تاز است. بیشتر کشورهای دنیا همه مسیرهای ورود و خروج به این کشور را بسته اند. پروازهای ایران به هند و از هند به ایران هم از دیروز یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه لغو شده است و تا اطلاع ثانوی هیچ پروازی به مقصد هند انجام نمی شود.

با این اوصاف گویا خبر تعطیلی این پروازها به گوش بعضی از مسئولان فروش بلیت اینترنتی نرسیده است و هنوز مشغول فروش بلیت هواپیما به مقصد این کشور بحران زده هستند. بررسی چند سایت بلیت اینترنتی نشان می دهد نه تنها بلیت فروشی متوقف نشده، بلکه قیمتهای نجومی هم برای پرواز به این کشور پیشنهاد شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

در حال حاضر ارزان ترین بلیت به مقصد هندوستان حدود ۸ میلیون تومان قیمت دارد و گران ترین آن حدود ۱۳۱ میلیون تومان است. با این حال محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید می کند پرواز برنامه‌ای بین ایران و هند وجود ندارد و در حال حاضر پروازها محدود و به صورت موردی انجام می شود و پذیرش مسافر کانکشن از کشورهای مذکور نیز ممنوع است.

راز آسمان پایتخت

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره تخلف بعضی از سایتهای اینترنتی و فروش بلیت به مقصد هند می گوید: برخی از سایت‌های اینترنتی اقدام به فروش بلیت پروازهای هند کرده اند که این تخلف محسوب شده و با این شرکت‌ها برخورد خواهیم کرد.

در حال حاضر اداره کل نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در حال بررسی تخلفات این چنینی است و مردم مطمئن باشند که با چنین تخلفاتی برخورد خواهیم کرد، چرا که هیچ گونه پروازی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از هندوستان و پاکستان اجازه ورود به ایران و فرود در فرودگاه‌های کشور را ندارند.

 

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز