زمان توقف پروازهای هند اعلام شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با اوج گیری کرونا در هند، از اولین ساعات امروز یکشنبه 5 ازدیبهشت ماه 1400 پرواز برنامه‌ای میان ایران و هند برقرار نیست و  این پروازها متوقف شده است.

به گزارش کاماپرس، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد: پروازها بین ایران و هند نه به صورت قبل بلکه به شکل محدود و به‌صورت موردی ادامه داشت اما با اجرای این ممنوعیت‌ها از ساعت 24دیشب، عملاً پذیرش مسافر کانکشن از این کشورها در ایران نیز ممنوع خواهد بود.

محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری می‌گوید: این محدودیت براساس شناسایی ویروس جهش یافته کرونا در هند و پاکستان و تصمیمات وزارت بهداشت درخصوص پروتکل‌های مراقبت بهداشتی مرزی در مسافرت‌های هوایی اجرایی شده است.

وی افزود: این محدودیت براساس شناسایی ویروس جهش یافته کرونا در هند و پاکستان و تصمیمات وزارت بهداشت درخصوص پروتکل‌های مراقبت بهداشتی مرزی در مسافرت‌های هوایی اجرایی شده است.

راز آسمان پایتخت

بنا به اعلام روزنامه همشهری این مقام  مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری می‌گوید: هم‌اکنون محدودیت پروازی به ۴۱ کشور وجود دارد و پرواز از مبدأ و مقصد کشورهایی که در لیست شرایط ویژه قرار دارند ممنوع بوده و کشورهایی که در لیست کشورهای پرخطر قرار دارند ملزم به انجام تست مجدد در ایران هستند.

شایان ذکر است در کنار بسته شدن مرز هوایی ایران با هند و پاکستان به روی مسافران، محدودیت‌های مسافرتی که از اوایل اسفند1399 به‌واسطه شیوع کرونای انگلیسی در عراق اعمال شده بود نیز تمدید شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز