با ال سی من بیشتر آشنا شوید

لست سکند

بنیان‌گذاران مجموعه «ال سی من» برادران الیاسی هستند که در سال 1355، حرفه پدری را دنبال کرده و شروع به فعالیت در عرصه واردات پوشاک از کشورهایی نظیر انگلیس، ایتالیا، آلمان و ترکیه کردند. پس از گذشت چند سال از واردات پوشاک با کیفیت و ایجاد تعاملات با تولید‌کنندگان پوشاک کشور ترکیه، یک فرصت شراکت با یکی از کارخانه‌های ترک ایجاد شد که همین موضوع منجر به تولید پوشاک در این کشور با برند ال سی من شد. این برند همزمان در چهار کارگاه نیمه‌صنعتی در ایران فعالیتش را ادامه داد.

در ادامه کاماپرس به بررسی نکاتی درباره ال سی من می‌پردازد که مطالعه آن برای تولیدکنندگان صنعت پوشاک مفید است؛

۱. با توسعه بازار و افزایش تقاضا، بنیان‌گذران شرکت «برادران الیاسی» تصمیم گرفتند یک واحد تولیدی پوشاک مردانه را با استانداردهای روز دنیا در کشور تاسیس کنند. سپس با همکاری کارشناسان داخلی و مشاوران کشورهای ترکیه و ایتالیا، موفق به راه‌اندازی یکی از مدرنترین و بزرگترین کارخانه‌های صنعتی پوشاک خاورمیانه در سال 1393 شدند. مساحت این کارخانه یک هکتار و در شهرک صنعتی پرند واقع است.

۲. ال سی من دارای اهداف بلند مدت در طراحی، مدسازی و تولید است. این شرکت در این مسیر از دانش متخصصان داخلی و خارجی کشورهایی نظیر ایتالیا و ترکیه استفاده می‌کند.

۳. از جمله اهداف دائمی مجموعه ال سی من، افزایش کیفیت محصول و ارتقاء توان طراحی است. از دیگر اهداف این شرکت، توسعه شبکه توزیع و فروشگاهی با تکیه بر اصول علمی فروش و بازاریابی است و به همین منظور اقدام به تاسیس بیش از 20 شعبه و نمایندگی انحصاری و همچنین 50 عاملیت فروش در کل کشور کرده است.

راز آسمان پایتخت

۴. محصولات ال سی من انواع کت و شلوار مردانه، تی شرت مردانه، اکسسوری مردانه، کت تک مردانه، شلوار مردانه، کیف و کفش مردانه، پیراهن مردانه و زمستانه را شامل می‌شود.

۵. ال سی من به عنوان برندی پیش‌رو در حوزه تولید پوشاک مردانه، موفق به ارائه انواع گسترده پوشاک در عین حفظ کیفیت شده است. این شرکت با دانش روز دنیا در حوزه مد و فشن موفق شده است بهترین استایل‌های کلاسیک و اسپرت مردانه را به بازار عرضه کند.

۶. این شرکت در میرداماد، کوروش، ایران مال، هایپر‌استار، تهرانپارس، امیرآباد، بام‌لند، معین‌مال و رباط‌‌کریم نمایندگی دارد.

۷. ال سی من دارای ست‌های اسپرت، جوانان، دانشگاهی، دیپلمات و مجلسی است.

8. برند ال سی من همواره با استفاده از مرغوبترین نخ‌ها در دوخت و تهیه لباس‌های خود، همزمان در تلاش است تا مصرف‌کننده در کنار حس خوش‌پوشی از کیفیت و دوام لباس‌های این برند، اطمینان و رضایت داشته باشند. ال سی من پارچه‌های مورد استفاده خود را توسط کارشناسان داخلی و به‌روزترین استانداردها در چند مرحله آزمایش می‌کند.

مرتبط با : ال سی من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز