مزایای استفاده از شیرآلات هوشمند

لست سکند

شیرآلات هوشمند راسان از هدررفت آب جلوگیری خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایران مانند سایر کشورهای جهان دچار کمبود آب شده که امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده و به کمک صرفه جویی آب آمده است. پیشرفت تکنولوژی در حوزه شیرآلات این بخش را به سمت هوشمند شدن برده تا با استفاده از این شیرآلات از مصرف بی‌رویه آب جلوگیری شود.

راسان به تازگی از نسل جدید شیرآلات هوشمند خود به نام تامارا رونمایی کرده که این محصول ابعادی معادل 19در16.5 در 6 دارد که ارتفاع آن از آبریز 13.5 می‌شود. جنس تنه این محصول از آلیاژ برنج ساخته شده که آبفشان نیز دارد. از رنگ‌های عرضه شده این محصول می‌توان به سفیدطلایی، طلایی و کروم اشاره کرد.

از دیگر شیرآلات الکترونیکی و هوشمند راسان می‌توان شیر روشویی مدل ترنم، شیر روشویی مدل تیامون و شیر ظرفشویی لمسی مدل الارا را نام برد.

راز آسمان پایتخت

نحوه کار با شیرآلات هوشمند

در این نوع شیرآلات دستور قطع و وصل شدن توسط مادون قرمز صورت می‌گیرد که کاملا اکترونیکی است و نیازی به دخالت دست ندارد. نحوه استفاده با این شیرآلات اینگونه است که دست باید در میدان دید مادون قرمز قرار گیرد تا شروع به کار کند البته اگر بیش از 50 ثانیه اشیایی بدون حرکت در دید مادون قرمز قرار گیرد این شیرآلات به صورت خودکار قطع می‌شوند. دیگر ویژگی مثبت این شیرآلات این است که هم با باتری کار می‌کند و هم  برق که هنگام قطع برق می‌توان از باتری استفاده کرد.

چرا باید از شیرآلات هوشمند استفاده کرد؟

این شیرآلات به علت آنکه نیازی به لمس برای کار کردن ندارد گسترش آلودگی و باکتری را کاهش می‌دهد. این شیرآلات بدون دخالت دست کار می‌کنند و در نتیجه در اکثر اوقات تمیز باقی خواهند ماند زیرا اثرانگشت و لکه‌ای روی آن‌ها قرار نخواهد گرفت. از آنجایی که مصرف آب در این وسیله به صورت خودکار انجام می‌گیرد، به خصوص هنگام مسواک زدن یا ظرف شستن از هدر رفت آب نیز جلوگیری خواهد شد.

این شیرآلات از آنجایی که تنظیم دمایشان قرار نیست به صورت دستی انجام گیرد از هدررفت آب جلوگیری می‌شود؛ زیرا در شیرآلات معمولی برای گرم یا سرد شدن آب نیاز به بازماندن آب و مدتی صبر برای تغییر دما وجود دارد.

مسیر فعالیت راسان

گروه صنعتی راسان فعالیت خود را در حوزه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی از سال 1376 آغاز کرد. این شرکت تولید ملی را هدف کار خود قرار داده و برای بومی‌سازی دانش در راستای جهانی‌سازی برند و محصولات ایرانی قدم برداشته است.

در حال حاضر نمایندگی‌های راسان در اکثر نقاط کشور در حال فعالیت هستند و قسمت قابل توجهی از تولیدات این مجموعه به کشورهایی همچون افغانستان، عراق و …. صادر می‌شود.

گفتنی است برند راسان در سال 1398 در جشنواره ملی برند محبوب به عنوان مقام اول تندیس طلایی را کسب کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : راسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز