۱۲ نکته که باید درباره آزمایش بدانید

هنگامی که صحبت از لوازم خانگی به میان می‌آید، «آزمایش» یکی از نام‌هایی است که به ذهن می‌آید. برندی با 60 سال فعالیت و طی مسیری پرفراز و نشیب، امروز به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین برندهای لوازم خانگی در ایران شناخته می‌شود.

در ادامه کاماپرس به ۱۲ نکته خواندنی درباره شرکت آزمایش می‌پردازد که برای تولیدکنندگان لوازم خانگی جالب خواهد بود؛

۱. بنیان‌گذار کارخانه آزمایش، محسن آزمایش، متولد 1304 در تهران بود. این کارخانه صنعتی در تاریخ 16 اسفند 1337 تاسیس شد و تا سال 1358، مدیریت آن را محسن آزامایش برعهده داشت.

۲. در سال 1358، کارخانه‌های آزمایش، مشمول بند قانون حفاظت صنایع ایران و به بخش دولتی واگذار شدند. پس از این اتفاق، محسن آزمایش به کشور سوئیس مهاجرت کرده و سایر نهادهای دولتی و شبه‌دولتی، از جمله سازمان خصوصی‌سازی و صندوق بازنشستکی، سهامداران این شرکت شدند.

۳. فعالیت‌های تولیدی شرکت تا اوایل سال 1380، به حدی رونق داشت که کالاهای تازه از جمله یخچال ساید‌بای‌ساید و فریزر بدون برفک تولید کردند. در همین بازه زمانی شرکت آزمایش از طریق بورس به بخش خصوصی واگذار شد.

راز آسمان پایتخت

۴. هم اکنون شرکت آزمایش، خطوط تولید خود را مدرنیزه کرده و محصولاتی مانند لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال‌و‌فریزر، آبگرمکن گازی و کولرهای آبی تولید می‌کند. همچنین شبکه خدمات فروش و پس از فروش خود را نیز در تمامی شهرهای ایران گسترش داده است.

۵. در سال‌های اولیه احداث کارخانه، زیربنای آن 2 هزار متر بود و در اواسط دهه 50، این متراژ به 73 هزار متر رسید.

۶. در کارخانه آزمایش انواع یخچال، کولر، آب‌گرمکن، تختخواب فلزی، و اجاق گاز ساخته می‌شود.

۷. از جمله خدمات این برند پر قدمت، ارائه خدمات در سریعترین زمان، استفاده از نیروهای متخصص و متعهد در واحد خدمات پس از فروش و گارانتی دو ساله تمامی محصولات این شرکت است.

۸. شرکت آزمایش، دارای سیستم پرداخت امن، استاندارد کیفی کالا، ضمانت اصل بودن کالا، پشتیبانی و مشاوره و گارانتی 24 ماهه است.

۹. این شرکت در نمایشگاه لوازم خانگی تهران سال 95 و نمایشگاه صنعت لوازم خانگی سال  99 حضور داشته است.

۱۰. شرکت آزمایش در زمینه ثبت اختراع هم فعال بوده است و یکی از کولرهای این شرکت قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. به گونه‌ای که می‌توان با موبایل، کولر را خاموش یا روشن کرد.

۱۱. این شرکت در زمینه تولیدات آبگرمکن رشدی هزار و 200 درصدی را تجربه کرده و تولید سایر محصولاتش نیز ۱۰ درصد افزایش یافته است.

۱۲. به زودی آزمایش در بازارهای منطقه مثل عراق، افغانستان و کشورهای حوزه آسیای میانه عرضه خواهد شد.

مرتبط با : آزمایش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “۱۲ نکته که باید درباره آزمایش بدانید

  1. كريمي گفته:

    با سلام
    دربند 4گزارش ذكر شده توليدات شركت آزمايش مدرنيزه شده در بند 11گزارش ذكر شده 10درصد تولي محصولاتش افرايش داشته پيشنهاد مي شود براي صحت اين گزارش به محل استقرار اين در تهران جاده آبعلي (بزرگراه زين الدين سه راه آزمايش ) ودر شيراز مرودشت كيلومتر 5جاده تخت جمشيد مراجعه نماييد وار نزديك واقيت را مشاهده فرماييد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز