یک ملی پوش دیگر هم آسیب دید

یک ملی پوش دیگر هم آسیب دید-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

طی یک حادثه، راننده‌ای با پنجه بوکس به دوچرخه‌سوار ملی‌پوش ایران حمله کرد و متواری شد.

به گزارش کاماپرس، حسین عسگری رکابزن با سابقه ایران در حین تمرین مورد حمله یک راننده قرار گرفت و از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شد.

یک ملی پوش دیگر هم آسیب دید-کاماپرس

عسگری در مورد اتفاق پیش آمده، عنوان کرد: به همراه چند رکابزن دیگر در “جاده نظامی” (بین تهران و کرج) تمرین می‌کردیم. در حین تمرین دو خودروی ۲۰۶ و ۲۰۷ که در همان جاده در حال حرکت بودند به سمت ما آمدند. حرکت آن‌ها به این حالت بود که می‌خواهند ما را زیر بگیرند و در پی آن ما در جاده خاکی افتادیم.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

او در ادامه توضیح داد: پوریا یعقوبی یکی از رکابزنان که از حرکت آن‌ها بسیار ناراحت شد، به سمتشان رفت و من هم برای اینکه درگیری پیش نیاید رفتم که آن‌ها را جدا کنم اما راننده به سمت من و پوریا یعقوبی دیگر دوچرخه‌سوار اسپری فلفل زد. بعد هم با پنجه بوکس به من حمله کرد.

به نقل از ایسنا، عسگری در رابطه با دستگیری این افراد گفت: بعد از این جریان هر دو ماشین فرار کردند و ما به کلانتری اطلاع دادیم. یکی از ماشین‌ها را توانستند بگیرند اما ماشین دیگر متواری شد، البته ما پلاک خودروی دیگر را هم داریم و در حال پیگیری هستیم.

شایان ذکر است که این سانحه در حالی رخ داد که روز گذشته نیز ملیکا محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال زنان و تیم خاتون بم در حادثه رانندگی جان خود را از دست داد. همچنین، بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال در این حادثه مجروح و راهی بیمارستان شدند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز