تیبا جان ملی پوش ایرانی را گرفت

تور لحظه آخری-کاماپرس
ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال زنان بامداد روز گذشته سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد. وی که از چند‌وقت پیش تیم ملی را در سطح جهانی‌ همراهی می‌کرد، متاسفانه طی این سانحه دلخراش قربانی خودرو‌های بی‌کیفیت داخلی شد.
به گزارش کاماپرس، ایمان فرزین قائم مقام باشگاه خاتون بم با اشاره به جزییات حادثه منجر به فوت ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال زنان و تیم خاتون بم، اظهار کرد: چند تن از بازیکنان تیم بم شام جایی دعوت بودند و شب در مسیر بازگشت به هتل محل اقامت خود در بم، در یک مسیر بسیار کوتاه 10 دقیقه‌ای دچار سانحه می‌شوند که طی آن متاسفانه ملیکا محمدی جان خود را از دست می‌دهد.
وی با اشاره به جزییات حادثه، اضافه کرد: راننده تاکسی بازیکنان در مسیر دچار خواب آلودگی شده و خودرو چپ می‌کند. خود بازیکنان رانندگی نمی‌کردند، بلکه برای بازگشت به هتل ماشین می‌گیرند که متاسفانه در مسیر دچار این سانحه دلخراش می‌شوند. همچنین دو نفر دیگر از بازیکنان تیم به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.
بیشتر بخوانید:
به نقل از ایسنا، وی در مورد وضعیت دو بازیکن مصدوم توضیح داد: سطح هوشیاری بهناز طاهرخانی بالاتر آمده و امیدواریم شرایطش بهتر شود. زهرا خواجویی دروازه‌بان تیم ملی نیز دچار شکستگی لگن شده و در بخش بستری است. همچنین راننده خودرو  دچار مصدومیت نشده و ترخیص شده است.
گفتنی است، ملیکا محمدی متولد 9 فروردین ۱۳۷۹ بود و با حضور در تیم ملی در تمام رده‌های سنی فوتبال ملی زنان ایران بازی کرد. اگرچه خانواده او در آمریکا سکونت دارند اما ملیکا به انتخاب خود در پست‌های دفاع راست و چپ و هافبک دفاعی برای تیم ایران بازی می‌کرد. حضور در رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا زیر ۱۹ سال آسیا، شاید نقطه عطف فعالیت حرفه‌ای ملیکا بود.
انتهای پیام
راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز