گران ترین هتل های قشم را بشناسید

لست سکند

طبیعت بکر و دست نخورده جزیره قشم و تفاوت‌های فرهنگی و تنوع قومی و نژادی، نمایش سبک زندگی دریایی، بازارها و مراکز خرید، این جزیره را به گزینه‌ای جذاب برای مسافرت بسیاری از افراد، تبدیل کرده است. کاماپرس در این مطلب، هزینه اقامت در ۶ مورد از گران ترین هتل ‌های قشم را با توجه به سایت رزرواسیون «اسنپ تریپ» بررسی کرده است.

زیبایی قشم در میان آب‌های خلیج‌ فارس، یکی از دلایل انتخاب این جزیره برای مسافران داخلی و خارجی است؛ خواندن این گزارش به شما کمک می‌کند تا در انتخاب هتل و البته سایت رزرواسیون سرعت عمل بیشتری داشته باشید.

قیمت‌هایی که در ادامه ذکر شده، به ازای یک شب اقامت یک زوج در اواسط هفته و اواخر فروردین ماه است.

 

راز آسمان پایتخت

هتل آرکا

هتل آرکا یکی از گران ترین هتل های قشم محسوب می‌شود؛ هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره توئین هتل آرکا همراه با صبحانه معادل ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

هتل ۳ ستاره آرکا، در سال ۱۳۹۷ با ۲۱ واحد اقامتی ساخته شد. این هتل در مرکز شهر، میدان جهاد قرار گرفته است. بعضی از اتاق‌های این هتل، چشم‌اندازی به سمت دریا دارند که مزیت اصلی آرکا به شمار می‌رود.

با کمی پیاده‌روی، می‌توان از قلعه پرتغالی‌ها در جزیره دیدن کرد. مسافران با طی کردن مسافتی ۱۵ دقیقه‌ای، می‌توانند به مراکز خرید بازار قدیم قشم، ستاره قشم و سیتی سنتر دسترسی پیدا کنند.

 

اقامتگاه بوم گردی فانوس قشم

یک زوج گردشگر اگر برای مسافرت، اقامتگاه بوم‌گردی فانوس را انتخاب کرده باشند، برای یک شب اقامت در سوئیت دو نفره این هتل همراه با صبحانه باید ۱ میلیون و ۲۷۴ هزار تومان به اسنپ تریپ بپردازند.

روستای سهیلی واقع در جزیره قشم، از مکان‌های مناسب برای اقامت شبانه مسافرانی است که به قصد تماشای جنگل‌های حرا، ساحل لاک‌پشت‌ها، دلفین‌ها و بام قشم به این جزیره سفر کردند. اقامتگاه بوم‌گردی فانوس یک ساختمان شخصی است که پذیرای مهمانان و مسافران داخلی و خارجی است. این اقامتگاه با ۳ اتاق، رستوران خانه سنتی نیز دارد.

 

هتل آپارتمان سما ۲

اگر زوجی برای یک شب اقامت در سوئیت دو نفره هتل آپارتمان سما 2 به سراغ سایت اسنپ تریپ بروند و این اتاق را با صبحانه رزرو کنند، باید یک میلیون و پنجاه هزار تومان هزینه کنند.

هتل آپارتمان سما ۲، دارای ۱۶ اتاق در ۴ طبقه است. این هتل، برای مسافرانی که به قصد خرید به این جزیره سفر می‌کنند، انتخاب خوبی می‌تواند باشد؛ مرکز خرید پردیس و پاساژ فردوسی از نزدکترین مراکز خرید  به این هتل هستند.

با کمی پیاده‌روی می‌توان به ساحل خلیج فارس رسید و از زیبایی این فضا لذت برد. کافی شاپ هتل، استراحت‌گاه مناسب، برای مهمانانی است که بعد از قدم زدن بر روی ساحل جزیره، به این مکان برای رفع خستگی رجوع می‌کنند. هتل آپارتمان سما ۲، در بلوار آزادگان جزیره قشم قرار گرفته است.

 

هتل پرشیا

یکی دیگر از گران ترین هتل های قشم هتل پرشیاست؛ هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره وی آی پی هتل پرشیا قشم، همراه با صبحانه معادل ۱ میلیون و یک هزار تومان است.

هتل پرشیا قشم در خیابان فلسطین قرار دارد. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد که در ۳ طبقه و ۲۴ واحد اقامتی ساخته شده است. سواحل خلیج فارس در فاصله کمی از هتل قرار گرفته‌اند. همچنین قلعه‌ی پرتغالی‌ها و پارک زیتون نیز در نزدیکی هتل پرشیاست.‌

با کمی پیاده‌روی می‌توان به بازار قدیم قشم، مراکز خرید ستاره قشم و بازار فردوسی و مرکز خرید خلیج فارس دسترسی آسان داشت.

 

هتل باغ ایران زمین

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره توئین هتل باغ ایران زمین قشم، همراه با صبحانه معادل ۹۱۰ هزار تومان است.

هتل دو ستاره باغ ایران زمین که در نزدیکی پارک زیتون و در چند قدمی ساحل قرار گرفته است، در سال ۱۳۹۱ با ۵۶ اتاق افتتاح شد. بازسازی این هتل در سال ۱۳۹۷ انجام شده است.

اکثر واحدها، چشم‌اندازی به سمت ساحل خلیج فارس دارند. اماکن دیدنی نظیر قلعه‌ی پرتغالی‌‌ها، دره‌ی ستارگان، جنگل‌های حرا، سد تاریخی گوران، غار نمکدان، تنگه‌ی چاه‌کوه در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند. همچنین با کمی پیاده‌روی می‌توان به مراکز خرید دسترسی آسان داشت. این هتل در میدان حافظِ قشم واقع شده است.

 

هتل ریحان

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره توئین هتل ریحان قشم، همراه با صبحانه معادل ۹۱۰ هزار تومان است.

هتل نوساز ریحان در سال ۱۳۹۵ راه‌اندازی شد. این هتل روبروی دریای خلیج فارس قرار گرفته است. هتل سه ستاره ریحان  در خیابان فلسطین که یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های منتهی به مجموعه‌های تجاری است، در ۵ طبقه و ۲۶ اتاق قرار گرفته است. قلعه‌ی پرتغالی‌ها در فاصله دو کیلومتری هتل ریحان قرار دارد.

مرتبط با : اسنپ تریپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز