کی ام سی T9 ؛ رویای تازه جوانان آفرودباز

کی ام سی T9 ؛ رویای تازه جوانان آفرودباز-کاماپرس

رونمایی از خودرو کی ام سی T9 سرانجام در نمایشگاه خودروی تهران انجام شد و این آفرود جدید به زودی روانه بازار می‌شود. قیمت KMC T9 حدودا 1 میلیارد و 950 میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، حالا بازار پیکاپ‌های دو دیفرانسیل و آفرودی داغ‌تر می‌شود؛ چراکه قبل‌تر پیکاپ‌های آفرودی و فول آپشن را در بازار دیده بودیم و حالا به این جمع یک خودروی جدید اضافه می‌شود. پیکاپ T9 که در واقع همان جک هانتر یا جک T9 است، برای رقابت مستقیم با خودروهایی نظیر فوتون تونلند اتوماتیک پا به بازار خودرو می‌گذارد و کرمان موتور امیدوار است فروش خوب T8 را با کی ام سی تی ۹، تکرار کند.

طراحی پیکاپ T9

با وجود اینکه طراحی کلی پیکاپ‌ها نمی‌تواند تنوع دیگر کلاس‌ها را داشته باشد، T9 از یک طراحی کاملا مدرن و متفاوت برخوردار است. چراغ‌های روشنایی روز این خودرو باریک طراحی شده‌اند و چراغ های اصلی پایین قرار دارند. این سبکی است که قبل‌تر در هیچ پیکاپی در بازار ایران مشاهده نشده است. جلوپنجره‌ها بزرگ و کشیده طراحی شده‌اند و در وسط نشان KMC حک شده است.

تعبیه فلاپ‌های مشکی رنگ در حاشیه جلوپنجره و گلگیرها باعث شده این خودرو چهره خشن‌تر و اسپرت‌تری به خود بگیرد. رینگ‌ها نیز ۱۸ اینچی هستند و طراحی قابل قبولی دارند. در عقب هم چراغ ها ازگرافیک جدیدی برخوردارند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مشخصات فنی کی ام سی T9

زیرکاپوت کی ام سی تی ۹ یک پیشرانه ۲ لیتر توربوشاژر قرار گرفته که نهایت قدرت ۱۸۷ اسب بخار  و نهایت گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر را ثبت می‌کند. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT به چهار چرخ انتقال می‌یابد و طبیعتا در این خودروی آفرودی تنظیم حالت انتفال قدرت و دنده سبک و سنگین را دارد.

سیستم تعلیق در جلو از نوع دابل ویشبون و در عقب سیستم تعلیق فنر تخت تعبیه شده است. استفاده از این نوع سیستم تعلیق در عقب باعث می‌شود که سواری تاحدی خشک باشد اما ظرفیت بار تا جای ممکن افزایش می‌یابد.

کی ام سی T9 ؛ رویای تازه جوانان آفرودباز-کاماپرس

امکانات و آپشتن‌های کی ام سی T9

کابین KMC T9 یک طراحی مدرن دارد و کیفیت متریال هم راضی کننده به نظر می‌رسد. متریال و طراحی نسبت به آنچه در T8 دیده بودیم کاملا ارتقا یافته است.

صفحه نمایش مرکزی بصورت عمودی طراحی شده و به نوعی سبک تسلایی به خود گرفته است. کلاستر خودرو دیجیتال بوده و دسته دنده از نوع خلبانی یا الکترونیکی است. دکمه‌های تنظیم حالت انتقال قدرت و باقی امکانات در کنار دسته دنده قرار دارد. سانروف نیز در این پیکاپ اتوماتیک تعبیه شده که در هیچ کدام از رقبای این خودرو مشاهده نمی‌شود.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی KMC T9 می‌توان به سیستم کنترل لغزش خودرو، نمایشگر لمسی ۱۰.۴ اینچی، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، اتوهلد، گرمکن صندلی، سیستم کمکی ترمز و ترمز اضطراری اشاره کرد.

به نقل از آخرین خودرو، همچنین سیستم کنترل پایداری، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، فرمان دی کات، کلاستر دیجیتال، سیستم کنترل کشش، رادار نقطه کور و… از دیگر آپشن‌های این خودرو است.

بررسی کامل KMC T9 در ویدیو زیر قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز