کیسه زباله مرغوب و با کیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

کیسه زباله-کاماپرس

خرید کیسه زباله باکیفیت در نگاه اول تاحدی تعجب‌برانگیز است؛ احتمالا تاکنون در هنگام خرید کیسه زباله به کیفیت و جنس آن توجهی نداشته‌اید. این در حالی است که کیفیت نایلون و کیسه زباله نقش مهمی در مدیریت انواع پسماندهای شهری و خانگی دارد.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر، با توجه به کاربردهای متنوع کیسه زباله، انواع این محصول در ابعاد، ضخامت و رنگ‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود. کیفیت و مرغوب بودن انواع کیسه‌های زباله برای جمع‌آوری بدون دردسر پسماندهای خانگی، اداری، کارخانجات، صنایع و غیره و همچنین افزایش بهداشت و سلامتی بسیار اهمیت دارد. کاماپرس در ادامه به بررسی اهمیت خرید و ویژگی‌های یک کیسه زباله مرغوب و باکیفیت می‌پردازد.

چرا خرید کیسه زباله اهمیت دارد؟

گسترش زندگی شهری، موجب شده تا روزانه حجم بسیار زیادی زباله در محیط‌های مختلف از جمله، محل کار، مدرسه، دانشگاه‌، بیمارستان‌ها، ورزشگاه‌ها، خانه، کارخانجات و غیره تولید شود. جمع‌آوری و مدیریت صحیح این زباله‌ها، نقش حیاتی و موثری بر روی سلامت و کیفیت زندگی انسان، حفظ محیط زیست و جلوگیری از انتشار آلودگی و بیماری دارد. خرید کیسه های پلاستیکی از جمله خرید نایلون و کیسه زباله باکیفیت برای مدیریت پسماندها ضرورت دارد.

برای خرید کیسه زباله باکیفیت به چه نکاتی توجه کنیم؟

برخی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید کیسه زباله، به‌ویژه برای مصارف صنعتی باید به آن توجه کنید، در ادامه بررسی شده است؛

متریال مورد استفاده در کیسه زباله

مواد تشکیل‌دهنده یک کیسه زباله باکیفیت، شامل هشتاد درصد پلی اتیلن سنگین و بیست درصد پلی اتیلن سبک است. استفاده از این ترکیب، موجب می‌شود تا محصول نهایی از براقی، دوخت‌پذیری و لطافت و مقاومت بالایی برخوردار باشد. استفاده از متریال بی‌کیفیت یا درجه دو باعث می‌شود، کیسه زباله بوی بدی داده و به‌راحتی پاره شود.

راز آسمان پایتخت

نوع و شیوه دوخت کیسه زباله

یکی از مهم‌ترین مشکلات کیسه‌های زباله، پارگی و بیرون ریختن پسماند و زباله از آن و همچنین نشتی و چکه کردن شیرابه است. از این رو در هنگام خرید حتما دقت کنید که محصول موردنظر از دوخت مقاوم و مناسبی برخوردار باشد. در حال حاضر در تولید کیسه‌های زباله در ایران از دو نوع دوخت شیت و ستاره‌ای استفاده می‌شود. انتهای کیسه زباله در مدل ستاره‌ای مانند یک ستاره بوده و به مرکز کیسه جمع می‌شود؛ میزان نشت و چکه در این مدل بسیار کمتر است.

ضخامت و کشسانی کیسه زباله

یکی دیگر از ویژگی‌های کیسه زباله باکیفیت، میزان مقاومت آن در برار وزن زباله و پاره نشدن سریع است. در این مورد توجه داشته باشید که هرچقدر از لایه‌های بیشتری در تولید کیسه زباله استفاده شده باشد، محصول نهایی از ضخامت و تحمل بیشتری برخوردار است. در حال حاضر انواع کیسه زباله به‌صورت دولایه و سه‌لایه تولید می‌شوند. چندلایه بودن کیسه زباله معمولا در قسمت مشخصات و بر روی بسته‌بندی محصول درج می‌شود.

انعطاف‌پذیری کیسه زباله

انعطاف‌پذیری کیسه‌های زباله به متریال مورداستفاده در آن‌ها بستگی دارد؛ طبیعتا هرچقدر که انعطاف‌پذیری محصول بالاتر باشد، زباله‌های بیشتری را بدون احتمال سرریز شدن در خود جای داده و از کیفیت بالاتری برخوردار است.

مقاومت در برابر عوامل محیطی

با توجه به قرارگیری زباله‌ها در فضای آزاد، کیسه زباله با کیفیت باید در برابر عوامل محیطی مختلف از جمله تغییرات جوی، سرما، گرما و تابش مستقیم نور آفتاب از مقاومت خوبی برخوردار بوده و به‌راحتی آسیب نبیند.

کیسه زباله-کاماپرس

قیمت کیسه زباله باکیفیت چقدر است؟

قیمت کیسه های پلاستیکی از جمله کیسه زباله و نایلون با توجه به فاکتورهای متعددی چون ضخامت، ابعاد، کیفیت، خرید عمده و غیره مشخص می‌شود. به‌عنوان مثال معمولا در تولید کیسه زباله‌های مشکی از مواد بازیافتی استفاده شده و این محصولات قیمت پایین‌تری به‌نسبت سایر کیسه‌های زباله دارند.

البته، هرچند خرید کیسه زباله ارزان با متریال درجه دو یا سه گزینه مقرون‌ به صرفه‌ای به‌نظر می‌رسد؛ اما خرید کیسه زباله باکیفیت و درجه یک برای مدیریت صحیح پسماندها و جلوگیری از انتشار آلودگی اهمیت بیشتری دارد. ضمن این‌که خرید کیسه زباله به‌صورت فله‌ای و عمده معمولا بسیار ارزان‌تر تمام می‌شود.

خرید کیسه زباله باکیفیت از مجموعه درویش

فروشگاه نایلون و نایلکس درویش، یک مجموعه تولیدی معتبر و باسابقه در حوزه تولید و عرضه انواع کیسه زباله و کیسه های پلاستیکی است. برای خرید انواع کیسه زباله و نایلون باکیفیت، تنها کافی است به فروشگاه آنلاین این مجموعه مراجعه کرده و محصول موردنظر خود را تنها با یک کلیک سفارش دهید.

از مزایای فروشگاه اینترنتی فروش اینترنتی کیسه های پلاستیکی درویش، می‌توان به همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر، کسب استاندارهای متعدد در حوزه تولید انواع نایلون و نایلکس و همچنین ارائه محصولات با بهترین قیمت به سراسر کشور اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیاکو پلاستیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز