بازگشت مهران مدیری با اسنوا

لست سکند

مهران مدیری که عمده شهرت خود را از سریال‌سازی در تلویزیون کسب کرده، حال در شبکه نمایش خانگی برنامه گفتگومحور اسکار را اجرا می‌کند.

به گزارش کاماپرس، اسکار در فیلیمو نمایش داده می‌شود و در هر 4 قسمت با 4 شخصیت گفتگو می‌شود. در خلال گفتگوها بعضی چالش‌ها و رقابت‌ها نیز توسط نیما شعبان‌نژاد اجرا می‌شود.

در اولین سری اسکار، غلامرضا نیکخواه، نصرالله رادش، الیکا عبدالرزاقی و سحر ولدبیگی روبروی مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد نشستند. مهمانان دومین سری اسکار هم شکیب شجره، یوسف صیادی، نگین معتضدی و رویا میرعلمی هستند.

بیشتر بخوانید:

آن‌طور که در هشت قسمت اخیر اسکار مشاهده می‌شود، گروه صنعتی انتخاب، مالک برند اسنوا بیشترین حمایت را از این برنامه کرده است. علاوه بر تلویزیون بسیار بزرگ و متحرکی که نقش مهمی در اجرای اسکار برعهده دارد و با آرم اسنوا روی صحنه می‌آید، نیما شعبان‌نژاد نیز در هر قسمت یکی از محصولات و خدمات اسنوا را رو به دوربین معرفی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

فیلیمو در معرفی اسکار، این رئالیتی‌شو را محصول شرکت ویستامدیا اعلام کرده است. طبق اطلاعاتی که در سایت ویستامدیا وجود دارد این مجموعه با در اختیار داشتن استدیوی مجهز، در زمینه تولید محتواهای صوتی و تصویری فعالیت دارد. یکی دیگر از فعالیت‌های ویستامدیا در حوزه دوبله فیلم‌ها و انیمیشن‌های خارجی است که از آن جمله می‌توان به تسویه حساب، آدمکش بوستون، مومیایی‌ها، برادران سوپرماریو و روز مادر اشاره کرد.

گروه مبلمان هوم زون و گالری فرش خانه دیدار نیز دو مجموعه‌ دیگری هستند که به نظر می‌رسد در تجهیز صحنه با دست‌اندرکاران اسکار همکاری داشته‌اند. نام این دو مجموعه در تیتراژ پایانی نمایش داده می‌شود.

در ادامه ویدئویی از برنامه اسکار را ملاحظه می‌کنید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : اسنواخانه دیدارفیلیموویستا مدیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز