بهترین گوشی موبایل ارزان قیمت برای بچه مدرسه ای ها کدام است؟

لست سکند

برای خرید بهترین گوشی موبایل ارزان قیمت برای بچه مدرسه ای ها می‌توان سراغ برندهای مختلف و مدل‌های مختلفی رفت. برای این منظور علاوه بر اهمیت سرعت اینترنت و کیفیت صفحه نمایش آن، مسائلی مانند باتری قوی و سیستم عامل مناسب نیز اهمیت دارند. به همین منظور در انتخاب گوشی موبایل ارزان قیمت می‌توان به باتری، صفحه نمایش، اینترنت و مواردی این چنینی توجه کرد. ظرفیت حافظه داخلی و کیفیت دوربین نیز اهمیت دارد، که با کیفیت متوسط نیز مناسب به حساب می‌آیند.

کاماپرس در این گزارش بهترین گوشی برای بچه مدرسه ای ها را با جست و جو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی ریلمی C11 گوشی مناسب برای بچه مدرسه ای ها

این گوشی که با قیمت مناسب و ارزان قابل خریداری است یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دانش آموزان به حساب می‌آید. این گوشی موبایل از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و سرعت مناسبی در کلاس‌های آنلاین ارائه می‌دهد. این محصول صفحه نمایش 6.52 اینچی داشته و وضوح تصویر آن 1600 در 720 پیکسل عنوان شده است. این محصول باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 10 واتی را فراهم می‌کند.

حافظه داخلی این محصول به صورت 32 و 64 گیگابایتی قابل خریداری است و رم آن با دو حجم متفاوت 2 و 4 گیگابایتی عرضه می‌شود. دوربین اصلی این محصول با کیفیت 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن با کیفیت 5 مگاپیکسلی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز لپ تاپ:

گوشی نوکیا 3.4 گوشی موبایل مناسب برای دانش آموزان

این گوشی موبایل با سه دوربین 13 و 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند. این محصول نوکیا با حافظه‌های داخلی 32 و 64 گیگابایتی و حافظه‌های رم 2 و 3 گیگابایتی در دسترس است. ظرفیت باتری این گوشی 4000 میلی آمپر در نظر گرفته شده و در آن می‌توان وضوح تصویر 1560 در 720 پیکسل را دید.

گوشی شیائومی ردمی 9C گوشی موبایل بچه مدرسه ای ها

این گوشی موبایل با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و اندازه صفحه نمایش آن 6.53 اینچ است. این گوشی شیائومی با حافظه‌های داخلی 32 و 64 گیگابایتی و حافظه‌های رم 3 و 4 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و از سیستم عامل اندروید 10 پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای سه دوربین با کیفیت‌های 13 و 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو بوده و محصولی مناسب برای دانش آموزان در نظر گرفته می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ آ 12 برای دانش آموزان

این گوشی که با قیمت مناسبی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد دارای وضوح تصویر 1600 در 720 بوده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. این محصول 4 دوربین با کیفیت‌های 48 و 5 و 2 و 2 مگاپیکسلی داشته و کیفیت دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسل است. این محصول دارای ظرفیت‌های حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی بوده و امکان انتخاب رم 3 یا 4 گیگابایتی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز