کمک هزینه باورنکردنی خرید خودروی لوکس به هوادار بدشانس پرسپولیس

کمک هزینه باورنکردنی خرید خودرو لوکس به هوادار بدشانس پرسپولیس-کاماپرس

در حکمی بسیار عجیب، اسپانسر سابق پرسپولیس ملزم شد مبلغ 800 هزار تومان بابت کمک هزینه خرید خودروی بی‌ام‌و به یکی از هواداران این باشگاه پرداخت کند.

به گزارش کاماپرس، بر اساس گزارش هیات مدیره پرسپولیس در سامانه کدال، مشخص شد که یکی از هوادارن از این باشگاه شکایت کرده است. موضوع شکایت این بود که اسپانسر پرسپولیس قرعه‌کشی تحویل خودروی بی ام و را برگزار کرده و یکی از هواداران در آن برنده شده اما جایزه به او تحویل داده نشده بود.

پیگیری‌های بیشتر نشان داد که این پرونده مربوط به سال 1397 و زمانی است که کارگزار اسپانسری سرخپوشان (برهان مبین) که با سیستم پیامکی برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال درآمدزایی می‌کرد، در قرعه کشی تلویزیونی وعده خودرو بی‌ام‌و را داد.

در این قرعه‌کشی فردی به نام یحیی خواجه برنده شد اما در 5 سال اخیر نتوانست به جایزه خود برسد تا اینکه علیه باشگاه پرسپولیس و کارگزار اسپانسری آن شکایت کرد. بر اساس سندی که در سامانه کدال منتشر شده، باشگاه پرسپولیس روز هفتم بهمن ماه در دادگاه از این پرونده تبرئه شده و کارگزار سابق این باشگاه به عنوان متخلف شناخته شد.

راز آسمان پایتخت

به نقل ورزش سه، نکته مهم و عجیب این پرونده حکمی است که برای آن صادر شده، بر اساس این حکم در نهایت شرکت مبنا توسعه مبین محکوم به پرداخت 800 هزار تومان کمک هزینه خرید خودرو بی‌ام‌و شد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز