کسب اطلاعات بیشتر با مطالعه مقالات لوله در وبلاگ آهن ملل + قیمت آهن آلات 11 دی 1401

تور لحظه آخری-کاماپرس

استوانه‌ای بلند توخالی که دو سر آن باز است لوله فولادی نام دارد که کاربردهای بسیاری در صنایع داشته و علاوه بر انتقال مایعات، در فواصل کوتاه می‌توان برای انتقال مواد جامد نیز از آن استفاده کرد که در مقالات لوله در وبلاگ آهن ملل اطلاعات بیشتری دراین باره توضیح داده شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لوله‌ها دارای ضخامت و استحکام بالایی هستند که در برابر فشار و خوردگی مقاومت دارند که از آن‌های برای انتقال سیالات همچون مواد پالایشگاهی و نفت استفاده می‌شود. اما لوله‌ها دارای انواع مختلفی هستند که از آن‌ها می‌توان به مانیسمان، اکسترودشده و غیره اشاره کرد که هر کدام دارای کاربرد مختلفی هستند که در مقالات لوله در وبلاگ آهن ملل به طور مفصل به آن‌ها پرداخته شده است.

میزان نوسانات مقاطع فولادی در بازار آهن‌آلات

قیمت میلگرد آجدار حدود 100 تا 500 تومان افزایش قیمت داشته اما برخی مبادی فروش نرخ این مقطع را ثابت اعلام کردند. بازار تیرآهن حدود 20 تا 150 هزارتومان کاهش قیمت داشت ولی قیمت تیرآهن شاخه‌ای در برخی کارخانه‌ها با افزایش 20 تا 50 هزارتومانی همراه بود. نبشی و ناودانی نیز 400 تا 800 تومان افزایش قیمت را ثبت کردند. گفتنی است قیمت لوله گازی، مبلی، صنعتی و غیره نیز ثابت بود و تغییری برای این مقطع فولادی ثبت نشد.

راز آسمان پایتخت

در ادامه قیمت روز برخی از مقاطع فولادی بررسی شده است:

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز