کدام میلگرد برای چه سازه‌ای مناسب است؟ + قیمت میلگرد میانه 30 مهر 1401

تور لحظه آخری-کاماپرس

میلگرد یکی از اجزای سازه‌های فولادی در ساختمان‌سازی است. این نوع سازه‌ها به دلیل استحکام بالای فولاد نسبت به سازه‌های بتنی قابل اعتماد هستند و به مواد اولیه کمتری نیاز دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید آهن‌آلات به ویژه میلگرد در ساختمان‌سازی بالاترین هزینه را دارد. اما با دقت در کیفیت میلگرد و انتخاب محصولات کارخانه‌های نام آشنا مثل فولاد آذربایجان می‌توان در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد. مقایسه قیمت میگرد میانه با دیگر انواع موجود در بازار فرایند خرید را آسان می‌کند.

در ادامه علاوه بر بیان ویژگی‌ها و قیمت میلگرد میانه به قیمت روز انواع آهن‌آلات اشاره می‌شود؛

میلگرد سبک یا فولادی؟

میلگرد به پروفیلی با سطوح برش‌خورده به شکل دایره‌هایی توپر و در سایز مشخص گفته می شود. میلگرد فولادی یا آرماتور در اسکلت‌بندی بناها کاربرد دارد. تفاوت میلگردهای فولادی با میلگردهای سبک در این است که میلگردهای فولادی قابلیت اتصال بیشتری با بتن دارند و بهتر می‌توانند نیروهای بیرونی را تحمل کنند.

راز آسمان پایتخت

عرضه مستقیم میلگرد از کارخانه

میلگرد برای هر نوع سازه‌ای در ساخت و سازهای مدرن از جمله ساختمان‌های صنعتی، برج‌ها، سیستم‌های پشتیبانی تجهیزات، زیرساخت‌ها، پل‌ها و کارخانه‌های صنعتی استفاده می‌شود. میلگرد میانه از محصولات کارخانه فولاد آذربایجان است. سالانه ۵۵۰ هزار تن انواع میلگرد، تسمه، ناودانی و مفتول در این کارخانه با سابقه 33 ساله تولید می‌شود.

بنا بر اعلام کارشناسان اقتصادی شمالغرب کشور، میلگرد میانه تبدیل به قطب اقتصادی آذربایجان شده است. میلگرد میانه به صورت مستقیم از کارخانه فولاد آذربایجان و مطابق با قیمت روز میلگرد به بازار مصرف ارسال می‌شود.

کیفیت برجسته میلگرد میانه

انواع میلگردهای موجود در بازار ظاهر یکسانی دارند، اما از نظر کیفیت متفاوت هستند. میلگرد میانه یکی از محصولات صنایع فولاد ایران و تحت استاندارد کشور روسیه تولید می‌شود. این محصول به دلیل استحکام بالا و جوش‌پذیری مناسب جزو محصولات پرفروش است.

بررسی نوسان قیمت میلگرد میانه که تحت تکنولوژی روز دنیا و دستگاه‌های مدرن تولید می‌شود برای بسیاری از خریداران و سازندگان مسکن اهمیت دارد.

مقاومت در برابر خوردگی فولاد و ضد زنگ بودن از ویژگی‌های میلگرد باکیفیت به شمار می‌رود. میلگرد میانه در اندازه‌های 14، 16 و 18 در انواع سازه‌ها و پروژه‌های عمرانی پرکاربرد است. تفاوت این میلگردها در شکل ظاهری، اندازه و محل استفاده است.

فروش به شکل وزنی و شاخه‌ای

بنا به اعلام محتمع فولاد آذربایجان میلگرد فولاد میانه در دو نوع ساده و آجدار برای مصارف ساختمانی و صنعتی تولید می‌‌شود. میلگردهای آجدار شاخه‌‌ای اندازه 10 تا 32 میلی‌متر دارند و میلگردهای ساده در اندازه‌های ۴ تا ۵۰ میلی‌متر ساخته می‌شوند.

نوع میلگرد میانه به همراه اندازه به صورت برجسته بر روی بدنه محصول با عنوان FF حک شده است. فروش این نوع میلگرد در هر دو حالت شاخه‌ای و وزنی امکان‌پذیر است.

در ادامه قیمت میلگرد میانه و سایزهای مختلف میلگرد در کنار محصولات پرکاربرد آهنی قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز