کدام بازیگران ایرانی همزاد خارجی دارند؟

لست سکند

چندی پیش ویدئویی از یک زن اسپانیایی منتشر شد که به دلیل شباهت بیش از حدش به شقایق دهقان، مورد توجه قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سلبریتی‌ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این خانم اسپانیایی که در حال تبلیغ نوعی کفش است، شباهت بسیاری به شقایق دهقان، هنرپیشه سرشناس ایرانی دارد و به همین جهت در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

به همین بهانه، به سراغ بازیگران دیگری رفتیم که به برخی بازیگران سرشناس خارجی شباهت دارند؛

راز آسمان پایتخت

در میان مردم، لیلا اوتادی به شباهت زیادش با اسکارلت جوهانسون مشهور است. در حالی که این بازیگر 38 ساله با فیلم‌هایی چون «کاتیوشا» و «پیتزا مخلوط» مشهور شده است و جوهانسون پردرآمدترین بازیگر زن جهان در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ است.

فیلم‌هایی که او در آن به ایفای نقش پرداخته‌است بیش از ۱۴٫۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته‌اند و جوهانسون را به نهمین ستاره پردرآمد گیشه در تمام ادوار تبدیل کرده‌اند. او  جایزه‌های متعددی از جمله یک جایزه تونی و یک جایزه بفتا دریافت کرده است و همچنین نامزد دریافت دو جایزه اسکار و پنج جایزه گلدن گلوب بوده‌است.

شبکه‌های اجتماعی همچنین شباهت حامد بهداد و کیت هرینگتون را نشر داده‌اند.

حامد بهداد، نخستین‌بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای همین فیلم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او همچنین برای بازی در فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌است.

هرینگتون اما هنرپیشه‌ای اهل انگلستان است که از سال ۲۰۱۱ و با بازی در نقش جان اسنو در سریال بازی تاج و تخت به شهرت فراوانی دست پیدا کرد. او همچنین در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۷ به شکل رسمی با هم بازی خود رز لزلی در گیم آو ترونز نامزد کرد. آن‌ها در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۸ طی مراسمی در شمال شرق اسکاتلند ازدواج کردند.

یکتا ناصر و جوانی‌های سوفیا لورن هم شبیه به یکدیگر تصور می‌شوند. یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است که این روزها با فیلم نیسان آبی و پیش از این با سریال‌هایی چون گیسو و دل بر سر زبان‌ها افتاده است. لورن را به عنوان مشهورترین بازیگر ایتالیایی می‌شناسند. وی علاوه بر برنده شدن جایزه اسکار فیلم غیرانگلیسی زبان برای فیلم دو زن، یک جایزه گرمی، پنج جایزه گلدن گلوب، یک جایزه بفتا و یک جایزه لورل را نیز برنده شده‌است.

این بدل داشتن فقط مختص جمع سلبریتی‌ها نیست، بلکه در میان مردم هم افراد بسیاری به دلیل شباهتشان به یک سلبریتی، مشهور و به بدل وی تبدیل می‌شوند. برای مثال در سال‌های گذشته بدل مسی یا بدل مرتضی پاشایی سر و صدای بسیاری به پا کرده بودند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز