کت جین را چطور ست کنیم؟ + قیمت کت تک مردانه

کت مردانه جین از جمله کت‌های تک است که معمولا توسط آقایان شیک‌پوش برای داشتن استایل جذاب مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به‌­ویژه اینکه در سال‌های اخیر لباس جین از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است. بسیاری از کارشناسان مد، کت تک جین را تکمیل کننده استایل جذاب آقایان می‌دانند.

کاماپرس در این گزارش به ارائه نکاتی در زمینه انتخاب استایل شیک با استفاده از کت تک مردانه جین پرداخته است.

ست کردن کت تک جین با شلوار کتان و تیشرت‌های روشن

کت جین در بیشتر مواقع با شلوار کتان ست می‌شود. معمولا همه آقایان انواع مختلفی از شلوارهای کتان را در کمد لباس خود دارند و می‌توانند با انتخاب رنگ مناسب، استایل جذابی برای خود بسازند. به عنوان نمونه، در صورت استفاده از کت جین آبی، بهتر است از شلوار کتان با رنگ کرم، خاکی یا سبز استفاده شود؛ چرا که این نوع از استایل را می‌توان در تمام موقعیت‌های رسمی، کاری و دوستانه مورد استفاده قرار داد. این شکل از استایل کت مردانه با پوشیدن تیشرت‌های روشن و سفید تکمیل می‌شود. البته به علت اینکه کت‌های جین یقه‌های بزرگی دارند، بهتر است که تیشرت انتخابی بدون یقه و یقه گرد باشد.

ست کردن کت جین با شلوار جین تیره­تر یا مشکی

بسیاری از افراد هم دوست دارند که کت جین مردانه را در کنار شلوار‌های جین بپوشند. این کار شاید در استایل کت مردانه کمتر توصیه شود، اما در صورت رعایت کردن برخی از نکات، آنان را شیک پوش می‌کند. برای نمونه، شلوار جین استفاده شده همیشه باید تیره‌تر از کت جین باشد. البته برای داشتن استایل بهتر می­توان از شلوارهای جین مشکی استفاده کرد. استفاده از یک تُنِ رنگ برای شلوار و کت مردانه جین به هیچ وجه مناسب نیست.

راز آسمان پایتخت

کت جین با هودی

هودی‌ها نیز این روزها به مد مورد توجه آقابان و خانم‌ها تبدیل شده و استفاده از این لباس افزایش چشمگیری یافته است. برخلاف آنچه که ممکن است در ابتدا به نظر برسد، ترکیب هودی کلاه‌دار با کت مردانه تک به­ویژه از نوع جین، استایل برنده محسوب می‌شود.

در صورت انتخاب این استایل جذاب باید به رنگ و اندازه هودی دقت بیشتری کرد. بهتر است هودی دارای رنگ‌های روشن یا خنثی باشد و اندازه آن نیز نباید از نوع زیاد گشاد و زیاد تنگ انتخاب شود. بهتر است که شلوار نیز از رنگ‌هایی مانند سفید یا خاکستری انتخاب شود تا ترکیب هودی و کت جین بهتر دیده شود.

کت جین با اورکت یا پالتو

مردانی که اورکت یا پالتو می‌پوشند، به نظر جذاب‌تر می‌رسند، اما این دو لباس به راحتی با هر نوع کت مردانه ست نمی‌شود. یکی از کت‌های تک که قابلیت ست کردن با انواع اورکت و پالتو دارد، کت جین است. این نوع استایل جزو استایل‌های رسمی محسوب می‌شود، ولی باید دقت کرد که در صورت انتخاب این استایل، از کت‌های جین نازک و ظریف استفاده شود. کت باید ساده باشد و به­ویژه کت‌هایی با یقه‌های عجیب و خاص مناسب این نوع از استایل نیستند. در این نوع استایل از تمام رنگ‌های کت جین می‌توان استفاده کرد.

کت مردانه جین با کدام کفش‌ها ست می‌شود؟

انتخاب کفش نیز در بهتر کردن استایل موثر است. به‌­ویژه با کت جین نمی‌توان از هر نوع کفشی استفاده کرد. گزینه اول و برتر در کنار کت مردانه جین، استفاده از کفش‌های کتانی است. برای داشتن استایل رسمی‌تر نیز می‌توان از چکمه‌های چرمی به جای کفش‌های اسپورت کتانی  استفاده کرد. البته کت جین با کفش‌هایی همچون انواع کفش اسپورت چرمی، کفش دربی و کفش آکسفورد نیز زیبا به نظر می‌رسد.

خرید انواع کت مردانه تک و جین از «تگ موند»

فروشگاه اینترنتی تگ موند به عنوان عرضه کننده انواع لباس برند و اورجینال از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است. تگ موند توانسته بیشتر برندهای مطرح ایران و جهان را در یک وبسایت اینترنتی در دسترس کاربران ایرانی قرار دهد. امروزه طیف وسیع محصولات تگ موند شامل لباس و پوشاک، محصولات ورزشی، خانه و آشپزخانه، زیبایی و سلامت و کالاهای دیجیتال می‌شود.

علاقه­‌مندان برای مشاهده محصولات و خرید اینترنتی می‌توانند به وبسایت تگ موند به آدرس tagmond.com مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02191005909 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تگ موند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز