کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ

لست سکند

دیجیتال مارکتینگ حوزه‌ای است که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان گسترده شده است. افراد بسیاری هستند که به تازگی تصمیم گرفتند به این حوزه وارد شوند و در آن مشغول به کار شوند. اما نمی‌دانند باید از کجا شروع کنند؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کتاب، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایفوگرام آکادمی، آیا مطالعه کتاب می‌تواند در پیشرفت آن‌ها تاثیرگذار باشد یا خیر؟ آیا می‌توان تنها بر مطالعه کتاب تکیه کرد؟ برای پاسخ به این سوالات پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

تعریف اصلی دیجیتال مارکتینگ، در واقع بازاریابی محصولات و خدمات از طریق ابزارهای الکترونیکی است. در حال حاضر ابزارهای الکترونیکی بسیاری چون ایمیل، اینستاگرام، فیس‌بوک و.. بوجود آمده‌اند. تبلیغات در حوزه این برنامه‌ها خود می‌تواند گویای تعریف دیجیتال مارکتینگ باشد.

دیجیتال مارکتینگ را باید از کجا شروع کرد؟

مطالعه یک کتاب در سطح مبتدی و خوب، می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. پس بهتر است از کتاب‌های معروف و مطرح در این زمینه استفاده کنید. حوزه دیجیتال مارکتینگ همواره در حال گسترش است، از این رو در انتخاب کتاب باید به اندازه کافی دقت کنید و کتابی انتخاب کنید که اطلاعات به روزی داشته باشد و چاپ آن جدید باشد.

راز آسمان پایتخت

کتاب، ابزاری کاربردی برای آموزش دیجیتال مارکتینگ

مطالعه و خواندن کتاب در هر زمینه‌ای می‌تواند روی پیشرفت علم، افزایش سطح آگاهی و اطلاعات فرد و… تاثیر بگذارد. یکی از راه‌های یادگیری در زمینه دیجیتال مارکتینگ هم، مطالعه کتاب است. مطالعه کتاب‌هایی از برترین نویسندگان در این حوزه می‌تواند به پیشرفت شما در مسیر شغلیتان کمک بسیاری کند.

بهترین کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران و جهان

کتاب بازاریابی دیجیتال for dummies

اگر به تازگی وارد این حوزه شده‌اید، قطعا مطالعه این کتاب می‌توان به یادگیری شما کمک بسیاری کند. این کتاب یکی از کتاب‌های سری for dummies است.
در فصل اول این کتاب با نقشه سفر مشتری آشنا می‌شوید، در واقع با پرسونای مشتری بیشتر آشنا خواهید شد. نویسنده سعی کرده تا با شیوه‌های مختلف تولید محتوا و بلاگری در فضای مجازی بیشتر آشنا شوید.

کتاب بازاریابی خرده فروشی دیجیتال

در حال حاضر بسیاری از افراد خریدهای خود را به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش می‌دهند. این سفارش آنلاین باعث شده تا خرده فروشی در فضای مجازی بسیار گسترش پیدا کند و با سرعت بیشتری در جامعه فراگیر شود.
موضوع اصلی این کتاب به روی تولید محتوا است، در این کتاب به طور کامل و جامع در رابطه با تولید محتوا توضیح داده شده است.

کتاب راهنمای جامع پرسوناها در بازاریابی درونگرا

بسیاری از افراد محصولات و خدماتی دارند که می‌خواهند آن‌ها را در فضای مجازی گسترش دهند. هدف از این کار افزایش میزان درآمد و جذب مشتری است. در این کتاب سعی شده تا روش‌های بازاریابی خدمات و استراتژی‌های تولید محتوا به خواننده آموزش داده شوند. این کتاب دارای چهار فصل است که اساسی‌ترین و بهترین اطلاعات را در اختیار مخاطبین خود قرار می‌دهند.

کتاب youtility

این کتاب در شکل‌گیری اعتماد بین مشتری و شرکت یا موسسه ارائه کننده خدمات نقش بسیار مهم و چشمگیری دارد. نویسنده این کتاب سعی کرده از طرز فکر هایپ مارکتینگ استفاده کند. در این کتاب تجربه بیش از 700 کسب و کار برای بیان واضح‌تر استراتژی‌های بازاریابی بیان شده است.

کتاب digital marketing for dummes

این کتاب بیشتر برای افرادی مناسب است که در ابتدای کسب و کار و یادگیری دیجیتال مارکتینگ هستند. در این کتاب مخاطب یاد می‌گیرد که چگونه می‌تواند از دیجیتال مارکتینگ برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کند.

کتاب epic content marketing

یکی از استراتژی‌های مهم حوزه دیجیتال مارکتینگ، داستان سرایی است. در واقع نویسنده سعی کرده تا از قواعد اصولی برای بیان داستان استفاده کند. این کتاب به صورت گام به گام شما را با فرآیند تولید محتوا در قالب داستان آشنا می‌کند. در واقع فضای مطالعه را از فضای خشک و بی روح خارج کرده و سعی می‌کند تا موجب یادگیری افراد شود.

کتاب چوب‌دستی‌ات را بساز

این کتاب یکی از بهترین کتاب‌های حوزه آموزش دیجیتال مارکتینگ در ایران است. در کشور ما بیشتر افراد آن را به نام ایده عالی مستدام می‌شناسند. نویسنده در این کتاب سعی کرده تا با تئوری حافظه VERCLO آموزش دهد که چگونه می‌توانید ایده‌های بهتری در این زمینه داشته باشید.

یک کتاب خوب دیجیتال مارکتنیگ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند در فروش کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ و برتری آن‌ها نسبت به یکدیگر تاثیرگذار باشد، روان بودن و سلیس بودن زبان کتاب است. هرچه در کتاب از جملات ساده‌تر و روان‌تری استفاده کنید، خواننده بیشتر به سمت کتاب جذب می‌شود. حوزه دیجیتال مارکتینگ به اندازه کافی فضای پیچیده‌ای دارد. پس با استفاده از جملات سنگین نباید سختی این فضا را بیش از قبل کرد. پس اگر مبتدی هستید سعی کنید از کتاب‌هایی با زبان ساده‌تر و روان‌تر استفاده کنید.

سخن پایانی

حوزه دیجیتال مارکتینگ به قدری وسیع و گسترده است که هرچقدر هم در آن مطالعه داشته باشید، به جرات می‌توان گفت که نمی‌توانید به انتهای این اقیانوس بی پایان برسید. در مقاله کلاس دیجیتال مارکتینگ از آکادمی اینفوگرام می‌خوانیم: با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فضای مجازی، لزوم ورود کسب‌وکارها به فضای دیجیتال و تقویت فعالیت‌های استارتاپ‌ها در این محیط بیش از پیش برای همگان روشن شده است. از سوی دیگر با رشد این حوزه، نیاز بازار و فرصت اشتغال جوانان ایجاد شده است و توانمندسازی افراد یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم در این زمینه به شمار می‌رود.

مرتبط با : اینفوگرام آکادمی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز