کاهش مصرف سوخت در سالن های صنعتی

اخگرتابش-کاماپرس
لست سکند

مدیریت منابع انرژی در سالن‌های صنعتی با استفاده از تجهیزات با راندمان بالا، کاهش تلفات حرارتی و استفاده از سیستم گرمایشی و سرمایشی قابل انجام است. همچنین با حذف لامپ‌های قدیمی و کاهش زمان به کارگیری آن‌ها، استفاده از سیستم‌های خودکار مصرف انرژی و … نیز می‌توان به کاهش انرژی سالن‌های صنعتی کمک کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنعت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سالن‌های صنعتی بسته به موارد کاربرد به سطح مختلفی از انرژی نیاز دارند. به عنوان مثال در صورتی که کالاهای تولیدی و انبارشده در یک سوله صنعتی مواد خوراکی یا آرایشی باشند باید مدیریت انرژی در آن‌ها به دقت اتفاق بیفتاد. چون در صورت بالا رفتن میزان انرژی مصرفی یا کاهش قابل توجه سطح آن امکان از بین رفتن این مواد وجود دارد. بنابراین میزان انرژی با توجه به کالاها و خدمات موجود در آن سوله متفاوت است.

در صورتی که سیستم به کار رفته برای تامین انرژی سوله قدیمی باشد، بهتر است صاحبان سوله‌ها به منظور کاهش انرژی مصرفی از انواع روش‌های به روز دنیا مانند جت هیتر ، سیستم سرمایشی و گرمایشی متمرکز و … استفاده کنند.

جت هیتر چیست و چگونه باعث تنظیم دمای سوله‌ها می‌شود؟

جت هیتر نوعی بخاری صنعتی در ابعاد بزرگ است که انتقال حرارت در گلخانه، مرغداری، سوله و سالن‌های صنعتی با آن انجام می‌شود. یک سمت از جت هیتر هوای داخل سالن را مکش کرده و طرف دیگر گرما را به بیرون هدایت می‌کند. به این ترتیب جت هیتر به گونه‌ای طراحی شده که در تنظیم یکنواخت هوای سالن نقش زیادی دارد.

راز آسمان پایتخت

با انواع جتر هیتر آشنا شوید

جت هیترها در دو نوع همرفتی و تابشی در بازار وجود دارند.

جت هیتر همرفتی

نوع جت هیتر همرفتی بسیار کاربردی است و در محیط‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع دستگاه‌ها در اکثر مواقع با یک مخزن سوخت دیده می‌شوند که با مکش هوای محیط درون خود و انتقال حرارت و گرما به بیرون کار می‌کند. وجود این مخزن و نحوه حرکت هوا در این دستگاه یکنواختی دما را در پی دارد.

جت هیتر تابشی

یکی دیگر از انواع هیتر مدل سیستم‌های گرمایشی فشرده هوا است. این مدل هیترها به شکل مستطیلی هستند و به گونه‌ای تبیین شده‌اند که گرما را به شکل مستقیم و رو به جلو منتشر می‌کنند. این نوع هیترها برای محیط‌های کوچک کاربردی هستند و معمولا بدون مخزن در بازار عرضه شده‌اند.

جت هیتر-کاماپرس

اهمیت مراجعه به مراکز معتبر ارائه دهنده جت هیتر

سیستم‌های دیگری برای تامین گرمایش و سرمایش سوله‌ها و سالن‌های صنعتی بزرگ و کوچک وجود دارند. اما دو مورد مذکور از جمله موارد پرکاربرد برای تامین انرژی مورد نیاز مجموعه‌‍‌های مختلف هستند. با استفاده از جت هیتر مناسب سوله یا واحد صنعتی کاهش انرژی اتفاق خواهد افتاد. منتهی برای استفاده از جت هیتر مناسب و اصل باید به مرکز تخصصی آن مراجعه کرد و از کارشناسان باتجربه این حوزه مشاوره گرفت.

مشاوره با کارشناسان خبره سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از آن جهت حائز اهمیت است که انواع سیستم‌ها در نوع، امنیت، ساز و حجم و … در بازار وجود دارند. گفت و گو با اهل فن این بخش باعث خواهد شد تا بهترین سیستم از معتبرترین برند خریداری شود و در جریان استفاده از آن مشکل خاصی به وجود نیاید.

اخگر تابش؛ ارائه دهنده انواع سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مناسب

در صورتی که مایل به کسب اطلاعات به روز و مناسب درباره انواع سیستم گرمایشی و سرمایشی موجود در بازار هستید و به گرفتن مشاوره در این حوزه احتیاج دارید بهتر است به سایت اخگر تابش سر بزنید. این مجموعه با هدف انتقال دانش و تجربه کشورهای اروپایی در امر بهره وری انرژی به صنعت داخل کشور در راستای ارتقا کیفیت محصولات سرمایشی و گرمایشی فعالیت خود را آغاز کرد.

افراد به منظور ارتباط با کارشناسان این مجموعه کافی است فرم تماس آن را پر کنند تا در اولین فرصت با آن‌ها تماس برقرار شود. ضمنا در صورتی که فردی مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع سیستم سرمایشی و گرمایشی برندهای معتبر و گوناگون بازار باشد کافی است به این وبسایت مراجعه کرده و روی برند مورد نظر خود کلیک کند تا دانش روز درباره آن را به دست آورد.

لازم به ذکر است اخگر تابش به منظور راحتی مشتریان خود کاتالوگ انواع محصولات خود را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اخگر تابش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز