کاربرد فلاورباکس در دکوراسیون داخلی، خارجی، روف گاردن

امروزه از فلاورباکس ها جهت به کاربردن فضای سبز و زیبا در محیط های داخلی و خارجی استفاده می شود، همان طور که می دانید فلاورباکس ها جعبه های گل بزرگی هستند که از آن ها برای کشت گل و گیاهان استفاده می شود.

از فلاور باکس برای زیبا سازی محیط های داخلی و خارجی استفاده می شود، این جعبه ها در ابعاد و اشکال گوناگونی طراحی و تولید می شوند.

فلاور باکس در چه مکان هایی قابل استفاده است؟

فلاور باکس ها باغچه های متحرکی هستند که امکان استفاده از آن ها در پاسیو، تراس، بالکن، معابر، فضاهای تجاری، اداری، صنعتی و… وجود دارد، از فلاور باکس ها عموماً در مکان هایی که امکان ایجاد فضای سبز در آن ها وجود ندارد استفاده می شود.

فلاورباکس ها از چه جنس هایی ساخته می شوند؟

فلاورباکس ها در جنس های متنوعی ای تولید می شوند که در این بخش به معرفی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

فلاورباکس چوبی

ازآن جایی که چوب رطوبت را سریعاً جذب می کند و ماندگاری کوتاهی دارد، معمولاً برای ساخت این فلاورباکس ها چوب را با سایر مصالح ترکیب می کنند.

راز آسمان پایتخت

فلاورباکس پلاستیکی

فلاورباکس های پلاستیکی قیمت مناسب تر و وزن کمتری در مقایسه با سایر فلاورباکس ها دارند، این نوع از فلاورباکس ها اغلب در تراس ها و بالکن ها استفاده می شوند.

فلاور باکس شیشه ای

این نوع از فلاورباکس ها از شیشه و یا ترکیب شیشه با فلز یا ترکیب شیشه و چوب تولید می شوند، از این جهت که فلاورباکس های شیشه ای در مقایسه با سایر جنس ها آسیب پذیر تر است از این نوع فلاورباکس در فضای داخلی ساختمان ها استفاده می شود.

فلاورباکس ترمووود

فلاورباکس های ترموود در حقیقت باکس ها و جعبه هایی هستند که جنس بدنه شان پروفیل های فلزی است که با الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و در آخر با ترموود کاور می شوند.

فلاورباکس چوب پلاست

فلاورباکس های چوبی دارای بدنه ای فلزی هستند که توسط ورق های چوب پلاست کاور می شوند، این نوع از فلاورباکس ها به دلیل شباهت زیاد شان به چوب از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و از محیط زیست محافظت می کنند، ضمن این که فلاورباکس های چوبی برای رشد انواع گل ها و گیاهان مناسب هستند.

فلاورباکس گالوانیزه

جنس این نوع فلاورباکس ها ورق گالوانیزه است که با رنگ های الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شوند، امکان تغییر رنگ فلاورباکس های گالوانیزه و همچنین امکان کاشت گیاه به صورت مستقیم داخل این باکس وجود دارد.

فلاورباکس-کاماپرس

فلاورباکس بتنی

این نوع از فلاورباکس ها از بتن و یا موادی ترکیبی از ماسه، سیمان و میلگرد در ابعاد مختلف تولید می شوند، فلاورباکس ها بتنی مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارند و برای استفاده و زیباسازی معابر، پیاده روها، پارک ها، باغ ها و ویلا ها مناسب هستند.

فلاورباکس سنگی

این نوع از فلاورباکس ها با استفاده از انواع سنگ ها از جمله سنگ های مرمر و تراورتن تولید می شوند، از آن جایی که باکس های سنگی نفوذ پذیری کمی دارند به ایجاد منافذ مصنوعی نیاز دارند.

از این فلاورباکس ها برای زیبایی بخشی به حیاط و باغچه ها استفاده می شود.

کاربرد فلاورباکس ها

امروزه استفاده از فلاورباکس ها در طراحی فضای داخلی و خارجی افزایش بسیاری داشته چرا که فلاورباکس ها از جدیدترین و محبوب ترین روش های تزیین دکوراسیون های داخلی و خارجی معرفی می شوند.

در این بخش به بررسی کاربرد انواع فلاورباکس ها می پردازیم.

استفاده از فلاورباکس و زیبایی بخشی فضاهای داخلی

استفاده از فلاورباکس ها یکی از جدید ترین روش های زیبا کردن فضاهای داخلی از جمله اتاق نشیمن تا سالن پذیرایی و… معرفی می شود، با استفاده از گل ها، گیاهان و درختچه های زینتی و زیبا در فلاورباکس می توانید زیبایی فضای داخلی منزل یا محل کارتان را دو چندان کنید.

استفاده از فلاورباکس و زیبایی بخشی فضاهای خارجی ساختمان ها

از فلاورباکس ها می توان در فضاهای خارجی ساختمان ها از جمله بالکن، تراس، حیاط، پشت بام و… استفاده کرد، با استفاده از فلاورباکس ها در فضاهای خارجی می توانید زیبایی محیط را افزایش داده و جذابیت بصری ایجاد کنید.

استفاده از فلاورباکس و ایجاد روف گاردن

امروزه روف گاردن ها به عنوان فضای سبز و آرامش بخش روی پشت بام ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند، با استفاده از فلاورباکس ها می توانید در فضای بالایی ساختمان تان روف گاردنی زیبا ایجاد کنید.

استفاده از فلاورباکس برای ایجاد روف گاران را می توان از مهم ترین کاربردهای فلاورباکس مطرح کرد.

فلاورباکس-کاماپرس

مزایای استفاده از فلاورباکس

  • گل ها و گیاهان تأثیرات مثبتی را در محیط و افراد به جا می گذارند، با توجه به این موضوع که گیاهان به صورت کاملاً طبیعی از طریق تولید اکسیژن هوای محیط را تصفیه کرده و از این طریق به زندگی افراد رنگ و بویی تازه می بخشد.
  • امکان کاشت انواع گل و گیاه، درخت، درختچه و… در فلاورباکس ها وجود دارد.
  • از آن جایی که فلاورباکس ها در ابعاد و جنس های مختلفی تولید می شوند امکان استفاده از آن ها در مناطق مختلف از جمله بالکن، تراس، پشت بام، پیاده رو، معابر، فضای داخلی وجود دارد.
  • امکان جا به جایی و حمل و نقل فلاورباکس ها در نقاط مورد نظر جهت تغییر دکوراسیون و چیدمان وجود دارد.

مدل های مختلف فلاورباکس ها

فلاورباکس زمینی

این نوع از فلاورباکس ها در اشکال مکعب مستطیل و یا مربع طراحی شده و به فضای مورد نظر زیبایی خاصی می بخشند.

فلاور باکس دیواری

فلاورباکس های دیواری در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند و امکان نصب آن ها بر روی دیوار وجود دارد.

 فلاورباکس پله ای

این نوع از فلاورباکس ها در اشکال پلکانی طراحی و تولید می شوند، امکان استفاده از گیاهان متنوع در فلاورباکس های پله ای وجود دارد، آبیاری فلاورباکس های پله ای راحت تر انجام می شود.

فلاور باکس معلق

این نوع از فلاورباکس ها در شکل های گوناگون و از طریق سیم بکسل به فضا متصل شده و به نوعی معلق هستند، فلاورباکس های معلق زیبایی خاصی به فضا می بخشند.

خرید فلاورباکس

اگر به فلاور باکس با کیفیت عالی نیاز پیدا کردید می توانید خرید فلاور باکس را از تیک هوم کالا تجربه کنید که بهترین محصولات دکوراسیون داخلی ساختمان را با بهترین متریال تقدیم مشتریان عزیز می کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تیک هوم کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز