کابینت کلاسیک، کابینت مدرن یا نئوکلاسیک؛ کدام بهتر است؟

وقتی صحبت از کابینت آشپزخانه به میان می‌آید، چوب اولین چیزی است که به ذهن خطور می‌کند. استحکام، خوش ساخت بودن و ماندگاری در همه متریال‌های تولید کابینت یکسان نیست. برخی از کابینت‌ها از ام دی اف، خرده چوب یا حتی چوب لمنیت ساخته می‌شوند. این مواد اولیه ممکن است شبیه به چوب به نظر برسند اما از جهت استحکام باهم متفاوت هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم چوبی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، چه هنگام بازسازی و چه از ابتدا، کابینت‌های آشپزخانه یک نکته کانونی مهم خواهند بود. کابینت به فضای آشپزخانه شخصیت می‌بخشد. آن‌ها نه تنها ظروف و وسایل شما را محفوظ و ایمن نگه می‌دارند بلکه می‌توانند یک آشپزخانه معمولی را زیبا جلوه دهند. قبل از سرمایه گذاری در کابینت آشپزخانه لازم است که موارد زیادی را در نظر بگیرید. در ادامه کاماپرس به بیان چند نکته درباره کابینت و اصول انتخاب آن می‌پردازد.

هنگام خرید کابینت آشپزخانه چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

کابینت‌ها چیزی فراتر از یک سرمایه گذاری هستند. آن‌ها بخشی از دکوراسیون منزل شما را شامل می‌شوند. انتخاب یک کابینت باکیفیت به شما این اطمینان می‌دهد که دربرابر گذر زمان مقاوم هستند و برای سال‌ها جذابیت خود را همچنان حفظ می‌کنند. توجه به جزئیات در انتخاب کابینت بسیار حائز اهمیت است. رنگ و دستگیره کابینت باید با فضای آشپزخانه و منزل هماهنگی داشته باشد. توجه به تمامی این موارد زیبایی منسجمی را در آشپزخانه ایجاد می‌کند.

راز آسمان پایتخت

ویژگی‌های کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک یکی از انواع کابینت‌های آشپزخانه است که به دلیل حس نوستالژیکی که به خانوده می‌دهد طرفداران بی‌شماری دارد. این سبک با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع خود مورد پسند علاقه مندان به نظم، زیبایی و چیدمان اشرافی است. در واقع اگر کابینت‌هایی خاص و مجلل دوست دارید بهتر است به سراغ کابینت کلاسیک با روکش چوب‌های راش، گردو و بلوط با رنگ پلی اورتان همراه با اکسسوری بروید.

رنگ پلی اورتان در مقایسه با سایر رنگ‌ها کیفیت بالاتر و طول عمر بیشتری ایجاد می‌کند. چوب‌های راش، گردو و بلوط هریک دوام و ماندگاری بالایی دارند. کابینت کلاسیک، فضای آشپزخانه را به طور کامل پوشش می‌دهد. برای آشپزخانه‌هایی با متراژ بالا سازگارتر است.

آن‌چه در رابطه با کابینت کلاسیک اهمیت دارد، کیفیت مواد و تجهیزات است. در غیر این صورت میزان آسیب پذیری آن در گذر زمان بیشتر می‌شود.

شناخت کابینت های مدرن و نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک بهترین انتخاب برای زمانی است که شما یک آشپزخانه مجلل و در عین حال راحت می‌خواهید. خطوط کلاسیک همراه با حسی از مدرنیته یک سبک نئوکلاسیک مسحورکننده برای آشپزخانه ایجاد می‌کند. برای بسیاری از افراد کابینت‌های مدرن و نئوکلاسیک بیش از سایر سبک‌ها جذابیت دارد.

طراحی گوناگون در این سبک حاکی از انعطاف پذیری بالای آن است. در این سبک امکان اجرای تمامی طرح‌ها از جمله ایجاد جزیره در آشپزخانه وجود دارد. کابینت‌های نئوکلاسیک نه مانند کابینت‌های مدرن طراحی ساده دارند و نه همانند کابینت کلاسیک دارای جزئیات پیچیده هستند. بهتر است هنگام سفارش از کابینت‌های مدرن و نئوکلاسیک رنگ شده و یا روکش وکیوم با اکسسوری و متریال درجه یک استفاده شود. روکش‌های وکیوم با تکنولوژی خود در نهایت باعث می‌شوند تا کابینت در برابر رطوبت و حرارت مقاوم باشد.

طراحی مصنوعات چوبی با سپیدار چوب

کابینت آشپزخانه را باید به یک سازنده با تجربه سفارش داد. مهارت سازنده تاثیر زیادی بر خروجی کیفی کابینت دارد. به ویژه آن که ساخت کابینت‌های مدرن و نئوکلاسیک به دقت و امکانات زیادی نیاز دارد.

سپیدارچوب با چندین سال تجربه، برندی است که در تولید انواع مصنوعات چوبی نظیر درب لابی، کمد دیواری، کابینت و… شناخته می‌شود. این مجموعه با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با بهره گیری از هنر طراحان متخصص، محصولاتی را متناسب با نیاز  و سلیقه مشتریان اجرا می‌کند. طراحی انواع کابینت کلاسیک با روکش چوب‌های راش، گردو و بلوط با رنگ پلی اورتان همراه با اکسسوری و کابینت‌های مدرن و نئوکلاسیک رنگ شده و یا روکش وکیوم با اکسسوری و متریال درجه یک توسط کادر فنی سپیدارچوب صورت می‌گیرد. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر‌ علاوه‌بر وبسایت، به صفحات اینستاگرام، توییتر، پینترست، فیسبوک، لینکدین و کانال تلگرام و آپارات شرکت مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سپیدار چوب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز