ژانرهای محبوب اسکیپ روم + قیمت

لست سکند

کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنند معمولاً آخر هفته‌های دلگیری را پشت سر می‌گذارند. پیدا کردن یک ایده جذاب و هیجان‌انگیز برای سپری کردن اوقات فراغت در شهرهای شلوغ چندان راحت به نظر نمی‌رسد. اسکیپ روم یا اتاق فرار می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای اوقات فراغت جمع‌های دوستانه باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تفریح و سرگرمی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این بازی برای کسانی که عاشق ماجراهای معمایی، هزارتوهای پر پیچ و خم و ژانر ترسناک هستند، بسیار محبوب خواهد بود. اسکیپ روم ها برای تیم‌های بیش از 4 نفر و در درجه سختی‌های متفاوت طراحی شده‌اند. کار تیمی خوب و مدیریت زمان و هیجان می‌تواند در رمزگشایی‌ها و یافتن سرنخ‌ها کمک بسیاری به شرکت‌کنندگان کند.

بهتر است هر یک از شرکت‌کنندگان یک تخصص ویژه داشته باشند؛ گاهی اوقات اطلاع از نوع کارکرد قفل‌های مختلف می‌تواند بسیار راهگشا باشد! سناریوها و طراحی اتاق‌های فرار در شبیه‌سازی بازی بسیار تاثیرگذار است.

شرکت‌کنندگان این بازی علاوه بر افزایش آدرنالین خون‌شان، فعالیت فیزیکی و کار تیمی فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهند کرد. قاعده و قانون خاصی برای دسته‌بندی اتاق‌های فرار و ژانر آنها وجود ندارد. اسکیپ روم‌ها با سناریوها، دکوراسیون، لوکیشن و تجهیزات مختلفی ساخته می‌شوند. اما برخی از ژانرهای اسکیپ روم دارای محبوبیت بیشتری هستند که کاماپرس در ادامه به توضیح مختصر آنها می‌پردازد؛

راز آسمان پایتخت

ژانرهای اسکیپ روم

اسکیپ روم ترسناک: پرطرفدارترین ژانر این بازی، ژانر ترسناک است. ترس، برای بسیاری از افراد لذت‌بخش است و دوست دارند تجربه‌هایی مانند ترن هوایی، چتربازی و بازی‌های دلهره‌آور را داشته باشند.

این سبک از اتاق‌های فرار از فیلم‌های ترسناک الهام می‌گیرند و سناریو و چیدمان محیط بازی به گونه‌ای طراحی شده است که باعث هیجان و دلهره بیشتر در شرکت‌کنندگان می‌شود. معمولاً به دلیل اقتضاهای این ژانر، محدودیت سنی برای آن در نظر گرفته می‌شود. «اتاق فرار دلهره‌آور» هم سبکی نزدیک به ژانر ترسناک است که درجه ترس و وحشت آن نسبت به اتاق‌های ترسناک پایین‌تر است.

اسکیپ روم هیجانی: بطور کلی می‌توان تمامی اتاق‌های فرار را در این دسته‌بندی جاگذاری کرد. تمامی آنها دارای عنصر هیجان و محدودیت زمانی هستند. عنصر زمان در بازی باعث اضطراب و هیجان بیشتری در بازی می‌شود. این عنصر در کنار یک داستان و محیط جذاب، اوقات فراموش نشدنی را برای همگان فراهم می‌کند. ممکن است در یک بازی شما در یک کشتی در حال غرق گیر افتاده باشید و با گذشت زمان، آب بیشتری سطح را فرا می‌گیرد یا در اتاقی حبس شده باشید که یک قاتل زنجیره‌ای به دنبال شما می‌گردد.

اسکیپ روم جنایی: کسانی که به فیلم و سریال‌های جنایی مانند شرلوک هلمز علاقمند هستند و تمایلی به ژانر ترسناک ندارند، اسکیپ روم جنایی بهترین گزینه برای آنهاست. معمولاً سناریوی این اتاق‌ها به کشف راز جنایت‌ها و ماجراجویی‌های جذاب می‌پردازد. لوکیشن  اتاق فرار جنایی ممکن است پزشک قانونی، زندان، کلانتری یا یک سازمان اطلاعاتی مخوف باشد.

مجموعه تایم فور فان، بهترین و محبوب‌ترین اسکیپ روم ها در هر ژانر را به طور دقیق دسته‌بندی کرده است تا ارزیابی و انتخاب را برای همگان فراهم کند. متقاضیان پس از انتخاب شهر، به راحتی با بررسی نظرات سایر شرکت‌کنندگان و مطالعه صفحه نقد مخصوص هر اتاق فرار می‌توانند به صورت آنلاین اسکیپ روم مورد نظر خود را رزرو فرمایند. تایم فور فان کمک می‌کند تا علاقمندان بتوانند آخر هفته‌های هیجان‌انگیز و البته با صرفه را تجربه کنند!

انتهای پیام

 

مرتبط با : تایم فور فان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز