چگونگی اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

اقامت-کانادا-از-طریق-سرماسه-گذاری-کاماپرس

کانادا کشور مهاجرپذیری است که در سه ماهه اول سال 2023 حدود 145 هزار مقیم دائم جدید داشته و قرار است تا سال 2025 درهای خود را به روی یک میلیون و 500 هزار ساکن دائمی دیگر بگشاید. اقامت کانادا، مهاجران را از خدمات درمانی و تحصیلی رایگان بهره‌منده می‌کند. طبیعت بکر، رفاه اجتماعی، اقتصاد با ثبات، فرصت‌های شغلی متعدد، نظام سیاسی دموکراتیک و امنیت بالا از دیگر عواملی به شمار می‌روند که وسوسه اقامت کانادا را در دل بسیاری از افراد می‌اندازد.

کاماپرس در این گزارش، شیوه‌های اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه‌گذاری را بررسی کرده است.

در چه زمینه‌هایی می‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم؟

یکی از راه‌های اخذ اقامت کانادا، سرمایه‌گذاری است که باتوجه به هزینه‌های پایین و سوددهی بالا و پایداری سیاسی و اقتصادی در کانادا، گزینه کم ریسکی به نظر می‌رسد. سرمایه‌گذاری در زمینه حمل و نقل و ذخیره‌سازی، یکی از پرسودترین سرمایه‌گذاری‌ها در کانادا به شمار می‌رود؛ به طوری که طبق اعلام دولت کانادا، بیش از 86 درصد از کسب‌ و کارهای فعال در این صنعت، سودآور هستند. خدمات پشتیبانی کسب‌ و کار و مدیریت، صنعت غذا و اسکان و کارهای مربوط به املاک و مستغلات، از دیگر زمینه‌هایی است که سرمایه‌گذاری در آن‌ها می‌تواند برای سرمایه­ گذاران سود بالایی به همراه داشته باشد.

برای سرمایه‌گذاری به چه مقدار پول نیاز داریم؟

هزینه سرمایه‌گذاری به منظور اخذ اقامت کانادا از 100 تا 800 هزار دلار متغیر است و حداقل مبلغی که مهاجران ایرانی برای سرمایه‌گذاری استانی در کانادا نیاز دارند، 150 هزار دلار است. از طرفی باید بدانید که برای اخذ اقامت کانادا به عنوان سرمایه‌گذار خارجی باید بین 250 تا 350 هزار دلار سرمایه‌گذاری کنید.

راز آسمان پایتخت

مدارک و شرایط اخذ ویزا

هدف شما به عنوان متقاضی اقامت کانادا، تعیین‌کننده نوع ویزای مهاجرتی است. در صورتی که قصد اقامت طولانی یا رفت و آمد مداوم به کانادا دارید، سوپر ویزای کانادا گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. این ویزا از زمان صدور به مدت 10 سال اعتبار دارد. البته سوپر ویزای کانادا برای افراد در زمینه کار و تحصیل محدودیت ایجاد می‌کند.

تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری

ویزای تحصیلی کانادا برای افرادی که قصد تحصیل در کانادا دارند، مناسب است. با اخذ ویزای تحصیلی، اجازه کار حین تحصیل به متقاضی داده می‌شود و پس از اتمام دوره تحصیلی، دولت کانادا امکان اقامت دائم را برای وی فراهم می‌کند. داشتن مدرک زبان انگلیسی و فرانسوی برای افرادی که به عنوان نیروی ماهر به دنبال اخذ ویزای کار کانادا هستند، الزامی است. برای این منظور باید از یک کارفرمای کانادایی، پیشنهاد کاری و دعوت‌نامه معتبر گرفت. متقاضیان اخذ اقامت کانادا باید عکس پرسنلی، پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماه، مدارک انگشت‌نگاری، مجوز سفر هوایی، تمکن مالی، مدارک مربوط به بیمه درمانی، مدارک مربوط به عدم سوء پیشینه و نظایر آن را به عنوان مدارک مورد نیاز تهیه کنند.

انواع روش‌های سرمایه‌گذاری چیست؟

متقاضیان اقامت کانادا برای سرمایه‌گذاری باید دارای دانش زبانی، گواهی عدم سوءپیشینه، تمکن مالی و سه تا پنج سال سابقه کار مدیریتی مرتبط با زمینه سرمایه‌گذاری خود باشند. روش‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در کانادا وجود دارد که می‌توان به سرمایه‌گذاری استانی، خوداشتغالی، کارآفرینی، ثبت شرکت، استارتاپ و نوآفرینی، خرید ملک و اوراق قرضه و امثال آن اشاره کرد. جذب کارآفرین و برنامه‌های استانی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا محسوب می‌شود.‎‌

هزینه اخذ ویزای کانادا

هزینه ویزای کانادا بر اساس نوع سرمایه‌گذاری و مهاجرت هر فرد می‌تواند متغیر باشد. برای اخذ اقامت کانادا از طریق ویزای سرمایه‌گذاری، علاوه بر هزینه‌های شخصی، وکالت و ترجمه باید مبلغی برای بررسی پرونده و انگشت‌نگاری به دولت کانادا پرداخت شود. هزینه اجازه الکترونیکی سفر یا آتوریزیشن 7 دلار، حق اقامت دائم 512 دلار و بررسی پرونده مهاجرت حدود 1625 دلار است.

اخذ اقامت کانادا در “النورا”

النورا یکی از موسسه‌های مهاجرتی معتبر با سابقه طولانی است که به دلیل داشتن نیروی متخصص و باتجربه، انتخاب خوبی برای طی کردن مسیر مهاجرت و اقامتی متقاضیان محسوب می‌شود. خدمات مشاوره این مجموعه رایگان است و متقاضیان را تا بعد از اخذ اقامت هم همراهی می‌کند. این موسسه برای سهولت ارتباط، ایمیل هر یک از مشاوران و متخصصین خود را در سایت خود قید کرده است.

متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات این مجموعه به وبسایت /https://elenoora.com/about-us مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : النورا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز