چگونه دردسر سرویس ماشین لباسشویی را کم کنیم

ماشین لباسشویی
لست سکند

سرویس ماشین لباسشویی یکی از موضوعات درد سرساز است که اگر به موقع اقدام نشود مجبور می شوید، زحمت شستشن لباس ها را خودتان به جان بخرید! تعمیرات ماشین لباسشویی در زمانی که دستگاه به مشکل برمی خورد امری جدی است! اما برای سرویس ماشین لباسشویی باید چه مواقعی اقدام نمود؟ شاید لباسشویی شما روشن نمی شود! یا شستشوی لباس ها با لرزش و صدای زیاد همراه است، شاید هم لباس هایتان بدون هیچ مشکلی شسته شده، منتها درب ماشین لباسشویی باز نمی شود! این موارد ممکن است در هر زمانی باعث دردسر شود.
به گزارش کاماپرس، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی یکی خدماتی است که نبود آن میتواند زندگی ما را با مشکل روبرو کند ، حالا در شرایط بیماری کرونا اگر ماشین لباسشویی ما خراب شد چیکار کنیم . اگر ماشین لباسشویی شما دچار اختلال شد در مرحله اول میتوانید با یکی از مراکز سرویس برتر تماس بگیرید ، مشاوران این مرکز تا حد المکان شما را راهنمایی میکنند تا مشکل را خودتا برطرف کنید ، اما چنانچه نیاز به تعمیر در محل باشد و مشکل شما با مشاوره برطرف نشد سرویسکار به منزل شما اعزام میشود.
تعمیرماشین لباسشویی با رعایت پروتکل های بهداشتی
ایسنا در گزارشی افزود: نگرانی برای سرایت بیماری کرونا همان انداره ای که برای شما مهم است برای مجموعه سرویس برتر نیز مهم و مورد توجه میباشد ، با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز به استفاده از ماشین لباسشویی برای ضدعفونی کردن لباس ها میتواند با خرابی دستگاه شما همراه باشد .
قبل از ورود تعمیرکار لباسشویی چکار کنیم ؟
1 – تعداد افراد حاضر در منزل را به حداقل برسانید. ( حضور یک نفر در منزل ایده آل تربن حالت )
2 – مکانی دارای تهویه مناسب را برای تعمیر در نظر بگیرید .
3 – پنجره های محل تعمیر را باز بگذارید تا هوا گردش مناسبی داشته باشد .
4 – محل تعمیر را قبل از ورود تعمیرکار ضدعفونی کنید
رعایت این نکات میتواند سلامتی شما و تعمیرکاران را حفظ کند پس در رعایت آن کوشا باشید
بعد از حضور تعمیرکار ماشین لباسشویی چکار کنیم ؟
1 – حتما ماسک بزنید و تعمیرکار قبل از ورود به منزل بخواهید ماسک بزند .
2 – از تعمیرکار درخواست کنید دست های خود را با آب و صابون بشوید
3 – در زمانی که تعمیرکار مشغول تعمیر ماشین لباسشویی است از آن فاصله بگیرید و تا اتمام کار به آن نزدیک نشوید .
4 –بعد از خروج تعمیرکار دستگاه را با الکل و مواد ضدعفونی کننده تمیز کنید .
مشاوره رایگان برای تعمیر ماشین لباسشویی
در بسیاری از موارد نیاز به حضور تعمیرکار نیست و میتوان مشکل دستگاه را با راهنمایی برطرف ساخت اما در مواقعی که نیاز به تعمیر برد الکترونیکی ، تعویض بلبرینگ ، تعویض کمک ها ، رفع نشتی آب ، تعویض پمپ تخلیه ، ترمیم سیم کشی و … باشد ، این خدمات حتما باید بدست فردی ماهر انجام شود .
برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی های تعمیرات تماس بگیرید.
خدمات شرکت سرویس برتر
معرفی : سرویس برتر یک شرکت خدماتی در زمینه نصب ، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی میباشد که در تمام مناطق تهران فعالیت میکند ، نام این شرکت بواسطه تعمیرکاران برتر منتخب از بین هزاران تعمیرکار میباشد ، تعمیرات لباسشویی های سامسونگ ، ال جی ، بوش ، دوو ، اسنوا ، آاگ ، زیمنس و … ده ها برند مطرح دیگر توسط تعمیرکاران این مجموعه انجام میگردد . لازم به ذکر است تمامی تعمیرات سرویسکاران این مجموعه بمدت 12 ماه ضمانت و پستیبانی رایگان میشود ، بعنوان مثال تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ مانند ، تعویض بلبرینگ ، تعمیر برد ، تعویض کمک ها ، رفع آبریزی ، تعمیر موتور بمدت 12 ماه ضمانت میشود . ضمانت 12 ماه در فاکتور درج میگردد و به منزله کارت گارانتی میباشد .

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : سرویس برتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز