شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما

با وجود ماشین لباسشویی، حجم لباس‌های کثیف روزانه دیگر برای کاربران دغدغه جدی محسوب نمی‌شود. در حال حاضر ماشین لباسشویی در تنوع بالای قیمتی و کیفیتی در بازار داخل کشور موجود است و برای تسهیل کاربران، امکان خرید قسطی آن نیز در اکثر فروشگاه‌های کشور مهیا شده است.

شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما برای آن دسته از کاربرانی که توان خرید نقدی ندارند، توسط سامانه دیجی شهر با اعطای وام تا سقف 200 میلیون تومان فراهم شده است.

برای دریافت این وام تا سقف 60 میلیون تومان، صرفا به ثبت‌نام و اعطای مدارک لازم و ارائه چک صیادی نیاز است. سود در نظر گرفته شده برای بازپرداخت وام، 23 درصد بوده که می‌توان، بسته به توان کاربر، در بازه‌های 12 تا 36 ماهه، نسبت به پرداخت اقساط آن اقدام کرد. مبالغ بالاتر تا سقف 200 میلیون تومان نیز، با شرایط خاص خود، قابل دریافت است.

کاماپرس در این گزارش با بررسی قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما، شرایط خرید اقساطی آن را معرفی می‌کند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40906 ST

این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما در هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 24 میلیون و 260 هزارتومان به فروش می‌رسد. بهترین گزینه برای خرید این محصول، درخواست وام 24 میلیون تومانی از سایت دیجی پی است. بدین ترتیب، کاربر می‌تواند با پرداخت ماهانه 1 میلیون و 256 هزارتومان به مدت 24 ماه، اقساط این وام را تسویه کند.

راز آسمان پایتخت

ظرفیت این مدل ماشین لباسشویی 9 کیلوگرم و مناسب خانواده‌های پنج یا شش نفره است. این محصول در هنگام استفاده، امکان اضافه یا کم کردن لباس را به کاربر می‌دهد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40906 ST ظرفیت 9 کیلوگرم-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40804 WT

این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما با قیمت حدودی 22 میلیون و 680 هزارتومان 8 کیلوگرم ظرفیت دارد. با درخواست وام 23 میلیون تومانی، کاربر می‌تواند ضمن تهیه این محصول، در قالب اقساط 12 ماهه، ماهانه 2 میلیون و 163 هزارتومان پرداخت و این وام را تسویه کند.

این دستگاه در کنار 16 برنامه اصلی، از 3 برنامه کمکی نیز برخوردار است. علاوه بر این، این محصول قابلیت اتوکشی آسان را نیز دارد و لباس‌ها را با کمترین میزان چروک، به کاربر تحویل می‌دهد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40804 WT ظرفیت 8 کیلوگرم-کاماپرس

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40106 ST

این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما با ظرفیت 9 کیلوگرمی، حدود 20 میلون و 250 هزارتومان برآورد قیمت می‌شود. با درخواست وام 22 میلیون تومانی از سامانه دیجی پی، می‌توان در قالب اقساط 12 ماهه به بازپرداخت این وام پرداخت. در هر قسط کاربر مبلغ 2 میلیون و 69 هزارتومان را به سامانه می‌پردازد.

این محصول با موتور اینورتر BLDC، قدرت بالایی در شستشو و خشک کردن لباس دارد. این ماشین لباسشویی با برخورداری از سیستم شستشوی اضافی، مواد شوینده را به صورت کامل از روی لباس‌ها و الیاف پارچه از بین می‌برد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40106 ST-کاماپرس

 

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل UFW-10700-WT

این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما با قیمت حدودی 18 میلیون و 150 هزارتومان، 7 کیلوگرم ظرفیت دارد و مناسب خانواده‌های متوسط و پرجمعیت است. این محصول را می‌توان با درخواست وام 18 میلیون تومانی خریداری کرد. در این صورت کاربر به صورت ماهانه، به مدت 12 ماه، مبلغ 1 میلیون و 693 هزارتومان را به عنوان قسط وام پرداخت می‌کند.

این ماشین لباسشویی با 15 برنامه اصلی شستشو، متناسب با حجم و نوع لباس، نوع شستشو را به طور خودکار انتخاب کرده و از هدررفت انرژی و فشار به موتور جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : پاکشوما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز